About Me

My Photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

ANWAR PENGKHIANAT

ANWAR PENGKHIANAT

Vote For BN

Vote For BN

Iklan Berbayar

Iklan Berbayar
MEMBELILAH SECARA ONLINE. JIMAT DAN MURAH.

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Tuesday, January 31, 2012

wOOO!!! WORLD BLOGGERS AND MEDIA SOCIAL AWARDS 2012. @PapaGomo KETINGGALAN DI BELAKANG @che_det .


Nampaknya dunia media sosial semakin popular dikalangan generasi Y seluruh dunia. Jika dahulu media ini dipandang sepi oleh segelintir masyarakat Malaysia, tetapi dengan perkembangan teknologi yang begitu pantas memudahkan pengguna untuk melayari internet di mana sahaja. Facebook di dalam bas, tweet sewaktu berak, update blog ketika makan cucur sudah tidak menjadi masalah kepada para penggemar dengan terciptanya pelbagai jenis telepon pintar seperti Blackberry, I-Phone, Samsung Galaxy, Ipad dan sebagainya.

Jika pada 29/01/2012 Hafiz/Herman Tino telah membuktikan kepada Malaysia bahawa dia adalah juara AJL26 dan juga vokal terbaik, pada 16 Febuari ini satu anugerah yang dinantikan oleh penggemar media sosial akan djalankan "WORLD BLOGGER AND SOCIAL MEDIA AWARD 2012" bagi mencari siapakah antara blogger atau facebooker yang paling tinggi mendapat undian daripada peminat.


Sehingga jam 2.38 pagi 31/01/2012, nampaknya chedet jauh meninggalkan blogger yang lain dengan mendapat sebanyak 268 undi manakala di belakang chedet adalah stephendoss yang telah mendapat undian sebanyak 95. Papagomo berada ditempat ketiga yang mana undian yang diperolehi adalah sebanyak 39 setakat ini.

Walaupun gomo jauh ketinggalan dibelakang chedet, tetapi selaku blogger yang bukanya orang politik mahupun seseorang yang tersohor, gua tabik sebab beliau telah berada ditempat yang ketiga. Chedet merupakan seorang pemimpin yang terulung dan sememangnya blog beliau akan menjadi pilihan utama bagi segelintir masyarakat Malaysia. Jika diukur memang bukan lawan yang tepat antara gomo dan chedet kerana mereka berdua adalah individu yang cukup jauh perbezaanya. Gomo hanya orang kebanyakkan dan Chedet adalah orang yang sudah mencipta nama bukan sahaja di Malaysia bahkan ianya di mata dunia.

Gua selaku blogger murahan amatlah berbangga dengan kedudukan tempat ke tiga yang diperolehi oleh gomo kerana dia hanya blogger jalanan dan sudah mempunyai peminat sejati barangkali. (Gomo.. Gua bukan kipas lu derrr.. Ini fakta).

Cukup dulu pujian untuk gomo! Berbalik kepada Social Media Award 2012. Gua berpendapat anugerah ini adalah satu langkah yang cukup baik untuk kita mengangkat kebolehan para blogger mahupun facebooker. Ini adalah satu kaedah bagi menyuntik minat mereka supaya lebih aktif dalam mengeluarkan artikel dan menjawab isu-isu fitnah yang direka oleh juak pembangkang. Pihak BN tidak boleh mengambil mudah dan memandang sebelah mata perperangan alam maya ketika ini tanpa menolak media konvensional yang digunapakai selama ini. Kepantasan para blogger atau facebooker dalam mengeluarkan artikel kadang-kadang boleh mengalahkan TV3, RTM dan mana-mana rancangan TV yang ada di Malaysia. Media Sosial adalah medium yang cukup berkesan terutama untuk mendedahkan isu semasa kepada generasi Y yang ada hari ini. Maka amat patutlah anugerah seperti ini diwujudkan, paling tidak para blogger dan facebooker rasa dihargai. Kami tidak minta intan atau permata, tetapi pandanglah kami sebagai orang yang berjasa kepada kerajaan yang ada hari ini.

Kepada para blogger atau facebooker pro BN, ayuh panjatkan kesyukuran kepada Illahi. Akhirnya usaha anda selama ini bukanlah satu kerja yang sia-sia. Anda semua sudah menjadi "front liner" dalam PRU13 yang akan datang. Politikus PR dan BN mula takut dan hormat dengan anda kerana ketajaman tulisan anda kadang-kadang boleh membunuh kerjaya politik mereka. Yang salah akan ditegur yang betul gua yakin para blogger akan terus pertahankan anda wahai politikus BN. "Dont Wury Be Happy" buat jer kejer untuk rakyat.

Menulislah para blogger hingga ke darah yang terakhir (darah ker?) serta dengan penuh keikhlasan hati kita dalam memperjuangkan nasib bangsa, agama dan tanahair yang tercinta. Tugas anda amatlah berat menjelang PRU13 dalam menentukan untung nasib rakyat Malaysia. Peranglah habis habisan juak PR terutama kepala mereka Anwar Ibrahim. Yakinkan kepada rakyat Malaysia yang Anwar Ibrahim memang tidak layak untuk menjadi pemimpin negara Malaysia. Secara peribadi, gua akan terus menulis walaupun tidak ada yang suka apa yang gua tulis. (suka hati gua sebab ini blog gua). Gua akan tulis apa sahaja asalkan gua mendapat kepuasan yang maksimum. Sekali lagi tahniah buat chedet, stephendoss dan juga papagomo dengan kedudukan yang anda perolehi setakat ini. Klik untuk info lanjut Social Media Award 2012.


p/s: Dengar citer ada lagi sorang pemimpin utama PAS akan ikut jejak Hassan Ali. Siapa?

Monday, January 30, 2012

Sunday, January 29, 2012

MERIAH!!! LIPUTAN SEMASA KARNIVAL KAYUHAN MEGA 1 MALAYSIA 2012 PERAK!!

Orang ramai menderma darah.


Anak kecil menyertai pertandingan mewarna.


Nyanyian patriotik bintang kecil.


Antara yang bersenam 1 Malaysia.


Hampir 400 telah daftar untuk kayuhan pada 4.30 petang nanti.

Saturday, January 28, 2012

WoOo!! KONVENSYEN MEDIA SOSIAL KELANTAN 2012 PULOK WEH!! BILO TU @PasBeruk ?


Gua ambil gambar ini dalam blog pasberuk. Bila akan dijalankan gua pun tidak pasti. Wooo. Mesti ramai yang akan sertai nanti. Gua pun nak join sekali wei.. Sambil carik nasik kerabu golok.

Friday, January 27, 2012

VIDEO ANWAR TERKINI!!! CEPAT DOWNLOAD SEBELUM @PapaGomo REMOVE!!!

‘‘Cuba periksa pasportnya di manakah Anwar berada pada ketika itu. Cuba tanya isterinya, Datin Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail di mana Anwar pada masa itu,’’ katanya lagi.

Shuib menambah Anwar perlu segera menyaman Trio Datuk T, termasuk bekas ketua menteri Melaka, Tan Sri Abdul Rahim Thamby Chik, jika mana-mana penganalisis forensik antarabangsa boleh membuktikan bahawa pelaku dalam video seks pertama yang didedahkan Mac lalu, adalah bukan Anwar.

Video klik link bawah

http://www.papagomo.com/2012/01/video-siam-doll-ni-ke-yang-dato-shuib.html

KEJAM PESANAN @chedet_cc TERHADAP ADAM ADLI.

Jasamu dikenang.


Akta Universiti dan Kolej Universiti (AUKU) tetap relevan kepada orang yang tidak tahu menjaga diri dan tidak menghargai peluang yang harus digunakan sebagai seorang mahasiswa, kata bekas Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad.

Beliau berkata kerajaan tidak pernah melarang sekiranya mahasiswa ingin mengadakan sebarang debat dalam kawasan universiti tetapi yang hendak dikawal adalah perbuatan mereka berkempen secara melampau.

"Yang kita larang adalah tindakan nak pergi kempen di sana sini. Orang bayar duit kepada kita. Kita belajar menggunakan orang lain, jadi kena bertanggungjawab dengan orang yang bekalkan kita dengan wang supaya belajar betul-betul.

"Kemasukan (ke universiti) kebanyakan pelajar Melayu bukan kerana pencapaian tinggi, (dan) kalau tak kerja kuat mereka akan ke belakang," katanya kepada pemberita ketika ditemui selepas sesi Bicara Tokoh bersama beliau sempena Tahun Koperasi Antarabangsa 2012 di Alor Setar hari ini.

Dr Mahathir berkata mahasiswa seharusnya menumpukan perhatian sepenuhnya terhadap pelajaran, dan selepas tamat pengajian dan mempunyai pekerjaan serta pendapatan sendiri, barulah mereka bebas melakukan apa saja.

"Kita fikir (jika) tak demonstrate (berdemonstrasi) tak boleh jadi ahli politik yang baik. Saya dulu takdak demonstration pun tapi boleh jadi ahli politik yang ada kebijaksanaan juga," katanya.

Beliau berkata lebih menyedihkan ialah yang sering te
rlibat dengan demonstrasi membantah AUKU adalah mahasiswa Melayu, manakala kaum lain tidak melakukan perkara itu.

"Saya bukan rasis tapi budak Melayu ini kelulusan tak tinggi, orang inilah yang nak sangat hapuskan AUKU. AUKU tidak relevan kalau kita tahu menj
aga diri," katanya.

- Bernama


Siswa Bodoh.

Pesanan Tun M bukan hanya kepada Adam Adli yang bebal, tetapi ianya dituju kepada semua mahasiswa yang ada pada hari ini. IPT bukan pentas untuk kita berpolitik sebaliknya ianya merupakan lubuk tempat kita mencari ilmu. Tindakan Adam Adli yang menyalahgunakan IPT sebagai tempat berpolitik dilihat satu perkara yang amat bodoh dan bahlul sebagai seseorang yang bergelar mahasiswa. Mak bapak habiskan duit untuk hantar anak-anak ke IPT tetapi anak-anak kerja jadi monkey jalanan. Shitt!! Ini semua angkara Anwar Ibrahim yang ketandusan penyokong dikalangan orang dewasa sehingga menjadikan mahasiswa sebagai mangsa seterusnya. Mangsa seks? itu malas gua nak komen.

Thursday, January 26, 2012

PANAS!!! PANAS!!! PANAS!!! WANITA SIMPANAN PENYOKONG TEGAR PARTI PAS KANDUNG BAYI LUAR NIKAH ???

Aksi ghairah zina.


Baik punyer...


So sweet..


Berikut gambar penyokong dan penyumbang dana kepada parti PAS yang mula tersebar. Aksi ghairah bersama wanita simpanan?

Ulasan lanjut sila rujuk link di bawah.

1.
http://1peluru.blogspot.com/2012/01/siapa-ni-pas-seks-tidak-dapat.html

SATU PENGHINAAN!! "RASULULLAH TOKOH SEKS SUCI ISLAM". KHALID GAGAP PERLU BERTINDAK!!


PETALING JAYA – Kelab Taat Suami diminta supaya menghentikan segera anjuran kempen “Rasulullah Tokoh Seks Suci Islam” yang dikatakan akan berlangsung selama 12 hari bermula semalam memandangkan ia jelas menghina junjungan besar Nabi Muhammad SAW.

Timbalan Menteri Di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Dr Mashitah Ibrahim berkata, selain itu ia juga dilihat sebagai menghina sambutan Maulidur Rasul yang bakal disambut pada 5 Februari depan.

Katanya, terdapat banyak aspek ketokohan lain yang terdapat dalam diri Rasulullah boleh diketengahkan berbanding sebagai seorang ‘tokoh seks’.

“Kita melihat Nabi Muhammad SAW sebagai contoh dan ikutan yang baik. Banyak lagi aspek yang boleh diketengahkan tentang baginda iaitu sebagai tokoh keluarga, tokoh kepimpinan, panglima perang dan banyak lagi yang hebat-hebat.

“Tiba-tiba kenapa sudut ini (seks) yang menjadi fokus mereka?. Ini satu penghinaan dan kempen ini perlu dihentikan segera,” katanya dihubungi Detikperubahan.com di sini.

Mengulas istilah ‘Seks Suci’ yang disebut-sebut penganjur kempen, beliau berkata istilah tersebut tidak wujud dalam Islam melainkan hanyalah seks halal yang dilakukan bersama pasangan dengan cara yang halal.

Tambah beliau, kempen tersebut seolah-olah menyokong kempen-kempen negara Barat yang pernah menuduh Nabi Muhammad mempunyai nafsu seks yang kuat kerana pernah berkahwin sebanyak 11 kali.
Kelab Taat Suami sebelum ini pernah mencetuskan kontroversi kerana menerbitkan buku panduan seks telah melancarkan Kempen “Rasulullah Tokoh Seks Suci Islam”, di Pusat Perdagangan Pelangi, Damansara dekat sini bermula semalam.

Difahamkan, tujuan kempen itu diadakan bagi mengajak umat Islam terutamanya pasangan suami isteri untuk mengamalkan kehidupan cara Rasulullah termasuklah dari segi amalan seks.


sumber: primesmalaysia


EXCO Agama Islam Selangor.

So.. Apa lagi yang kamu tunggu Khalid Gagap? Kalau Hassan Ali dah lama tindakan dibuat ke atas pihak penganjur, tapi kamu ni lembap nak mampos. Bila ada EXCO Agama Islam yang mampu menggalas tugas dengan baik kamu lucutkan jawatan beliau, sekarang tugas itu kamu pula yang cuba nak pikul. Baru kamu tahu langit itu tinggi ke rendah.

Jangan sampai Islam di Selangor hanya tinggal pada nama. Maruah Islam harus diangkat dan dilindungi. Tugas kamu sebagai EXCO Agama bukan semata-mata untuk makan elaun atau gaji, tetapi kamu perlu ambil tugas tersebut sebagai tanggungjawab yang khusus dengan mengenepikan ideologi politik kepartian. Islam bukan wujud untuk dihina, tetapi Islam adalah agama suci yang harus dilindungi sampai bila-bila.

Jasa Hassan Ali gua akan kenang sampai bila-bila sepanjang beliau bertugas sebagai EXCO Agama Islam di negeri Selangor. Menghalang penjualan arak secara berleluasa dan menghalang aktiviti memurtadkan orang Islam di Selangor adalah satu langkah yang murni pernah dibuat oleh Hassan Ali. Adakah Khalid Gagap menjadi lebih baik daripada Hassan Ali sebagai EXCO Agama Islam di Selangor? Sesamalah kita tunggu dan lihat.

FUYOOo!!! STADIUM BARU KELANTAN GANAS!! TAHNIAH TS ANNUAR MUSA!!


Jika dilihat dengan teliti..., stadium akan dibina dengan dikelilingi bahan bina terbaru dari Eropah yang memaparkan dinding luaran yang tembus cahaya. Maka pada waktu malam pada hari perlawanan, Stadium Sultan Muhammad V akan dilihat seakan-akan sedang MEMBARA dan akan menerangi kawasan sekitar. Lampu limpah yang menerangi padang akan dipantulkan ke luar dan kawasan sekitar stadium akan kelihatan bercahaya. Consultant seni bina juga telah dibawa masuk untuk memastikan pembinaan stadium mengambil kira laluan angin agar suasana dalam stadium tidak panas untuk keselesaan penonton.


Tempat duduk penonton turut dibina dengan mengambil kira faktor keselamatan memudahkan keluar masuk.

Kami banyak menerima cadangan agar dibina kawasan tontonan khusus, misalnya untuk Zon Keluarga (bagi mereka yang membawa kanak-kanak), Zon Berdiri (untuk fans yang die hard seperti Ultras) dan juga Zon Istimewa (untuk penyokong yang perlu khidmat khas atau mereka yang mengalami masalah mobiliti). Semua ini telahpun dibincangkan dengan arkitek dan planner bulan lalu. Insya Allah pelan dalam Stadium akan kami paparkan juga tak lama lagi.

Hari Sabtu ini menentang KL, penyokong semua pakat turun Stadium Sultan Muhammad IV ok? Kita bagi preview bagaimana Stadium kita akan dipenuhi selepas dibina nanti! Gomo Kelate Gomo!




TG86: Jika nak mengharapkan kerajaan PAS yang perjuangkan bola sepak Kelantan, alamatnya sampai kucing bertelur pun belum tentu dapat stadium baru. Alih-alih terpaksa guna khidmat manusia untuk jaga scoreboard sewaktu perlawanan berlansung. Tahniah buat Tan Sri Annuar Musa yang bertungkus lumus untuk melonjakkan bola sepak negeri Cik Siti Wan Kembang.

Masalah air cemar pun kerajaan negeri Kelantan yang ditadbir oleh PAS tidak mampu selesaikan, inikan pula nak jaga bola sepak Kelantan? Ha Ha Ha Ha.. Ditakdirkan Husam Musa yang menjaga KAFA, gua rasa jersi bola Kelantan pun sepasang jer untuk semusim. Pemain kena basuh sendiri selepas perlawanan. Ha Ha Ha Ha.


sumber: Facebooker

HANGAT!! LAGI AKSI MELAMPAU ARTIS MELAYU MALAYSIA!!

Arghh!!!

Apa sudah jadi dengan dunia hiburan di Malaysia ini? Semakin hari semakin ganas dari pemakaian sehinggalah aksi di atas pentas. Bila ditegur dikatakan suka menjaga tepi kain orang, tetapi kalau tidak tegur seolah kita melepaskan tanggungjawab sebagai saudara sesama muslim. Akhirnya.. lantak kamu la Liena Hangat..

Mata Lali terrr!!!

Lagi koleksi gambar sila rujuk http://theflyingkick.blogspot.com yang mengupas lanjut tentang isu ini. Gua dah mula bayangkan kalaulah Lienda tengah peluk gua depan gua punya bini. hehehe.

Wednesday, January 25, 2012

NFC: TAHNIAH @PapaGomo !!! AUDIT PLEASE WAKE UP!!

Mangsa Fitnah oleh PKR


Ketua Pengarah Jabatan Audit Negara, Tan Sri Ambrin Buang memberitahu beliau akan memberikan penjelasan terperinci berkaitan dengan kemelut dalam Laporan Audit Negara 2010 dalam masa yang terdekat.

Beliau berkata demikian sebagai menjelaskan entiti perniagaan yang dimaksudkan dalam laporan tersebut sebenarnya merujuk kepada Pusat Fidlot Kebangsaan (NFC) dan bukannya NFCorp seperti yang didakwa.

"Saya akan memaklumkan penjelasan mengenai perkara ini dalam masa yang terdekat," kata Ambrin.

Ambrin turut mengakui pihak pengaudit keliru dengan di antara NFCorp sebuah syarikat Sendirian Berhad dengan syarikat kepunyaan Industri Asas Tani, sebuah entiti kepunyaan kerajaan secara keseluruhan.

Kemelut tercetus setelah Pengarah Strategik PKR, Rafizi Ramli dan Ketua Wanita, Zuraida Kamaruddin mendakwa berlaku penyelewengan dana pinjaman dan pembelian dua unit kondominium mewah di Bangsar, Kuala Lumpur.

Kedua-dua pemimpin PKR tersebut turut mendakwa Ketua Wanita UMNO, Shahrizat Abdul Jalil dan keluarganya menggunakan hampir RM600,000 dari dana yang diperuntukkan bagi membayar hutang kad kredir pada tahun 2009.

Walaubagaimanapun, NFCorp menafikan tuduhan tersebut sebagai tidak berasas dan berniat jahat terhadap syarikat milik persendirian tersebut. NFCorp turut menafikan dakwaan dan tuduhan dana RM250 juta dimasukkan kedalam akaun syarikat itu sebelum perjanjian berkenaan ditandatangani.

Sumber KL POS


GOMO: Selama tiga bulan pihak National Fiedlot Coporation berhempas pulas menjelaskan dan menafikan tuduhan liar dari pihak pembangkang dan sekarang bila 3 bulan diaibkan seluruh keluarga yang mana mangsa utamanya adalah Dato Seri Shahrizat Jalil maka pihak Audit Negara mula tampil menjelaskan keadaan yang sebenar.

Ini lah satu masaalah yang sebenarnya perlu diberi perhatian oleh Kepimpinan Dato Seri Najib Razak yang mana pekara yang sebegini telah menyebabkan satu keluarga menjadi mangsa aib fitnah dari pembangkang dan ditambah pula dengan penambahan cerita cerita sadis dari kalangan UMNO dan BN sendiri.

Bagaimana sebuah badan Audit yang berpengalaman telah melakukan salah taksiran mengenai pusat Nasional Fiedlot Kebangsaan dan juga National Fiedlot Coporation? Apakah dalam hal ini terdapat agen agen liar pakatan pembangkang yang sebenarnya sedang siap sedia untuk mengkuburkan Barisan Nasional pada PRU13 kelak?

Bayangkan selama 3 bulan D.S. Shahrizat Ketua Wanita UMNO diaibkan sebegitu rupa. National Fiedlot Coporation pula yang mana dimiliki oleh Suami D.S. Shahrizat dan anak anak beliau telah difitnah dengan begitu kejam sama sekali tidak mendapat pembelaan yang sewajarnya.

Dari awal kami segelintir para Blogger telah berhempas pulas menjelaskan pekara ini kepada rakyat namun tampa sokongan dan kenyataan jelas dari pihak berkenaan maka ianya menjadi duri dalam daging buat kami membersihkan nama Shahrizat Jalil ketua Wanita UMNO Malaysia.

Gomo pinta agar pihak AUDIT NEGARA yang BANGANG menjelaskan seberapa segera mengenai apa sebenarnya yang berlaku dan minta pihak Audit Negara membuat permohonan Maaf secara terbuka kepada Syarikat National Fiedlot Coporation dan seluruh keluarga D.S. Shahrizat Jalil yang difitnah sebelum ini angkara kesilapan Audit Negara menyamakan National Fiedlot Kebangsaan dengan National Fiedlot Coporation.

Psssttt... Bayangkan 3 bulan sebuah keluarga diaibkan begitu hebat sama sekali angkara kesilapan Audit tersalah tafsir.... Sewel...


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


Good Job!! Gomo!!

TG86: Gua dah lama tidak lepak dengan gomo ni. Tapi apapun setiap penulisan gomo gua akan terus sokong. Segala idea yang bernas dan kritikan yang pedas samada terhadap juak PR mahupun UMNO itu sendiri menjadikan gua tabik sama lu gomo. Gua amat yakin, setiap yang bathil itu akan jatuh gomo dan yang hak akan berdiri dengan izin Allah. Kita berjuang bukan kerana wang tetapi setiap tulisan kita ini adalah untuk memperjuangkan nasib anak bangsa terutama Melayu Islam.

Bukan mudah untuk peperangan dalam menangkis isu atau dakyah fitnah juak PR, tetapi yakinlah ianya pasti akan terjawab dengan sendiri. Anwar bukan malaikat dan Anwar bukan Tuhan untuk menentukan untung nasib rakyat Malaysia. Rakyat bukan buta untuk menilai yang mana intan atau permata. Yang jelas Anwar bukan permata dan juga bukan intan, Anwar hanyalah syaitan bertopengkan manusia. Teruskan daya juang anda papagomo. Gua blogger murahan akan terus sokong dan sokong selagi hayat dikandung badan. Gua doakan gomo dan keluarga serta blogger yang lain terus diberi rahmat dalam perjuangan alam maya.


Ini Fakta bukan Auta!! Sah Anwar Ibrahim!!


p/s: Gomo bila nak belanja gua minum?

PERLU BACA!! SBPA: KSN SABOTAJ @NajibRazak ?

The Mole?

UMUM mengetahui bahawa PM Najib telah mengarahkan Jabatan Perkhidmatan Awam menangguhkan perlaksanaan Skim Baru Perkhidmatan Awam (SBPA) dan memberikan masa tiga bulan kepada pihak terbabit untuk membuat semakan serta penilaian semula dan dalam masa yang sama PM menjelaskan agar Penjawat Awam (PA) jangan bimbang dengan gaji yang didakwa tidak adil dimana kumpulan JUSA dan premier mendapat gaji yang terlalu tinggi dan tidak seperti dalam pembentangan bajet 2012 lalu.

Walaupun SBPA yang sepatutnya berkuatkuasa 1 Jan 2012 ditangguhkan sebagaimana pengumuman PM, namun kenyataan Ketua Setiausaha Negara (KSN) disini menimbulkan persoalan banyak tandatanya dan apakah sebenar yang dimaksudkan dengan para 1 dan 10 kenyataan media KSN tersebut. Siapakah yang dimaksudkan tidak terjejas dan tidak menjadi kurang baik itu?
Siapa Untung Siapa Rugi?

PM Najib mengumumkan penangguhan tetapi mungkin tidak ramai yang mengetahui termasuk PM Najib sendiri bahawa berdasarkan 'khabar baik' yang bertiup kencang bahawa pegawai-pegawai tinggi seperti Ketua-Ketua Perkhidmatan seperti Pelajaran, Kerjaraya, Kesihatan, Peguam Negara dan Ketua-Ketua Setiausaha (KSU-KSU) yang dengar ceritanya seramai 36 orang telah menandandatangani opsyen terima SBPA, 1 Jan 2012 lalu gaji mereka telahpun dinaikkan hampir 100% berbanding SSM. Mereka langgar arahan PM?Jadi apa ertinya penangguhan yang PM Najib maksudkan itu sedangkan sudah ada perompak yang menyamun di siang hari?

Contohnya, jika dulunya mereka yang gaji hakiki SSM tidak termasuk elaun-elaun RM12 ribu menjadi RM19 ribu sebulan. Mereka ini kemudiannnya dibersarakan (exit policy) atas skim SBPA dan dimasukkan dalam skim Premier dengan gaji pokok RM35-RM65 ribu sebulan mulai 2 Jan 2012.

Dalam keadaan diarah bersara 'paksa' pun bawah SBPA walaupun berkhidmat hanya satu hari sahaja mereka ini layak untuk dibersarakan umpama mereka berkhidmat sehingga 60 tahun dan pencen mereka akan dikira mengikut mata gaji akhir pada umur 60 tahun.

Contohnya jika mereka berumur 56 tahun, mereka dianggap bersara umpama bekerja sampai 60 tahun. Jika gaji mereka kini hanya RM19 ribu dan pada umur 60 tahun adalah RM25 ribu, mereka akan pencen dengan gaji akhir RM25 ribu, lebih kurang pencen sebulan RM12 ribu jika kita andaikan kiraan 50% daripada gaji akhir.

Itu belum diambil kira gratuiti yang melebihi RM500 ribu dan golden hand shake iaitu ganjaran gantian cuti rehat yg tidak diambil sepanjang perkhidmatan awam. Jika ini betul, maka satu penjelasan atas kewajaran ini perlu dibuat kerajaan.

Dengan pencen dan gaji baru skim premier antara RM35-65 ribu sebulan belum termasuk elaun-elaun tetap, betapa sungguh bertuahnya mereka! Dalam keadaan ramai pakar ekonomi mengandaikan bahawa Malaysia bakal bankrap 2019 jika trend perbelanjaan kerajaan kekal seperti sekarang dan bilangan kakitangan awam tidak dikurangkan, kita pula membuat tindakan yang sebaliknya. Kerajaan kurangkan (istilah jumud dipakai dalam PA) kakitangan awam untuk kurangkan belanja tetapi menaikkan gaji segelintir yang kemudiannya menyebabkan belanja lebih tinggi daripada sebelumnya pula jadinya.

Dalam keadaan rakyat selalu mengeluh terhadap kelemahan sistem penyampaian kerajaan yang diketuai oleh 'premier' ini namun kerajaan tetap memberikan habuan tinggi pula kepada mereka. Bagi JUSA pula yang dianggarkan dalam 2 ribu orang, kenaikan mereka jika betul diteruskan juga akan mendapatkan kenaikkan gaji hampir 100%.

Yang menjadi persoalannya, jika PM telah buat keputusan tangguh mengapa gaji yang dibayar pada 16 Jan masih gaji SSM dan baki beza akibat kenaikan gaji dalam skim SBPA dibayar pada 31 Jan? Adakah bermakna SBPA ini sebenarnya tidak ditangguhkan? Adakah penangguhan ini hanya `ayat wayang’ untuk menjaga kepentingan 'premier' yang telah berkuatkuasa mulai 2 jan 2012 dan jika SBPA betul-betul ditangguhkan, maka hilanglah semua habuan yang mereka idam-idamkan itu. Dan jika ini keadaannya, siapa sebenarnya yang ingin kerajaan jaga?

PRU 13 adalah kritikal bagi Kerajaan BN. Kalau sebelum ini, KSN, KPPA dan KSU-KSU yang bersara berpeluang untuk dilantik menjadi Pengerusi mana-mana GLC atau badan-badan berkanun sebagai pengiktirafan Kerajaan kepada mereka dan sebab itulah mereka tidak ambil kisah dengan pencen yang kecil. Tetapi senario kini berubah, jika PR yang memerintah, adakah mereka berpeluang?

Maaf cakaplah. Bodoh sangatlah, jika PR hendak lantik mereka yang telah gagal laksanakan tugas hingga menyebabkan BN tumbang. Persoalannya, adakah SBPA ini pelan 'menguruskan kekalahan' setelah mereka gagal 'menguruskan kemenangan'?? Jika PR memerintah nanti dan ingin memecat mereka, rasanya mereka dengan senang hati akan bersara kerana 'persediaan awal' bernama exit policy SBPA telah disediakan.

Kita bukan menghalang transformasi kerajaan malah kita amat menyokong apa yang PM ingin laksanakan namun perkara yang baik mesti kelihatan baik dan tidak mempunyai muslihat terselindung.

Jika pegawai bentang pada cabinet semestinya semua mempunyai objekitf yang baik dan begitu juga SBPA. Agaknya jika ditanya PM, SBPA ini akan membolehkan mereka yang tidak berprestasi tinggi dikeluarkan melalui - exit policy, tentulah PM setuju.

Jika pegawai kata SBPA ini membolehkan bakat terbaik memasuki perkhidmatan awam melalui skim gaji baru, tentulah PM setuju. Jika pegawai beritahu pada kabinet, bahawa kesihatan rakyat Malayisa telah meningkat dan boleh bekerja hingga umur 60 tahun dengan dibentangkan data-data untuk menyokongnya, tentulah kabinet setuju. Tetapi adakah PM dan kabinet tahu atau diberitahu semua perinciannya?

SBPA yang dikatakan ditangguhkan akan dikaji oleh satu task force diketuai bekas KPPA, Ismail Adam. Ada juga pihak berkata SBPA ini berdasarkan kajian perunding swasta luarnegara dan dikatakan pula, bekas KPPA adalah penasihat kepada firma perunding berkenaan. Setakat ini tidak dapat dipastikan kebenarannya namun jika betul, tentulah ada isu conflict of interest disitu dan sudah tentu juga penasihat akan memastikan atau menyokong hasil kajian firma berkenaan.

Mengapa tidak dilantik KPPA, Abu Bakar untuk mengetuaitask force itu?Mengapa disingkirkan beliau? Adakah KPPA sudah tidak boleh diperrcayai ataupun gagal? Apa agenda KSN dalam isu ini? Kita pun ingin tahu SBPA ini dikaji mula bila? Zaman bekas KPPA Ismail Adam atau Abu Bakar? Atau ini satu tindakan sabotaj KSN terhadap KPPA sekarang untuk memberikan imej buruk kepada KPPA dan kerajaan?

Semua orang tahu antara KSN dan KPPA mereka ini tidak 'sekepala', tidak sehaluan. Masalah penjawat awam akan selesai sekiranya kedua-dua mereka ini letak jawatan! KSN cukup marah dengan KPPA bila PM sebut tentang isu pool@cold storage pegawai-pegawai kerajaan kononnya itu datang daripada KPPA yang berpakat dengan salah seorang pegawai PM dan sebagai membunuh kepercayaan PM terhadap KPPA, SBPA dijadikan alat membalas dendam. Hasilnya difahamkan PM cukup kecewa dengan Abu Bakar sedangkan ada lagi orang lain mengkhianati PM. Barangkali ini juga antara punca Abu Bakar tidak dilantik mengetuai Jawatan Kuasa untuk buat semakan SBPA itu?

Dan siapa sebenarnya yang mendapat manfaat sebenarnya drpd SBPA ini?Sama-sama kita fikirkan atau ada pihak yang berpegang pada "Jangan ambil kesempatan tetapi ambil mana yang sempat" sebelum BN tumbang PRU13 akan datang.

Sumber : SanggahTokJanggut

WWF!!! ADIK MAT VS ADAM ADLI!! GUA SOKONG KEAMANAN!!


Adik Mat:

1. Bukan Mahasiswa.
2. Sayang BN.
3. Suka Keamanan.
4. Tidak ada pemimpin BN di belakang beliau.
5. Berani.
6. Tidak suka kepada publisiti.


Adam Adli:

1. Mahasiswa bodoh CGPA rendah.
2. Sayang Pembangkang.
3. Suka kekecohan.
4. Berani sebab Anwar Ibrahim di belakang beliau.
5. Bacul bila keseorangan.
6. Gila glamour.

VIDEO: PERLU TONTON!!! AGENDA KRISTIAN MERESAP DALAM MUSLIMAH PAS!!

video


Bila nafsu mengatasi iman, bila akal dikawal nafsu, maka syaitan mula menghasut diri. Ilmu cetek, pengalaman sempit akan mengheret kita ke lembah kesesatan. Bodoh punya muslimah PASik!! Apapun gua terhibur dengan video PORN PORN GIRLS PAS ini. hehehe.



Tuesday, January 24, 2012

KANTOI!! KOREK BONTOT PASTU JILAT!! HAHA

Korek Bontot


Pastu Jilat.

Hahaha. Jijik gila gua rasa. Tapi, baik korek bontot sendiri daripada jilat bontot Anwar macam mana juak PR buat sekarang. Hehehehe.


tq:http://busuk.org

FUYOOo!!! MAT REMPIT GENG BN!! TAHNIAH @Khairykj






Sumber: aku peduli apa @ APA

Wooow!! GUA DAPAT SYILING BARU!!

GEMPAR!!! PEJABAT ADUN DI KEDAH DIBOM?

Gambar Hiasan.


Tetiba je Pusat Khidmat DUN Bakar Bata MELETOP BEB !!! ini semua gara-gara panggilan palsu.

1. Pernahkah kejadian Bomb ini berlaku di negeri kedah ? jawapannya PERNAH...

2. Dimanakah kejadian Bom itu berlaku ? di dalam KUIN.

3. Bilakah kejadian Bom itu berlaku ? antara jam 3 - 5 pagi pada 07 April 2011.

4. Siapakah yang di syaki (suspect) ? :) klik disini ...

5. Adakah kejadian di Pusat Khidmat DUN Bakar Bata dilakukan oleh suspect yang sama ? emmm... aaaaa... emmm,... betoi ka kena bom ? atau saja-saja GEMPAQ ada bom ?


Malaysia tetap selamat dengan rahmat dan izin Allah, Rakyat Malaysia bukannya pengganas. Apa yang saya dapat lihat disini adalah satu usaha untuk mengalih tumpuan daripada isu Tanah Wakaf Madrasah Salihiah kepada isu Bomba ehhh... Bom.


apa-apa pun kejadian mengebom tempat sendiri tidak sepatutnya berlaku :)



Gambar Hiasan Mangsa Pengeboman.


Sumber: padijantan

Monday, January 23, 2012

TRAGIS!!! WANITA GAGAL KAHWIN AKIBAT DITIPU LELAKI KASANOVA!!


GOMBAK: Seorang wanita dan keluarganya bukan saja menanggung malu apabila majlis perkahwinan yang dirancang tidak menjadi kenyataan sebaliknya kerugian lebih RM30,000 selepas ditipu teman lelaki kasanova yang mendakwa dirinya bergelar ‘Datuk’ dalam kejadian di Taman Sri Gombak, di sini.

Mangsa, 22, menanggung malu dengan saudara-mara, kawan dan jiran serta kadi selepas pengantin lelaki berusia 32 tahun terbabit tidak menghadirkan diri bersama rombongan pada hari pernikahan mereka, Khamis lalu.

Majlis sepatutnya berlangsung jam 10 pagi di sebuah masjid di sini, tetapi sehingga tengah hari, kelibat lelaki dan rombonganya itu tidak muncul dan gagal dihubungi.

Mangsa yang hanya mahu dikenali sebagai Farhana, 22, berkata sebaik menyedari tertipu dia menghubungi pihak bank dan mendapati wangnya dalam bank berbaki RM8 kerana tanpa sedar sudah membuat pemindahan beberapa kali ke akuan lelaki itu.


Menceritakan kejadian menimpanya itu, dia pelik kerana sanggup dan rela mendirikan rumah tangga dengan lelaki terbabit walaupun baru lebih sebulan mengenalinya, selain sudah menyerahkan wang ribuan ringgit.


sumber: myMetro



PERLU BACA!! APA KEWAJARAN IBRAHIM ALI DIHALANG MASUK SELANGOR?


Tahniah Ibrahim Ali. Anda memang pejuang bagi orang Melayu dan Islam. Akibat kelantangan Ibrahim Ali mengkritik keras tindakan kerajaan selangor yang meminda portfolio agama, menyebabkan Khalid Gagap akan mengambil tindakan untuk tidak membenarkan Ibrahim Ali memasuki negeri Selangor. Setiausaha Politik kepada Khalid Gagap Faekah Husin berkata kepada Malaysiakini yang pihak kerajaan negeri Selangor tidak teragak-agak untuk mengambil tindakan sedemikian terhadap Ibrahim Ali kerana keceluparan beliau mempertikaikan tindakan bodoh Khalid gagap yang meminda portfolio agama di Selangor.

"Ibrahim Ali semalam dilaporkan berkata, pengambil alihan portfolio hal ehwal Islam Selangor oleh Khalid bertujuan untuk memberi jalan kepada kegiatan "tidak bermoral" dan memelihara kepentingan kumpulan ahli perniagaan menjelang pilihan raya. Ibrahim menjelaskan, pemecatan Hasan dan pengambil alihan portfolio berkenaan merupakan "tamparan hebat" kepada PAS, dan menggelarnya "kekalahan untuk Islam dan kemenangan untuk liwat", lapor sebuah portal berita."

Hanya disebabkan itu Khalid Gagap bakal mengambil langkah untuk menghalang kemasukan Ibrahim Ali ke negeri Selangor. Gua melihat ini adalah satu tindakan yang tidak wajar dibuat oleh Khalid Gagap. Bagi pengamatan gua, sesiapa sahaja rakyat berhak untuk mempertikaikan mana-mana tindakan yang dibuat oleh kerajaan negeri mahupun pusat jika ianya dilihat tidak betul. Tindakan Ibrahim Ali mengutuk keras perubahan portfolio Agama Islam oleh Khalid Gagap atas dasar untuk memperjuangkan nasib agama Islam dan bangsa Melayu terutama di negeri Selangor. Terlupakah kita kenapa Hassan Ali dipecat sebagai ahli PAS dan lucutkan sebagai exco agama Islam di negeri Selangor? Akibat kerja kuat beliau menyiasat isu murtad di Selangor dan menghalang penjualan arak secara terbuka di Selangor, Khalid Gagap mengambil keputusan untuk melucutkan jawatan Hassan Ali sebagai exco.

Berbalik kepada kes Ibrahim Ali yang bakal dihalang untuk masuk ke Selangor hanya kerana mengkritik tindakan Khalid Gagap. Sepanjang pemerintahan UMNO/BN di Malaysia ini, begitu ramai dasar atau langkah yang dilaksanakan oleh kerajaan Malaysia dipertikai keras oleh juak pembangkang. Gua nak cabar juak pembangkang, sila senaraikan siapakah diantara mereka yang pernah dihalang untuk tinggal di Malaysia oleh kerajaan BN walaupun pernah pertikai dasar kerajaan. Sudah pasti anda tidak ada jawapan kepada perkara ini. Kalau benar sekalipun kerajaan BN kejam seperti yang dilabelkan oleh Anwar BABI, belum pernah individu disekat dari berlegar-legar di dalam negara. Bahkan Namawee Sial yang pernah menghina lagu negaraku pun masih dilayan dengan begitu baik.

Anwar Pernah Pertikai Mahkamah.

Lupakah rakyat Malaysia dengan kes perbicaraan liwat Anwar dengan mangsanya Saiful Bukhari yang diheret selama 3 tahun 6 bulan, dan akhirnya kes tersebut memihak kepada Anwar. Selama tempoh 3 tahun 6 bulan itulah Anwar Ibrahim dan juak beliau telah mempertikaikan sistem perundangan negara Malaysia. Seminggu sebelum keputusan Anwar dibaca oleh hakim negara, PR telah menjalankan kempen bebas Anwar 901 yang mana Anwar telah canang dalam setiap ceramah bahawa Mahkamah adalah milik UMNO. Bukankah ini juga dipanggil satu pertikaian yang keras terhadap sistem perundangan negara? Tetapi kenapa YAB PM tidak pernah walau sekali untuk mengarahkan pihak berkuasa supaya menghalang Anwar untuk berlegar di Malaysia.


BANGI, 27 Disember 2011 – Presiden Ikatan Muslimin Malaysia (ISMA), Ustaz Abdullah Zaik Abdul Rahman menyifatkan kenyataan yang dikeluarkan oleh Paderi Dr Eu Hong Eng ketika perayaan Krismas pada 25 Disember lalu yang mempersoalkan Artikel 153 Perlembagaan Malaysia adalah bersifat melampau dan besar kepala.

Laporan sinar harian di atas membuktikan seorang Paderi mempertikaikan artikel 153 dalam perlembagaan persekutuan yang mana gua kira satu pertiakaian yang cukup keras bagi negara kita terutama dikalangan bangsa Melayu, namun adakah paderi tersebut dihalang kebebasan beliau? Jawapannya juga tidak. Tetapi Ibrahim Ali yang hanya mempertikaikan tindakan Khalid Gagap meminda portfolio agama menyebabkan beliau akan dihalang masuk ke negeri Selangor. Adakah ini yang dikatakan kewajaran dalam tindakan kerajaan negeri Selangor? Tindakan ini adalah tindakan bingai pertama kali gua tengok.



p/s: Anwar Bebas tetapi liwat berlaku suka sama suka. FUCK YOU ANWAR!!

FuUhHh!!!! SELEPAS GAMBAR BERPELUKAN, TERKINI GAMBAR KHAIRUL FAHMI APEK MEREMPIT KANTOI!

Terbaik!!!

Merempit adalah lebih baik berbanding liwat anak orang. Pesanan ini ditujukan buat Anwar Ibrahim.

TERKILAN!!! JURUWANG PASARAYA DI TAIPING DISURUH PEGANG DAGING BABI TANPA BERLAPIK!!


Saya adalah salah seorang juruwang (cashier) yang bekerja di sebuah pasaraya di Kamunting, Taiping. Pada tarikh 11/01/2012 lebih kurang pukul 3 petang pihak pengurusan telah membuat mesyuarat diantara semua juruwang. Di dalam mesyuarat tersebut pengurus kami ada menyatakan seorang pelanggan bukan Islam telah membuat aduan kepada pihak atasan mempertikaikan mengapa juruwang Melayu Islam memegang daging babi beralaskan plastik seolah menghina makananya.

Apa yang membuat kami terkejut pengurus kami berkata, kenapa perlu berlapik? Jijik sangatkah? Geli sangatkah? Jangan terlalu ikut adat sangat. Yang bermasalah adalah juruwang Melayu. Kalau sudah tidak boleh nak pegang sangat lebih baik saya cari juruwang bukan Melayu. Selepas ini saya tidak mahu kamu memegang daging babi beralaskan plastik. Saya mahu kamu semua pegang dengan tangan sahaja. Jika saya dapati berlaku sekali lagi, saya akan tukarkan juruwang kepada bukan Melayu.

Berikut adalah sebahagian daripada surat yang ditulis oleh salah seorang juruwang yang menjadi mangsa keadaan. Hanya kerana ingin menjaga hati pelanggan, maka soal hukum diketepikan. Gua cadangkan agar pengadu tersebut adalah lebih baik mencari pekerjaan lain dari terpaksa memegang daging babi secara tidak berlapik. Ianya bukan soal kita tidak menghormati makanan mereka, tetapi mereka juga perlu paham agama kita yang mencegah kita daripada memegang benda yang haram. Jangan hanya mengejar duit gaji yang tidak seberapa kita sanggup menghalalkan cara.

Jika Hassan Ali seorang ADUN sanggup melepaskan jawatan sebagai EXCO kerana tidak sanggup berhadapan dengan kemungkaran di Selangor, inikan kita hanya bergaji RM1000.00 sahaja. Insayallah rezeki ada di mana-mana.


sumber: Facebooker

Sunday, January 22, 2012

DEDAH!!! LAGI LAMAN PORTAL GAY SOKONG ANWAR IBRAHIM!!!

Laman Portal Gay Thailand


http://www.dragoncastle.net merupakan satu laman portal yang memperjuangkan seks bebas iaitu gay. Berikutan keputusan mahkamah yang membebaskan Anwar daripada tuduhan meliwat Saiful Bukhari, seluruh dunia memandang dan memuji sistem kehakiman negara Malaysia. Namun selepas rayuan yang dibuat oleh mangsa kepada liwat tersebut iaitu Saiful telah diterima oleh peguam negara, maka ramailah berpendapat bahawa Anwar Ibrahim telah menjadi mangsa kepada politikus di Malaysia.

Anwar baru-baru ini yang memberi kenyataan melalui BBC iaitu undang-undang seks songsang di Malaysia adalah undang-undang yang lapok. Anwar Ibrahim begitu lantang untuk memperjuangkan seks sesama jenis di Malaysia sehinggakan begitu banyak pihak luar yang turut berjuang untuk seks sesama jenis ini menyokong penuh kenyataan Anwar. Anwar Ibrahim juga meminta untuk kerajaan Malaysia mengkaji balik undang-undang seks sejenis di Malaysia agar individu yang berhak perlu dijaga. Ringkasnya, Anwar akan terus perjuangkan seks sesama jenis di Malaysia.

Inilah bukti kehebatan Anwar yang terus mendapat sokongan dari pihak luar yang selama ini perjuangkan Human Right atau seks bebas. Lagi AIDC melaporkan dengan terperinci berkaitan ini.


p/s: Doakan kebenaran berpihak kepada Saiful Bukhari.

FUYOOo!!! TAN SRI ANNUAR MUSA TUNJUK BELANG!!!


Selepas 4 perlawanan, The Red Warrior mengatasi pasukan yang lain dengan pungutan 10 mata. Tahniah buat pemain dan jurulatih. Juga tahniah buat penyokong gelombang merah jersi Kelantan. Buat Tan Sri Annuar Musa, teruskan perjuangan memartabatkan bola sepak Kelantan. Harapkan Nik Aziz dan Husam Musa alamat bungkus la bola sepak Kelantan. Apapun masih awal untuk TRW duduk selesa.


Go More Klate Go More!!!


p/s: FUCK ANWAR IBRAHIM

FUYOOo!!! NAJIB MEDAHULUI ANWAR!!!


Tweeter merupakan satu laman sosial yang semakin digilai ramai selepas facebook. Politikus menjadikan laman sosial sebagai medan perantara untuk meraih undi dan mencari populariti dikalangan pengundi terutama generasi Y. Terbaru, nampaknya Anwar Ibrahim jauh ketinggalan di belakang YAB Datuk Seri Najib yang mana masing-masing mempunyai 126,660 dan 403,604 pengikut. Walaupun Anwar mempunyai ramai pengikut dikalangan Gay dan Lesbian, namun masih gagal untuk mengatasi populariti Najib yang lebih bermoral.


Sumber: Facebooker

BODoOO!!! AHLI PKR HANYA BERNILAI RM200 SAHAJA!!!

Bukti Sistem Pesanan Ringkas


"Ahli PKR diminta berkumpul di Dataran Merdeka sebelum berarak ke Jalan Duta pada jam 7 pagi. Taklimat dan duit sebanyak RM200 setiap orang akan disediakan kepada ahli, sebarkan- Rafizi"

Dahulu ramai turun berdemo free, tak payah bayar dan sanggup mengeluarkan duit poket sendiri. Puluhan ribu orang turun semata mata mahu mempertahankan Anwar.

Tetapi sejak akhir akhir ini pakatan terpaksa membayar kepada setiap pendemo untuk turun, semua ini kerana sambutan rakyat kepada pakatan semakin menurun. Mereka semakin bosan dengan penipuan dan fitnah yang dilakukan oleh para pemimpin pakatan.

Wang terpaksa dikeluarkan semata mata mahu meramaikan pendemo, inilah detik kejatuhan pakatan apabila terpaksa membayar pendemo dengan jumlah yang besar.

Gambar diatas didedahkan oleh blogger pakatan, bukti mereka membayar wang kepada setiap pendemo,

"SMS dari rafizi beb. Dia bagi rm200 seorang time demo 901. Itu pasal ramai yang datang. Datang sebab duit. Bukan pasal perjuangan. Bukan pasal keikhlasan. Tapi pasal duit. Ahli2 pkr seme boleh dibeli guna wang. Depa memang hampeh !!!! Depa memang jahat !!!!

G mati lah weh. Mati. Aku cakap mati. Faham tak?" - Amenoworld

Sumber : KGC

Saturday, January 21, 2012

GEMPAR!!! FACEBOOKER MAT SALLEH HENTAM ADAM ADLI!!!


FOR ALL OF U THAT THINK IS NICE TO WALK WITH UR PANTS BELOW UR BUTT, READ THE FOLLOWING EXPLANATION: THIS TREND WAS BORN IN THE UNITED STATES’ JAILS, WHERE PRISONERS WHO WERE WILLING TO HAVE SEX WITH OTHER PRISONERS NEEDED TO INVENT A SIGNAL THAT WOULD GO UNNOTICED BY THE GUARDS SO THEY WOULDN’T SUFFER CONSEQUENCES, SO BY PARTIALLY SHOWING THEIR BUTTS, THEY SHOWED THAT THEY WERE AVAILABLE TO BE PENETRATED BY OTHER INMATES. CLICK ON "SHARE" IF YOU WANNA JOIN THE CAUSE FOR A BETTER DRESSED AND A MORE EDUCATED WORLD!

Ayat di atas adalah sama dengan apa yang ditulis oleh facebooker bernama H Peter Johnson dalam akaun facebook beliau yang menjelaskan tentang gaya pemakaian seluar londeh sehingga menampakkan seluar dalam. Superman pakai seluar dalam di luar.

Trend memakai seluar londeh boleh dikatakan agak popular di Malaysia khususnya dikawasan bandar.Ia dikatakan trend masa kini yang memperlihatkan seluar dalam sekaligus ia mampu memperlihatkan anda memakai seluar dalam jenama apa.

Trend pemakaian seluar londeh ini berasal dari dalam penjara di Amerika Syarikat dimana banduan yang ingin mengadakan hubungan seks luar tabii dengan banduan yang lain perlu perlu mengeluarkan isyarat supaya tidak disedari oleh warden penjara jika tidak merek
a akan menerima hukuman yang teruk jika perkara ini disedari oleh warden penjara.Jadi dengan melondehkan seluar dan menayangkan punggung, mereka memberi isyarat kepada banduan yang lain mereka sedia untuk mengadakan seks songsang.


Pemakaian Adam Adli mengikut trend Banduan Gila Seks


kredit to: Pejuang Bangsa


p/s: Gua Pakai Boxer!!! Anwar Memang Pandai Cari Calon. FUCK
ANWAR!!!

PERGGHHH!!! LEBUHRAYA BERTUKAR MENJADI PARKING LOT!!


Gila!!! Penangan cuti tahun baru cina 2012 menjadikan lebuhraya menjadi sesak dengan jutaan kereta. Teringat pulak gua permulaan kerajaan BN mewujudkan lebuhraya di Malaysia. Juak pembangkang pada ketika itu menganggap kerajaan BN membazirkan duit rakyat dan pembinaan lebuhraya hanya satu pembaziran yang melampau. Cerr tanya diaorang, sekarang ini berapa ramai ahli PAS gunakan lebuhraya tersebut.

Kepada semua orang Cina, gua ucapkan selamat tahun baru cina. Gong Xie Fa Cai!

YAKIN!!! UNDI CINA KEMBALI PADA BN.

YAB Zambry Kadir amat optimis bahawa PRU13 BN Perak akan kekal memerintah negeri Perak seterusnya negara Malaysia. Ini bukan sahaja hasil sokongan pengundi Melayu yang setia kepada UMNO, bahkan ianya turut bakal dibantu oleh sokongan cina yang semakin cenderung kepada BN.

Dilihat kepada Perak yang mempunyai bilangan cukup besar penduduk cina, segala usaha kerajaan BN selama iji nyata tidak memilih bulu. Semua rakyat merasai nikmat hasil dari usaha BN selama memerintah Perak.

Gua yakin PRU 13 adalah milik BN!!!


Thursday, January 19, 2012

DEDAH!!! OSAMA LADEN MASIH HIDUP?

Kononya Berlaku Rakaman di Buat Al Qaeda?

Kenapa? Terkejut? Tidak percaya? Ini memang benar, tidak tipu punya, cerita datang dari ‘media’ yang dipercayai!

Itulah situasi yang berlaku hari ini, begitu mudah kita mempercayai sesuatu, asalkan datang dari MEDIA BESAR, kita bulat-bulat percaya, kita tak tahu yang MEDIA BESAR nih mungkin juga PENIPU BESAR. Perlu diingatkan, Allah pernah berfirman tentang apabila terima berita dari orang fasik, dalam ayat 6, surah al-Hujurat, maksudnya:

Wahai orang-orang yang beriman! Jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidikilah (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum dengan perkara yang tidak diingini – dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) – sehingga menjadikan kamu menyesali apa yang kamu telah lakukan.

Itu kalau orang fasik, bagaimana pula jika berita itu datang dari Yahudi dan Nasrani, golongan yang takkan senang duduk selagi kita tidak mengikuti cara mereka?

Jika dilihat semula kisah Osama bin Laden dalam bentuk mudah, semuanya bermula apabila bangunan World Trade Center di US diserang 2 buah jet yang dikatakan dipandu oleh pejuang al-Qaeda. Kemudian didapati dalang serangan tersebut ialah ketua kumpulan ini, Osama bin Laden, lalu beliau dicari dan negara Afghanistan diserang atas tujuan ‘menjaga keamanan’. Banyak nyawa tak berdosa dibunuh, itu kau katakan ‘menjaga keamanan’?

10 tahun tempoh pencarian akhirnya Osama bin Laden berjaya ditemui dan dibunuh. Semua orang gembira. Mayat Osama dikuburkan di dalam laut, itu satu penghinaan kepada Islam. Dalam tempoh 10 tahun ini apa yang telah berlaku, makin amankah dunia?

Apa pula yang akan berlaku selepas ini?

Pertama, sebarkan berita kematian Osama, buat semua orang percaya, reka macam-macam cerita termasuk pernyataan isteri Osama bin Laden sendiri tentang kematian beliau di Pakistan.

Kedua, wujud pula pemimpin al-Qaeda baru, yang memberi ancaman balas dendam. Ini, merupakan tiket untuk terus menakluki negara Islam. Kenapa negara-negara Islam? Senang, sebab banyak hasil bumi yang boleh dicuri termasuk minyak mentah. Dalam masa yang sama imej Islam mudah dicalarkan.

Ketiga, yakinkan dunia bahawa dengan penaklukan US dan Yahudi di bumi Islam, dunia akan terus aman.

Persoalannya, betulkah Osama bin Laden ini wujud? Osama hanyalah watak dalam cerita Yahudi. Beberapa tahun lagi keluarlah movie “Osama bin Laden” di pawagam, kita pula menghabiskan masa dan wang menonton cerita tipu dalam tipu itu. Yahudi terus ketawa.

“Tolonglah, semua ini sama sahaja dengan drama swasta yang kita tonton di kaca televisyen. Ini semua perancangan fitnah yang teliti. Rasulullah pernah bersabda bahawasanya akan datang fitnah besar di akhir zaman. Masih tidak percaya ini hanyalah fitnah Yahudi laknatullah semata-mata?

Kembalilah kepada Qur’an dan Sunnah, 2 perkara yang Rasulullah janji, kita tidak akan sesat selamanya jika kita berpegang teguh kepadanya, insyAllah.


kredit to:terompahbesi