About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Saturday, January 21, 2012

GEMPAR!!! FACEBOOKER MAT SALLEH HENTAM ADAM ADLI!!!


FOR ALL OF U THAT THINK IS NICE TO WALK WITH UR PANTS BELOW UR BUTT, READ THE FOLLOWING EXPLANATION: THIS TREND WAS BORN IN THE UNITED STATES’ JAILS, WHERE PRISONERS WHO WERE WILLING TO HAVE SEX WITH OTHER PRISONERS NEEDED TO INVENT A SIGNAL THAT WOULD GO UNNOTICED BY THE GUARDS SO THEY WOULDN’T SUFFER CONSEQUENCES, SO BY PARTIALLY SHOWING THEIR BUTTS, THEY SHOWED THAT THEY WERE AVAILABLE TO BE PENETRATED BY OTHER INMATES. CLICK ON "SHARE" IF YOU WANNA JOIN THE CAUSE FOR A BETTER DRESSED AND A MORE EDUCATED WORLD!

Ayat di atas adalah sama dengan apa yang ditulis oleh facebooker bernama H Peter Johnson dalam akaun facebook beliau yang menjelaskan tentang gaya pemakaian seluar londeh sehingga menampakkan seluar dalam. Superman pakai seluar dalam di luar.

Trend memakai seluar londeh boleh dikatakan agak popular di Malaysia khususnya dikawasan bandar.Ia dikatakan trend masa kini yang memperlihatkan seluar dalam sekaligus ia mampu memperlihatkan anda memakai seluar dalam jenama apa.

Trend pemakaian seluar londeh ini berasal dari dalam penjara di Amerika Syarikat dimana banduan yang ingin mengadakan hubungan seks luar tabii dengan banduan yang lain perlu perlu mengeluarkan isyarat supaya tidak disedari oleh warden penjara jika tidak merek
a akan menerima hukuman yang teruk jika perkara ini disedari oleh warden penjara.Jadi dengan melondehkan seluar dan menayangkan punggung, mereka memberi isyarat kepada banduan yang lain mereka sedia untuk mengadakan seks songsang.


Pemakaian Adam Adli mengikut trend Banduan Gila Seks


kredit to: Pejuang Bangsa


p/s: Gua Pakai Boxer!!! Anwar Memang Pandai Cari Calon. FUCK
ANWAR!!!

No comments: