About Me

My Photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

ANWAR PENGKHIANAT

ANWAR PENGKHIANAT

Vote For BN

Vote For BN

Iklan Berbayar

Iklan Berbayar
MEMBELILAH SECARA ONLINE. JIMAT DAN MURAH.

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Sunday, August 24, 2008

Janji dikota


Kerajaan menunaikan janjinya untuk menurunkan harga minyak.
Harga runcit petrol RON97 turun sebanyak 15 sen daripada RM2.70 seliter kepada RM2.55 seliter, manakala RON92 dikurangkan 22 sen iaitu daripada RM2.62 seliter kepada RM2.40 seliter. Harga diesel turun lapan sen daripada RM2.58 seliter kepada RM2.50 seliter.
Alhamdulillah, kerajaan menunaikan janjinya untuk meringankan beban rakyat.
.

Friday, August 22, 2008

Pemimpin berjiwa rakyat

.

Pak Lah telah menaiki komuter bagi meninjau masalah rakyat. Antara masalah dihadapi menurut pengamatan PM antaranya beliau mendapati perkhidmatan itu tidak sistematik, jadual ketibaan tidak teratur, gerabak tidak mencukupi dan liputan laluan tidak meluas.
.

Thursday, August 21, 2008

Cantiknya mahligai dia


Gumbiranya Wan Azizah, nape ek? Orang lain duk sibuk kempen untuk suaminya tapi Azizah diam seribu bahasa. Azizah hanya mengeluarkan kata-kata apabila disoal oleh wartawan sahaja.
Nape ek?
.
Menurut maklumat kawan-kawan dari PKR, Azizah sekarang makan hati dengan suaminya. Suaminya sudah lari dari perjuangan yang sebenar.
Kalau sebelum ini Azizah berjuang untuk suaminya, pada masa yang sama dia menjadi ibu dan juga ayah kepada anak-anaknya tapi kini pengorbanan yang dilakukankanya hanya sia-sia..
.
Ini kerana segala dakwaan yang dibuat ke atas suaminya seperti rasuah dan liwat adalah benar belaka.
.

Anwar dalam siri-siri ceramahnya sering menuduh pemimpin Umno rasuah, korupsi dan kikis duit kerajaan. Anwar juga menegaskan dia tiada sumber kewangan kerana dia tidak mengamalkan rasuah, TAPI lihat rumah kediamannya sahaja.
Adakah seorang bekas banduan mampu untuk membina rumah yang sebegini
besar dan mewah?
.
Rumah ini dipercayai bernilai RM 7 juta dan terletak di Bukit Segambut.
.
Mana Anwar dapat duit sebanyak ini? Seorang bekas banduan takkan mampu memiliki rumah yang besar sebegini. Takkan dengan duit gaji isteri sebagai Ahli Parlimen, mampu untuk membina mahligai sebegini.
.
Memang benar Anwar tidak memiliki RINGGIT MALAYSIA dalam simpanan TETAPI jangan lupa Anwar ni kaya dengan DOLLAR AMERIKA.
.

Parti Kuat Raba (PKR) amal rasuah!

.



.
Rupa-rupanya PKR ini lebih indah khabar dari rupa. Cakap tak serupa bikin. Dengar Penasihat dia sembang, meremang bulu roma mendengarnya. Cakap PKR bebas daripada rasuah tapi haprak pun xdak. Hampeh punya parti, baru je perintah dan tadbir negeri, dah start nk kikis duit rakyat.

.


.



YB Mohd Osman Mohd Jailu, adun PKR Changkat Jering yang juga Exco Pelancongan, Modal Insan dan NGO telah ditangkap BPR atas tuduhan menerima rasuah berkaitan satu projek perumahan di Seri Iskandar, Perak.

.




Selain Osman, seorang lagi Exco Kerajaan Perak juga telah ditangkap oleh BPR atas tuduhan yang sama. YB Jamaluddin Mohd Radzi, Adun PKR Behrang merupakan Exco Pembangunan Usahawan, Pertanian dan Perdagangan.

Mereka ditahan sejurus mereka menerima suapan berjumlah lebih RM100,000 sebagai balasan untuk mempercepatkan proses permohonan projek perumahan bernilai RM180 juta.

Selain daripada mereka berdua, 4 orang lagi juga telah ditahan bersama-sama mereka. Selain daripada menerima tuduhan rasuah, mereka juga di dakwa atas tuduhan seks. Mereka telah diintip selama beberapa minggu sebelum berjaya diberkas.

PKR ni sememangnya parti yang berorientasikan seks dan kuat, jangan asyik duk salahkan orang lain saje. Kerajaan dibawah pimpinan Pakatan Rakyat ni makin lama makin teruk dan sudah lari dari akidah dan tuntutan syariah.

Jika disabitkan kesalahan, mereka boleh didakwa mengikut Seksyen 11(a) Akta Pencegahan Rasuah 1997 dan jika di dapati bersalah, mereka yang terlibat akan didenda lima kali nilai suapan atau mana yang lebih tinggi dan penjara minimum 14 hari hingga 20 tahun atau kedua-duanya sekali.

.

Monday, August 18, 2008

Ajijah tak jeles ke?


.

Bush di Permatang Pauh



Penyokong PKR membuka laluan kepada kenderaan
yang memaparkan gambar Bush untuk berkempen.
.

Kenderaan yang memaparkan gambar Bush
mempunyai nombor pendaftaran WGE9001


Mengapa Bush sanggup turun berkempen di Permatang Pauh.
Apakah maknanya ini?

.


Parti Kuat Raba (PKR)


Gambar ini diperolehi diambil selepas Cik Rohana, Ahli Puteri Umno yang telah diraba oleh para penyokong PKR semasa hari penamaan calon (16 Ogos 2008) di Institut Perguruan Tuanku Bainun.
.
Menurut beliau lagi, selepas diraba di dada dan punggung, beliau juga dimaki hamun serta di ludah di muka. Selain itu, kawan-kawannya yang lain juga diperlakukan sedemikian bahkan ditarik tudung dan rambut.
.
Bayangkan kalau anak isteri kita diperlakukan sedemikian, apakah perasan kita?
.
Sudah sampai masanya Parti Keadilan Rakyat ditukar namanya menjadi Parti Kuat Raba.
.


Sunday, August 17, 2008

Wan Azizah simpan 1001 persoalan!!!


Mantan Ahli Parlimen Permatang Pauh, Datuk Seri Wan Azizah bin Wan Ismail telah mendakwa Saiful Bukhari Azlan cuba untuk memusnahkan karier politik suaminya. Persoalan yang timbul ialah mengapa Wan Azizah tidak menjelaskan siri-siri ceramah sepanjang tempoh berkempen di Permatang Pauh?
.
Wan Azizah tidak mengeluarkan sepatah perkataan pun sepanjang kempen yang dilakukan oleh suaminya, keadaan ini amat berbeza sekali jika dibandingkan dengan pada pilihanraya Mac yang lepas.
.
Menurut sumber dalaman PKR, Wan Azizah pernah bertengkar dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim di Tropicana Kuala Lumpur kerana Anwar enggan memberi penjelasan tentang kes liwat tersebut.
.
Tambahan pula ke mana hilangnya anak lelaki Anwar, Ehsan sepanjang tempoh berkempen ayahnya? Khabarnya Ehsan mula menjadi liar kerana mengalami perasaan yang kuat angkara perbuatan ayahnya.
.
Orang yang sebenar-benarnya tahu tentang kebenaran samaada Anwar peliwat atau tidak ialah Azizah sendiri. Mungkinkah benar Anwar merupakan sebenar-benar pengliwat, keadaan ini lebih yakin jika dilihat dengan situasi Azizah sekarang.
.
Kiranya Anwar enggan mengangkat sumpah, terdapat dua cara lagi yang boleh membuktikan beliau tidak bersalah.
.
Pertamanya, mengapa Azizah sendiri tidak mengangkat sumpah sambil menjunjung Al-Quran menyatakan suaminya tidak bersalah?
.
Keduanya, kiranya Anwar seorang peliwat tentu Azizah juga pernah diliwat olehnya. Apa kata kita sebagai rakyat mencabar Azizah untuk menjalani pemeriksaan doktor?
.
.

Dr. M cabar Anwar



Tun Dr. Mahathir Mohamad telah mencabar Anwar agar melakukan perkara yang sama seperti yang di lakukan oleh Saiful Bukhari Azlan iaitu dengan mengangkat sumpah sambil menjunjung atau memegang Al-Quran bagi membuktikan Anwar tidak bersalah.

Menurut Tun lagi, sekiranya Anwar benar-benar tidak bersalah, kenapa beliau takut untuk berbuat sedemikian. Anwar enggan melakukan tindakan sedemikian jelas menunjukkan beliau benar-benar telah meliwat Saiful Bukhari.

Anwar hanya berceramah di merata-rata tempat dengan memberitahu kepada rakyat bahawa beliau tidak bersalah bahkan beliau menyatakan kiranya 50 kali lagi Saiful bersumpah, beliau tetap tidak takut. Tapi mengapa beliau tidak membuktikan kebenaran beliau tidak bersalah?

Mengapa sukar sangat beliau hendak melakukan sedemikian?

Tambahan pula ketika kehangatan demam pilihanraya kecil Parlimen Permatang Pauh yang ditandingi Anwar sendiri, tindakan mengangkat sumpah merupakan cara yang terbaik bagi mengungkai segala kekeliruan rakyat dan juga merupakan satu gerakan politik yang terbaik bagi Anwar untuk memenangi pilihanraya ini. Beliau tidak perlu ceramah di merata-rata tempat.

Kenapa kali ini Anwar yang dikenali sebagai sebagai seorang singa yag pantang dicabar telah menjadi seekor tikus yang kepanasan?


Berani kerana benar...

.

Pukul, Raba, Maki dan Ludah

Akhirnya keganasan para penyokong PKR terserlah semasa hari penamaan calon di Institut Tuanku Bainun apabila kejadian-kejadian yang tidak dingini seperti pukul, raba, maki dan ludah berlaku.

Trend pembangkang yang terkenal ganas berlaku apabila 2 orang jurufoto telah dipukul dengan teruk oleh penyokong-penyokong PKR. Mohd Sairen Mohd Nafis merupakan jurufoto NSTP telah dipukul bersama-sama seorang lagi rakannya yang merupakan jurugambar asing, Halim Berbar. Beliau berdua telah dipukul beramai-ramai dan diseret sebelum kameranya dicuri oleh penyokong PKR.


Yang tambah menyedihkan, perbuatan ganas para penyokong PKR tidak terhenti setakat itu sahaja. Para penyokong PKR telah mengambil kesempatan meraba ahli Puteri Umno. Tidak cukup dengan meraba, Puteri Umno ini yg datang untuk memberi sokongan terhadap calon BN telah di maki dan ludah di muka. Tahkala kelompok Puteri Umno berjalan melintasi kelompok penyokong PKR, mereka juga di tarik rambut dan tudung sehingga ada yang terlucut tudung dari kepala.

Menurut beberapa orang saksi yang berada di tempat kejadian, para penyokong PKR telah menarik Puteri Umno yang berjalan dihadapan mereka dan kemudiannya mereka meraba beramai-ramai, apabila Puteri Umno cuba untuk melawan, mereka dimaki dengan kata-kata yang kesat. tidak cukup dengan maki hamun, Puteri Umno telah diludah beramai-ramai oleh penyokong PKR.

Mengapa PKR bertindak sedemikian? Tidakkah mereka tahu perbuatan itu haram disisi Islam. Adakah dalam PKR, perkara yang haram boleh menjadi halal. Bayangkan pula bagaimana jika ditakdirkan saudara perempuan para penyokong PKR diperlakukan sedemikian. Menurut maklumat dari kenalan rapat yang merupakan ahli PKR, PKR juga mempunyai golongan pemudi yang menggelarkan diri mereka sebagai Sri Mawar. Seandainya Sri Mawar diperlakukan seperti mana Puteri Umno diperlakukan, apa perasaan ahli PKR?

Mengapa orang penyokong PKR suka kepada punggung? Adakah kerana terlalu taksub terhadap pemimpin mereka yang sememangnya menyukai punggung, mereka juga melakukan tabiat yang sama.

Lihat lah Permatang Pauh, keganasan mula membanjiri bumi bertuah ini. Lantaran kepentingan politik, nafsu telah menguasai akal. Inikah demokrasi yang selalu dicanang-canangkan oleh PKR?

.

Pertandingan 3 penjuru di Permatang Pauh



Pertandingan pilihanraya kecil Parlimen Permatang Pauh telah menyaksikan 4 orang calon telah menghantar borang pencalonannya di Institut Perguruan Tuanku Bainun.

Calon-calon tersebut ialah Datuk Seri Anwar Ibrahim (PKR), Datuk Arif Shah Omar Shah (BN), Hanafi Hamad (AKIM) dan Dr. Mansor Othman (Bebas).

Namun begitu Dr. Mansor Othman yang juga merupakan Timbalan Pengerusi Biro Pilihanraya PKR telah menarik diri. Penarikan diri Dr. Mansor dipercayai salah satu daripada strategi kotor Anwar Ibrahim untuk mempersendakan SPR dan juga pengundi Permatang Pauh. Anwar sanggup memperbodohkan Dr. Othman semata-mata untuk kepentingan politiknya.

Manakala calon Hanafi Hamad dari Angkatan Keadilan Islam Malaysia merupakan calon bebas. Akim merupakan satu parti serpihan PAS yang ditubuhkan pada 1995. Persoalan yang timbul, mungkinkah Hanafi dihantar oleh PAS kerana PAS telah sedar bahawa mereka telah diperalatkan dalam Pakatan Rakyat? Tambahan pula mungkinkah pimpinan PAS telah mengakui bahawa Anwar ini sememangnya kaki pengliwat kerana tidaksanggupannya untuk melafazkan sumpah laknat dan pada masa yang sama Saiful telah melakukanya.

Ayuh kita saksikan macam mana kesudahannya. Kepada pengundi Permatang Pauh, undi anda sangat berharga.
.

Saturday, August 16, 2008

kenapa PAS bercanggah pendapat?


Dr. Haron Din menyifatkan sumpah yg dibuat oleh Saiful Bukhari Azlann sehari sebelum hari penamaan calon P44 sebagai bermotif politik.



Presiden PAS, Abdul Hadi Awang menganggap tindakan bersumpah yang dilakukan oleh Saiful Bukhari Azlan sebagai suatu kebodohan.


Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat mengakui cara bersumpah laknat (mubahalah) yang dilakukan oleh Mohd. Saiful Bukhari Azlan, memang mengikut cara Islam. Katanya, dalam Islam untuk melakukan mubahalah adalah dengan hanya melafazkan Wallahi, Wabillahi, Watallahi sahaja.
.
Komen;
.
Kenapa ketiga-tiga ulamak ini bertelagah pendapat semata-mata kerana Anwar Ibrahim. Sekiranya Anwar benar-benar tidak bersalah, kenapa sukar sangat Anwar hendak melafazkan sumpah dengan menjunjung Al-Quran? Kiranya Saiful dikatakan mempermain-mainkan sumpah laknat, maka Anwar harus membersihkan namanya dengan melakukan tidakan yang. Sumpah laknat bukan haram di sisi Islam, justeru itu kenapa Anwar takut hendak melakukannya. Mungkinkah Anwar ini benar-benar kaki bontot.
.
Fikir-fikirkan lah wahai rakyat Malaysia amnya, pengundi-pengundi Permatang Pauh khasnya.
.
Ini Perdana Menteri yang kalian inginkan?
.

Friday, August 15, 2008

Allahuakbar!!!!

.

Mohd Saiful Bukhari Azlan telah melafazkan sumpah keramatnya yang mendakwa beliau telah diliwat oleh Dato' Seri Anwar Ibrahim.
Lafaz sumpahnya telah dilakukan di di Masjid Wilayah Persekutuan, Jalan Duta pada jam 6.30 petang tadi.
Lafaz sumpahnya berbunyi:
"Saya Mohd Saiful Bukhari Azlan dengan nama Allah saya bersumpah saya telah diliwat oleh Dato' Seri Anwar Ibrahim pada 26 Jun 2008 dan pada hari tersebut Dato' Seri Anwar Ibrahim telah memasukkan zakarnya ke dalam dubur saya.
"Jika saya berdusta dengan perkara ini, saya berdusta dengan Allah SWT dan akan dilaknat oleh Allah SWT sehingga hari kiamat."
Antara yang hadir semasa lafaz sumpah ini dilakukan selain daripada ahli keluarga tersekat ialah Pengarah JAWI, Datuk Che Mat Che Ali dan beberapa pegawai dari JAWI.
Kini kebenaran telah terbukti.
.

lagi UiTM bangkit

gerakan Mahasiswa Melayu kini bangkit apabila semakin banyak UiTM kampus cawangan negeri bangkit berdemonstrasi menunjukkan kemarahan..

UiTM kampus Penang iaitu terletak di Permatang Pauh, tempat yang bakal mencatitkan sejarah juga bangun menunjukkan kemarahan terhadap kenyataan yang dikeluarkan oleh MB Selangor.

Selain itu UiTM kampus Sabah juga bangun menunjukkan kemarahan.. Ini menunjukkan Khalid Ibrahim sememangnya mencabar Ketuanan Melayu.

Mereka berarak secara aman sambil menyanyikan lagu UiTM dan Lagu Warisan Anak Kecil Main Api.

Thursday, August 14, 2008

Selamatkan UiTM

UiTM hanya untuk Melayu dan Bumiputera

Sesudah merestui projek Mega penternakkan babi, MB Selangor iaitu Abdul Khalid a/l Ibrahim mencipta kontroversi lagi abila menyarankan supaya 10 peratus kuota kemasukan pelajar ke UiTM, diperuntukkan kepada pelajar bukan bumiputera.

Abdul Khalid dilaporkan berkata, ia bertujuan untuk mempertingkatkan kualiti pendidikan dan persaingan di kalangan pelajar institusi pengajian tinggi (IPT) tersebut.
Saranan beliau itu telah mendapat bantahan pelbagai pihak termasuk pelajar UiTM yang telah berarak ke Bangunan SUK Selangor di Shah Alam untuk menyerah memorandum kepada Khalid sebagai membantah syor tersebut.
Yang terkini pula para pelajar UiTM Merbok, Kedah telah berarak dan menyerahkan memorandum kepada pihak pentadbiran bagi melahirkan rasa tidak puas hati terhadap kenyataan Khalid Ibrahim.
Selain itu beberapa badan NGO seperti GPMS, Persatuan Pengguna Islam Malaysia, Persatuan Kebajikan Dakwah dan Islamiyah Malaysia (Pekida) dan Alumni Kelab Umno dan beberapa lagi akan berkumpul di hadapan Istana Negara bagi menyerahkan memorandum membantah kenyataan Khalid dan memorandum tersebut ingin diserahkan kepada DYMM SPBA Tuanku Mizan yang juga merupakan Canselor UiTM.
Namun begitu Khalid Ibrahim enggan memohon maaf atas kesilapan yang dilakukannya itu. Melayu apakah ini? Mengapa Penasihat PKR tidak memberi sebarang ulasan atau komen tetang tindakan yang dibuat oleh anak buahnya ini?
Fikir-fikirkanlah wahai saudaraku..
.


Calon P44


Datuk Arif Shah, ADUN Seberang Jaya telah diumumkan sebagai calon BN dalam pilihanraya kecil P44, Parlimen Permatang Pauh.

Beliau merupakan anak jati Permatang Pauh serta banyak menabur bakti sebagai pejuang bangsa. Tambahan pula beliau merupakan ADUN Seberang Jaya.

Selain itu, Datuk Ariff Shah dikenali sebagai "nice guy" kerana track rekord yang baik sepanjang penglibatannya dalam UMNO.

So kepada pengundi-pengundi Permatang Pauh, kuasa berada di tangan kalian untuk menentukan siapa yang akan menjadi ketua kalian. Jika ingin agen Yahudi menjadi ketua kalian makan kalian bakal menjadi petualang-petualang Yahudi kerana agen Yahudi ialah ketua kalian. Jika ingin agama Islam terus megah dan Melayu tabah berdiri, maka calon yang paling layak untuk kalian pilih ialah Datuk Arif Shah.

.



Pilihanraya Permatang Pauh



dari Permatang Pauh menuju ke Putrajaya...

sungguh tinggi cita-cita Brader Anwar Bin Ibrahim, tidak habis-habis dengan mimpinya untuk menjadi Perdana Menteri Malaysia.

Adakah pengundi Permatang Pauh akan terpedaya lagi kali ini?

Adakah dengan memenangi kerusi Parlimen Permatang Pauh, dia dpaat menjadi Perdana Menteri? Ohhhh...... tidak sama sekali. kini di Perlimen, pembangkang telah kehilangan satu kerusi yakni kerusi Ketua Pembangkang lantaran Wan Azizah telah mengosongkan kerusi ini. kiranya Anwar menang pun, dia masih tidak dapat menjadi Perdana Menteri. Anwar jgn ingat rakyat mudah di tipu dengan manis tutur bicaranya.. Dia cuba memanipulasikan pemikiran rakyat terutamanya di Permatang Pauh di mana kiranya dia memenangi pilihanraya kecil ini, dia akan di lantik menjadi Perdana Menteri.

Persoalan yang timbul. kiranya Pakatan Rakyat dapat menguasai Parlimen, adakah Anwar dapat menjadi PM?

Menurut Ketua Dewan Ulama PAS Datuk Mohamed Daud Iraqi, PAS lebih senang kiranya Hj. Hadi menjadi Perdana Menteri jika Pakatan Rakyat menjadi kerajaan. Oooo Hj. Hadi pun ada hati nak menjadi PM. Ingat tu Anwar, jangan ingat ko sorang je yang bercita-cita besar, Hj. Hadi pun ada hati jugak. Lim Kit Siang & Karpal Singh pun pasti ada hati jugak nak duduk kerusi PM Malaysia.

Hahaha... Belum apa-apa sudah berebut-rebut jawatan yang pasti tak kunjung tiba. dah la berebut kerusi jawatan PM tu, yang ada sekarang dh elok pun. buat apa nk tukar-tukar pulak ni.

.

Monday, August 4, 2008

Pejuang atau Petualang


Semasa PM mengumunkan tarikh pilihanraya yg lepas, pembangkang mencaci Pak Lah dgn mendakwa Pak Lah berbohong. Adakah Pak Lah berbohong? Pak Lah tidak menjanji apa2 mengenai tarikh pilihanraya tapi apabila dipolitikkan, seolah-olah menggambar PM menipu rakyatnya.

Tapi bagaimana pula reaksi pembangkang apabila Brader Anwar Bin Ibrahim. si "babi pengliwat" ini secara terang-terangan telah menipu rakyat kerana mengumumkan akan bertanding di kerusi Permatang Pauh.

Memang celaka la syaitan yg bertopengkan Islam ini. dahla bersubahat dengan Yahudi, kemudiannya melakukan seks luar tabii, ntah-ntah anak-anak perempuannya yang cantik molek jugak tu telah ditibainya.. kini si celaka ini telah menipu rakyat dengan bertanding di kerusi Permatang Pauh. Sebelum ini celaka ini telah mendakwa akan bertanding di Bandar Tun Razak atau Kulim-Bandar Baharu, tut-tut kerusi mudah juga yang diinginkan.


Si minah ni pulak lagi la aku geram. Weh ko ingat jawatan Ahli Parlimen ni untuk keluarga ko sahaja ke? ko ingat main-main ke tanggungjawab dan amanah yang diberikan rakyat kepada ko ni? harapkan tudung saje yang labuh. berani ko main-main dengan amanah yang rakyat berikan kepada ko yerk si minah kabaret. rakyat Permatang Pauh duk harapkan ko menjadi wakil mereka sebab ko janjikan macam-macam time pilihanraya dlu. tak habis sepenggal pn ko dh mungkir janji kepada rakyat. ko ni memang munafik la. patut la ko dh ditakdirkan menjadi isteri Yahudi.



tiba-tiba aku terbaca dalam Harakah bahawa si 'pengliwat babi' ni nak bertanding di Permatang Pauh kerana inginkan jalan mudah ke Putrajaya. Memang bodoh la si Yahudi ni, sanggup memperjudikan nasib rakyat demi kepentingan sendiri.

lagi bangan lagi apabila si pemakai-pemakai serban dengan si mata sepet dengan si hitam hangus bertepuk tangan menyokong Yahudi menjadi pemimpin mereka. depa ingat aman makmur kah negara ini bile Yahudi ni menjadi PM? Ye aku akui apabila Yahudi ni menjadi PM, maka bergembira para gay-gay sekalian. dan Malaysia akan menjadi negara Islam pertama yang menghalalkan aktiviti liwat. yang tu la si Yahudi ni mahu-mahukan.

manakala si minah kabaret isteri pengliwat Yahudi pulak sanggup melepaskan jawatan sebagai ahli Parlimen kerana dah teringin nak duduk di atas kerusi Wanita No. 1 Malaysia. oOooo patutlah ada udang di sebalik batu rupanya.

p/s: kepada orang-orang Permatang Pauh, sanggup kalian dipergunakan lagi oleh si jahanam ini? sedarlah nasib negara ini di tangan kalian semua.

.

Friday, August 1, 2008

Bersatulah bangsaku!

.
.

PAS tolak kerjasama dengan BN bentuk kerajaan - Presiden PAS
Nyza Ayob dan Intan Abdullah Thu Jul 31, 08 4:34:28 pm MYT

KUALA LUMPUR, 31 Julai (Hrkh) - PAS menolak mengadakan sebarang rundingan dengan Barisan Nasional (BN) bagi mewujudkan kerajaan sama ada di peringkat pusat atau negeri.


Alangkah indahnya jika keadaan ini berkekalan sampai bila-bila.
Nescaya Melayu kan gagah di Nusantara.


Mengapa penyatuan ummah yang diimpi-impikan seringkali gagal? Mengapa sejarah 1974 sering diungkit sehingga menjadi tembok penghalang terhadap penyatuan bangsa? Adakah Presiden PAS tidak mendengar atau pura-pura tak mendengar rintihan kami orang bawahan.

Bangsa Melayu kini makin terpinggir di bumi sendiri. Sanggup para presiden PAS melihat Melayu di pijak di bumi sendiri?

Bersatulah wahai pemimpin negara demi keagungan dan ketuanan Melayu di bumi sendiri.
.
.
.