About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Sunday, August 17, 2008

Wan Azizah simpan 1001 persoalan!!!


Mantan Ahli Parlimen Permatang Pauh, Datuk Seri Wan Azizah bin Wan Ismail telah mendakwa Saiful Bukhari Azlan cuba untuk memusnahkan karier politik suaminya. Persoalan yang timbul ialah mengapa Wan Azizah tidak menjelaskan siri-siri ceramah sepanjang tempoh berkempen di Permatang Pauh?
.
Wan Azizah tidak mengeluarkan sepatah perkataan pun sepanjang kempen yang dilakukan oleh suaminya, keadaan ini amat berbeza sekali jika dibandingkan dengan pada pilihanraya Mac yang lepas.
.
Menurut sumber dalaman PKR, Wan Azizah pernah bertengkar dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim di Tropicana Kuala Lumpur kerana Anwar enggan memberi penjelasan tentang kes liwat tersebut.
.
Tambahan pula ke mana hilangnya anak lelaki Anwar, Ehsan sepanjang tempoh berkempen ayahnya? Khabarnya Ehsan mula menjadi liar kerana mengalami perasaan yang kuat angkara perbuatan ayahnya.
.
Orang yang sebenar-benarnya tahu tentang kebenaran samaada Anwar peliwat atau tidak ialah Azizah sendiri. Mungkinkah benar Anwar merupakan sebenar-benar pengliwat, keadaan ini lebih yakin jika dilihat dengan situasi Azizah sekarang.
.
Kiranya Anwar enggan mengangkat sumpah, terdapat dua cara lagi yang boleh membuktikan beliau tidak bersalah.
.
Pertamanya, mengapa Azizah sendiri tidak mengangkat sumpah sambil menjunjung Al-Quran menyatakan suaminya tidak bersalah?
.
Keduanya, kiranya Anwar seorang peliwat tentu Azizah juga pernah diliwat olehnya. Apa kata kita sebagai rakyat mencabar Azizah untuk menjalani pemeriksaan doktor?
.
.

No comments: