About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Thursday, January 26, 2012

SATU PENGHINAAN!! "RASULULLAH TOKOH SEKS SUCI ISLAM". KHALID GAGAP PERLU BERTINDAK!!


PETALING JAYA – Kelab Taat Suami diminta supaya menghentikan segera anjuran kempen “Rasulullah Tokoh Seks Suci Islam” yang dikatakan akan berlangsung selama 12 hari bermula semalam memandangkan ia jelas menghina junjungan besar Nabi Muhammad SAW.

Timbalan Menteri Di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Dr Mashitah Ibrahim berkata, selain itu ia juga dilihat sebagai menghina sambutan Maulidur Rasul yang bakal disambut pada 5 Februari depan.

Katanya, terdapat banyak aspek ketokohan lain yang terdapat dalam diri Rasulullah boleh diketengahkan berbanding sebagai seorang ‘tokoh seks’.

“Kita melihat Nabi Muhammad SAW sebagai contoh dan ikutan yang baik. Banyak lagi aspek yang boleh diketengahkan tentang baginda iaitu sebagai tokoh keluarga, tokoh kepimpinan, panglima perang dan banyak lagi yang hebat-hebat.

“Tiba-tiba kenapa sudut ini (seks) yang menjadi fokus mereka?. Ini satu penghinaan dan kempen ini perlu dihentikan segera,” katanya dihubungi Detikperubahan.com di sini.

Mengulas istilah ‘Seks Suci’ yang disebut-sebut penganjur kempen, beliau berkata istilah tersebut tidak wujud dalam Islam melainkan hanyalah seks halal yang dilakukan bersama pasangan dengan cara yang halal.

Tambah beliau, kempen tersebut seolah-olah menyokong kempen-kempen negara Barat yang pernah menuduh Nabi Muhammad mempunyai nafsu seks yang kuat kerana pernah berkahwin sebanyak 11 kali.
Kelab Taat Suami sebelum ini pernah mencetuskan kontroversi kerana menerbitkan buku panduan seks telah melancarkan Kempen “Rasulullah Tokoh Seks Suci Islam”, di Pusat Perdagangan Pelangi, Damansara dekat sini bermula semalam.

Difahamkan, tujuan kempen itu diadakan bagi mengajak umat Islam terutamanya pasangan suami isteri untuk mengamalkan kehidupan cara Rasulullah termasuklah dari segi amalan seks.


sumber: primesmalaysia


EXCO Agama Islam Selangor.

So.. Apa lagi yang kamu tunggu Khalid Gagap? Kalau Hassan Ali dah lama tindakan dibuat ke atas pihak penganjur, tapi kamu ni lembap nak mampos. Bila ada EXCO Agama Islam yang mampu menggalas tugas dengan baik kamu lucutkan jawatan beliau, sekarang tugas itu kamu pula yang cuba nak pikul. Baru kamu tahu langit itu tinggi ke rendah.

Jangan sampai Islam di Selangor hanya tinggal pada nama. Maruah Islam harus diangkat dan dilindungi. Tugas kamu sebagai EXCO Agama bukan semata-mata untuk makan elaun atau gaji, tetapi kamu perlu ambil tugas tersebut sebagai tanggungjawab yang khusus dengan mengenepikan ideologi politik kepartian. Islam bukan wujud untuk dihina, tetapi Islam adalah agama suci yang harus dilindungi sampai bila-bila.

Jasa Hassan Ali gua akan kenang sampai bila-bila sepanjang beliau bertugas sebagai EXCO Agama Islam di negeri Selangor. Menghalang penjualan arak secara berleluasa dan menghalang aktiviti memurtadkan orang Islam di Selangor adalah satu langkah yang murni pernah dibuat oleh Hassan Ali. Adakah Khalid Gagap menjadi lebih baik daripada Hassan Ali sebagai EXCO Agama Islam di Selangor? Sesamalah kita tunggu dan lihat.

1 comment:

Anonymous said...

UMNO parti HARAM. UMNO diharamkan pada tahun 1987

UMNO parti HARAM, Itu sebab UMNO tak perjuangkan Islam

UMNO parti HARAM. Patutlah UMNO tak iktiraf ulama

UMNO parti HARAM, Itu sebab orang UMNO suka buat perkara HARAM.

UMNO parti HARAM, Suka bela tokey ARAK, JUDI, DISKO, PELACURAN.

UMNO parti HARAM, Sesiapa jadi ahli UMNO mesti buat perkara HARAM

UMNO parti HARAM, ARAK, PELACUR jadi santapan harian.

UMNO parti HARAM, Pemimpin UMNO suka buat TAIK(Kejahatan)

UMNO parti HARAM, Ustaz ustazah UMNO dijadikan TISU JAMBAN untuk tutup TAIK-TAIK pemimpin UMNO (Supaya kejahatan nampak baik)

UMNO parti HARAM, Ahli UMNO dijadikan TONG TAIK(Penyokong & Pembela kejahatan)

UMNO parti HARAM, Sokong UMNO sama sokong TAIK. NAJIS!!!