About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Thursday, August 14, 2008

Pilihanraya Permatang Pauh



dari Permatang Pauh menuju ke Putrajaya...

sungguh tinggi cita-cita Brader Anwar Bin Ibrahim, tidak habis-habis dengan mimpinya untuk menjadi Perdana Menteri Malaysia.

Adakah pengundi Permatang Pauh akan terpedaya lagi kali ini?

Adakah dengan memenangi kerusi Parlimen Permatang Pauh, dia dpaat menjadi Perdana Menteri? Ohhhh...... tidak sama sekali. kini di Perlimen, pembangkang telah kehilangan satu kerusi yakni kerusi Ketua Pembangkang lantaran Wan Azizah telah mengosongkan kerusi ini. kiranya Anwar menang pun, dia masih tidak dapat menjadi Perdana Menteri. Anwar jgn ingat rakyat mudah di tipu dengan manis tutur bicaranya.. Dia cuba memanipulasikan pemikiran rakyat terutamanya di Permatang Pauh di mana kiranya dia memenangi pilihanraya kecil ini, dia akan di lantik menjadi Perdana Menteri.

Persoalan yang timbul. kiranya Pakatan Rakyat dapat menguasai Parlimen, adakah Anwar dapat menjadi PM?

Menurut Ketua Dewan Ulama PAS Datuk Mohamed Daud Iraqi, PAS lebih senang kiranya Hj. Hadi menjadi Perdana Menteri jika Pakatan Rakyat menjadi kerajaan. Oooo Hj. Hadi pun ada hati nak menjadi PM. Ingat tu Anwar, jangan ingat ko sorang je yang bercita-cita besar, Hj. Hadi pun ada hati jugak. Lim Kit Siang & Karpal Singh pun pasti ada hati jugak nak duduk kerusi PM Malaysia.

Hahaha... Belum apa-apa sudah berebut-rebut jawatan yang pasti tak kunjung tiba. dah la berebut kerusi jawatan PM tu, yang ada sekarang dh elok pun. buat apa nk tukar-tukar pulak ni.

.

No comments: