About Me

My Photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

ANWAR PENGKHIANAT

ANWAR PENGKHIANAT

Vote For BN

Vote For BN

Iklan Berbayar

Iklan Berbayar
MEMBELILAH SECARA ONLINE. JIMAT DAN MURAH.

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Monday, March 25, 2013

SMS Berbaur Seks Kepada VVIP? Mohon Pencerahan Daripada Abby Abadi!!



Khabarnya Ustazah mulut longkang ini sudah berada dalam keadaan gelisah seperti cacing hilang punca. Apakah benar SMS seperti di atas pernah dihantar oleh Abby kepada seorang VVIP yang cukup terkenal di Malaysia?

Hari ini, kita minta Abby bagi pencerahan tentang SMS tersebut. Kalau selama ini asyik Abby jer minta pencerahan daripada Rosmah Mansor dan Najib Razak, sekarang apakah Abby berani bagi pencerahan tentang SMS berbaur seks itu?

Apakah SMS tersebut ada kaitan dengan pendedahan yang dibuat oleh blogger Sanggah Tok Janggut pada 20 Mac 2013? Skandal RM50 ribu Abby Abadi ini juga mendapat perhatian sesetengah akhbar dan majalah hiburan dalam negara.


Kita belum mahu menuduh Abby dalam isu SMS ini. Cuma kalau boleh, kita hanya mahu Abby bagi penjelasan kepada kita samada ianya benar atau tidak? Apakah benar SMS tersebut juga ada kaitan dengan skandal 50 ribu di London?

Panas... Memang panas... Apakah gelaran yang diberikan oleh segelintir pihak Abby perempuan jalang adalah satu yang realiti? Harap Abby berani untuk tampil menceritakan yang sebenar.

Abby Abadi sepatutnya berhati-hati selama ini. Jangan ingat orang lain tidak tahu sikap Abby yang sebenar. Dunia ini sangat kecil wahai Abby. Jangan ingat dengan menyertai parti politik bercirikan Islam, Abby boleh menutup segala helah.

Aku yakin, kalau selama ini Abby tidak keterlaluan dalam menyebarkan fitnah di laman twitter milik beliau, orang lain juga tidak mahu bongkarkan kerja busuk yang Abby sedang lakukan. Sekarang kita mahu Abby lihat samada langit itu tinggi ataupun rendah.

Pastinya, hanya Abby dan VVIP tersebut sahaja yang tahu tentang SMS demikian. Cayalah... Manja manja yer.. Lawan Tetap Lawan...


6 comments:

Anonymous said...

Kita selak habis-habisan kain Abby Abadi mulut sampah ni. Ostazah konon.. hahahaha

Anonymous said...

Hambek kau Abby.. Sila lah jawab.. Ko asyik tuduh Najib ngan Rosmah jer.. Hah.. skrg giliran ko pulak.. Dasar betina sundal mulut longkang!!

Anonymous said...

Patut ler Norman Hakim tinggalkan minah senget ni.

Fareez Mansur said...

Masyaallah, tunjukkan lah bukti bhai, setakat SMS tu aku pun boleh tunjuk sms Rosmah. Apa barang? Lepas tu puak2 hangpa maki, mencarut, hang jadi seronok. Bhai, kat dunia mungkin hang lepas, akhirat hang jawablah. Sekadar peringatan.........

Anonymous said...

Harap Fareez Mansur juga boleh sampaikan teguran yg sama kepada Abby Abady. Abby juga begitu lantang menfitnah orang lain tanpa asas yg kukuh. Sbb itu org mula gelarkan dia betina mulut longkang..

Anonymous said...

aby.. muka cantik.. soalan bodoh je yg ditanya..

mg mlut longkang.. lbih hina dari zina..