About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Friday, August 15, 2008

Allahuakbar!!!!

.

Mohd Saiful Bukhari Azlan telah melafazkan sumpah keramatnya yang mendakwa beliau telah diliwat oleh Dato' Seri Anwar Ibrahim.
Lafaz sumpahnya telah dilakukan di di Masjid Wilayah Persekutuan, Jalan Duta pada jam 6.30 petang tadi.
Lafaz sumpahnya berbunyi:
"Saya Mohd Saiful Bukhari Azlan dengan nama Allah saya bersumpah saya telah diliwat oleh Dato' Seri Anwar Ibrahim pada 26 Jun 2008 dan pada hari tersebut Dato' Seri Anwar Ibrahim telah memasukkan zakarnya ke dalam dubur saya.
"Jika saya berdusta dengan perkara ini, saya berdusta dengan Allah SWT dan akan dilaknat oleh Allah SWT sehingga hari kiamat."
Antara yang hadir semasa lafaz sumpah ini dilakukan selain daripada ahli keluarga tersekat ialah Pengarah JAWI, Datuk Che Mat Che Ali dan beberapa pegawai dari JAWI.
Kini kebenaran telah terbukti.
.

No comments: