About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Thursday, August 21, 2008

Cantiknya mahligai dia


Gumbiranya Wan Azizah, nape ek? Orang lain duk sibuk kempen untuk suaminya tapi Azizah diam seribu bahasa. Azizah hanya mengeluarkan kata-kata apabila disoal oleh wartawan sahaja.
Nape ek?
.
Menurut maklumat kawan-kawan dari PKR, Azizah sekarang makan hati dengan suaminya. Suaminya sudah lari dari perjuangan yang sebenar.
Kalau sebelum ini Azizah berjuang untuk suaminya, pada masa yang sama dia menjadi ibu dan juga ayah kepada anak-anaknya tapi kini pengorbanan yang dilakukankanya hanya sia-sia..
.
Ini kerana segala dakwaan yang dibuat ke atas suaminya seperti rasuah dan liwat adalah benar belaka.
.

Anwar dalam siri-siri ceramahnya sering menuduh pemimpin Umno rasuah, korupsi dan kikis duit kerajaan. Anwar juga menegaskan dia tiada sumber kewangan kerana dia tidak mengamalkan rasuah, TAPI lihat rumah kediamannya sahaja.
Adakah seorang bekas banduan mampu untuk membina rumah yang sebegini
besar dan mewah?
.
Rumah ini dipercayai bernilai RM 7 juta dan terletak di Bukit Segambut.
.
Mana Anwar dapat duit sebanyak ini? Seorang bekas banduan takkan mampu memiliki rumah yang besar sebegini. Takkan dengan duit gaji isteri sebagai Ahli Parlimen, mampu untuk membina mahligai sebegini.
.
Memang benar Anwar tidak memiliki RINGGIT MALAYSIA dalam simpanan TETAPI jangan lupa Anwar ni kaya dengan DOLLAR AMERIKA.
.

1 comment:

taipingmali said...

Anwar tak ada ringgit dan sen, tetapi dollar berkodi-kodi. Bayar gaji NGO bawah telunjuk dia semua guna dollars.