About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Wednesday, April 10, 2013

Panas!! Siti Nurhaliza Calon BN Pahang #PRU13? #TolakPR #UndiBN


Dato Siti Nurhaliza isteri kepada Datuk K juga seorang penyanyi tersohor tanahair kini dilihat sudah mula bertudung. 

Alhamdulillah, pintu hati beliau sudah terbuka dan sama-sama kita doakan orang lain untuk sama-sama mengikut jejak langkah beliau.Adakah apabila beliau bertudung beliau akan memulakan karier politik beliau dan menyandang status ustazah??sepertimana rakan-rakan artisnya yang lain. 

Atau mungkin Siti akan menjadi salah seorang calon dalam PRU 13 ini?Pun tidak mustahil.Tetapi apa yang nak MW sampaikan di sini, Siti cukup terkenal dengan sikap dan sifat yang baik walaupun sepanjang beliau bergelar penyanyi bermula era 90-an sehingga kini dan ketika beliau belum bertudung. 

Siti menarik minat dan menjadi kegilaan anak-anak gadis ,anak-anak muda malah pakcik-makcik dan selalu dinobatkan sebagai Penyanyi Paling Popular serta Bintang Paling popular sebelum ini sehingga beliau menarik diri dari sebarang pertandingan berasaskan undian tersebut.

MW juga melihat ramai rakan artis beliau yang bertudung (tidak semua) tapi terus melompat dan masuk politik pakatan pembangkang. Dan dalam masa sama terus boleh bercakap tentang agama,islam,hukum dan setaraf dengan ustazah-ustazah lain di luar sana. 

Gelaran Ustazah ini mungkin diberikan oleh masyrakat luar walaupun bukan oleh mana-mana institusi, akan tetapi MW melihat kenapa ia berlaku dan terjadi sebegini??Adakah dengan anda bertudung, maka anda bercakap seolah-olah anda seorang yang tinggi ilmu agamanya.

MW tidak menidakkan bahawa bercakap tentang soal mengajak orang untuk membuat kebaikan itu salah, mengajak orang ramai ke arah Islam itu salah, tetapi terlalu taksub dan kadang-kadang menjatuhkan hukum kepada orang lain pula. ISHk

2 comments:

firdlind said...

I LOVE DATO SITI FOREVER

Anonymous said...

I'm gone to tell my little brother, that he should also pay a visit this weblog on regular basis to obtain updated from most recent news.
http://www.twitterfollowersreviews.webs.com

Check out my web-site lucchini