About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Sunday, August 17, 2008

Pukul, Raba, Maki dan Ludah

Akhirnya keganasan para penyokong PKR terserlah semasa hari penamaan calon di Institut Tuanku Bainun apabila kejadian-kejadian yang tidak dingini seperti pukul, raba, maki dan ludah berlaku.

Trend pembangkang yang terkenal ganas berlaku apabila 2 orang jurufoto telah dipukul dengan teruk oleh penyokong-penyokong PKR. Mohd Sairen Mohd Nafis merupakan jurufoto NSTP telah dipukul bersama-sama seorang lagi rakannya yang merupakan jurugambar asing, Halim Berbar. Beliau berdua telah dipukul beramai-ramai dan diseret sebelum kameranya dicuri oleh penyokong PKR.


Yang tambah menyedihkan, perbuatan ganas para penyokong PKR tidak terhenti setakat itu sahaja. Para penyokong PKR telah mengambil kesempatan meraba ahli Puteri Umno. Tidak cukup dengan meraba, Puteri Umno ini yg datang untuk memberi sokongan terhadap calon BN telah di maki dan ludah di muka. Tahkala kelompok Puteri Umno berjalan melintasi kelompok penyokong PKR, mereka juga di tarik rambut dan tudung sehingga ada yang terlucut tudung dari kepala.

Menurut beberapa orang saksi yang berada di tempat kejadian, para penyokong PKR telah menarik Puteri Umno yang berjalan dihadapan mereka dan kemudiannya mereka meraba beramai-ramai, apabila Puteri Umno cuba untuk melawan, mereka dimaki dengan kata-kata yang kesat. tidak cukup dengan maki hamun, Puteri Umno telah diludah beramai-ramai oleh penyokong PKR.

Mengapa PKR bertindak sedemikian? Tidakkah mereka tahu perbuatan itu haram disisi Islam. Adakah dalam PKR, perkara yang haram boleh menjadi halal. Bayangkan pula bagaimana jika ditakdirkan saudara perempuan para penyokong PKR diperlakukan sedemikian. Menurut maklumat dari kenalan rapat yang merupakan ahli PKR, PKR juga mempunyai golongan pemudi yang menggelarkan diri mereka sebagai Sri Mawar. Seandainya Sri Mawar diperlakukan seperti mana Puteri Umno diperlakukan, apa perasaan ahli PKR?

Mengapa orang penyokong PKR suka kepada punggung? Adakah kerana terlalu taksub terhadap pemimpin mereka yang sememangnya menyukai punggung, mereka juga melakukan tabiat yang sama.

Lihat lah Permatang Pauh, keganasan mula membanjiri bumi bertuah ini. Lantaran kepentingan politik, nafsu telah menguasai akal. Inikah demokrasi yang selalu dicanang-canangkan oleh PKR?

.

No comments: