About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Friday, April 12, 2013

Panas!! Video Mustafa Ali Adalah Video Di Edit? Kantoi UMNO? #GE13


Rupa-rupanya, video asal tersebut adalah video yang mana Stopa Ali tengah tebar roti canai beb. Roti canai goyang dikatakan menjadi kegemaran Stopa Ali.

He He He. Memang aku bagi kredit 100% pada siapa yang edit gambar ini. Kelihatan seluar dalam yang dipegang oleh Stopa Ali sebenarnya adalah roti canai goyang. ha ha ha.

Ini semua salah UMNO! UMNO dalang kepada video edit ini. Ha Ha Ha. Itu jer la alasan yang terbaik untuk cai PR selamatkan maruah pemimpin jahil mereka.

Aku bukan apa beb. Aku pun tidak ada minat nak ulas pasal isu seks melibatkan pemimpin pembangkang, tapi apakan daya.. yang hak tetap hak dan yang bathil tetap bathil.


Bukan kita nak sangat dedah aib pemimpin ni, tapi apa boleh buat Haji Hadi sendiri yang kata boleh, so apa lagi. Kita londeh habis la..

Cai PR sudah pasti akan pertahankan habis-habisan sebab itulah adat dalam pertandingan. Adatnya, kita kena pertahankan pasukan biarpun ada seorang pemain yang tempang. Kah Kah Kah.

Woii cai PR!! Terima jer lah kenyataan.. Buat apa nak malu.. Berkatalah benar walaupun pahit.. sebab dengan berkata benar itu orang akan lebih hormat kamu daripada duk pertahan benda yang salah.

Kesian juga aku tengok Stopa Ali. Tidak pasal-pasal dia pula yang jadi mangsa kepada survival politik Anwar Ibrahim. Banyakkan bersabar wahai S/U Agogo..

XXXL Ikut perkiraan aku

No comments: