About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Monday, August 4, 2008

Pejuang atau Petualang


Semasa PM mengumunkan tarikh pilihanraya yg lepas, pembangkang mencaci Pak Lah dgn mendakwa Pak Lah berbohong. Adakah Pak Lah berbohong? Pak Lah tidak menjanji apa2 mengenai tarikh pilihanraya tapi apabila dipolitikkan, seolah-olah menggambar PM menipu rakyatnya.

Tapi bagaimana pula reaksi pembangkang apabila Brader Anwar Bin Ibrahim. si "babi pengliwat" ini secara terang-terangan telah menipu rakyat kerana mengumumkan akan bertanding di kerusi Permatang Pauh.

Memang celaka la syaitan yg bertopengkan Islam ini. dahla bersubahat dengan Yahudi, kemudiannya melakukan seks luar tabii, ntah-ntah anak-anak perempuannya yang cantik molek jugak tu telah ditibainya.. kini si celaka ini telah menipu rakyat dengan bertanding di kerusi Permatang Pauh. Sebelum ini celaka ini telah mendakwa akan bertanding di Bandar Tun Razak atau Kulim-Bandar Baharu, tut-tut kerusi mudah juga yang diinginkan.


Si minah ni pulak lagi la aku geram. Weh ko ingat jawatan Ahli Parlimen ni untuk keluarga ko sahaja ke? ko ingat main-main ke tanggungjawab dan amanah yang diberikan rakyat kepada ko ni? harapkan tudung saje yang labuh. berani ko main-main dengan amanah yang rakyat berikan kepada ko yerk si minah kabaret. rakyat Permatang Pauh duk harapkan ko menjadi wakil mereka sebab ko janjikan macam-macam time pilihanraya dlu. tak habis sepenggal pn ko dh mungkir janji kepada rakyat. ko ni memang munafik la. patut la ko dh ditakdirkan menjadi isteri Yahudi.



tiba-tiba aku terbaca dalam Harakah bahawa si 'pengliwat babi' ni nak bertanding di Permatang Pauh kerana inginkan jalan mudah ke Putrajaya. Memang bodoh la si Yahudi ni, sanggup memperjudikan nasib rakyat demi kepentingan sendiri.

lagi bangan lagi apabila si pemakai-pemakai serban dengan si mata sepet dengan si hitam hangus bertepuk tangan menyokong Yahudi menjadi pemimpin mereka. depa ingat aman makmur kah negara ini bile Yahudi ni menjadi PM? Ye aku akui apabila Yahudi ni menjadi PM, maka bergembira para gay-gay sekalian. dan Malaysia akan menjadi negara Islam pertama yang menghalalkan aktiviti liwat. yang tu la si Yahudi ni mahu-mahukan.

manakala si minah kabaret isteri pengliwat Yahudi pulak sanggup melepaskan jawatan sebagai ahli Parlimen kerana dah teringin nak duduk di atas kerusi Wanita No. 1 Malaysia. oOooo patutlah ada udang di sebalik batu rupanya.

p/s: kepada orang-orang Permatang Pauh, sanggup kalian dipergunakan lagi oleh si jahanam ini? sedarlah nasib negara ini di tangan kalian semua.

.

1 comment:

cheguman said...

Jom naikkan bendera Malaysia, Tok Limbong. Diorang pakat terbalikkan bendera kat blog. Agaknya abah diorang suruh la tu.