About Me

My Photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

ANWAR PENGKHIANAT

ANWAR PENGKHIANAT

Vote For BN

Vote For BN

Iklan Berbayar

Iklan Berbayar
MEMBELILAH SECARA ONLINE. JIMAT DAN MURAH.

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Friday, March 30, 2012

DENGAN SEDIH DAN DUKACITANYA DIMAKLUMKAN. YTM RAJA KECIL SULONG PERAK, RAJA ASHMAN SHAH IBNI SULTAN AZLAN MUHIBBUDIN SHAH TELAH MANGKAT.


DENGAN SEDIH DAN DUKACITANYA DIMAKLUMKAN. YTM RAJA KECIL SULONG PERAK, RAJA ASHMAN SHAH IBNI SULTAN AZLAN MUHIBBUDIN SHAH TELAH MANGKAT PADA 30 MAC 2012 JAM 1.30 PAGI DI RUMAH NO. 25, JALAN SETIA BAKTI 5, BUKIT DAMANSARA KUALA LUMPUR. JENAZAH AKAN DIBAWA KE ISTANA ISKANDARIAH KUALA KANGSAR JAM 6.30 PAGI. SEBARANG PERKEMBANGAN TERKINI AKAN DIMAKLUMKAN DARI MASA KESEMASA

Maaf Info Lambat dan tergendala.

Wednesday, March 28, 2012

AJARAN SESAT!! Kerajaan Langit "Ayah Pin" Muncul Kembali.


JERTIH: Tapak perkampungan Ayah Pin, pengasas ‘Kerajaan Langit’ di Kampung Batu 13, Hulu Besut, dilihat berkembang semula, sekali gus menimbulkan persoalan sama ada ajaran diisytiharkan sesat pada 1986 itu sudah kembali aktif.

Tinjauan mendapati kawasan perkampungan itu ada kira-kira 150 rumah berbanding tidak sampai 50 rumah pada zaman kemuncaknya 10 tahun lalu.

Di kawasan itu juga terdapat tiga kubur iaitu kubur isteri pertama Ayah Pin, Che Minah Remeli, 68, seorang bekas pengikutnya serta kubur menantu Ayah Pin, iaitu Hasan Anak Rimau.

Beberapa penduduk di Kampung Batu 13, yang enggan mendedahkan nama mereka mengakui Ayah Pin pulang menziarahi jenazah isterinya, tetapi terus menghilangkan diri menaiki kereta mewah selepas Che Minah dikebumikan.

Kawasan perkampungan Ayah Pin yang terletak kira-kira 500 meter dari jalan utama ke Kampung Keruak di sini, dikawal rapi sekumpulan belia dipercayai anak kepada pengikut setia kumpulan ajaran sesat yang menetap di perkampungan berkenaan.


info lanjut di sini.

PERLU TAHU: Di Sini Bermulanya Politik Wang Dalam UMNO. Suck!!


Cukup menarik artikel Raja Petra Kamaruddin mendedahkan salahguna kuasa Anwar Ibrahim sewaktu berada dalam UMNO untuk menjatuhkan Tun Dr Mahathir dan Tun Ghafar Baba.

Yang pasti, penyokong tegar Anwar Ibrahim cukup tersentak dengan pendedahan yang dilakukan kerana selama ini Anwar Ibrahim adalah pemimpin paling maksum dan terpelihara dari sebarang dosa, rasuah, kronisme dan nepotisme.

RM 200 juta digunakan untuk menyingkirkan Tun Ghafar Baba dari kerusi Timbalan Presiden UMNO dan RM 445 juta digunakan untuk menjatuhkan Tun Dr Mahathir.

Kesemua wang diperolehi dari proksi, kroni dan sahabat beliau, taikun Cina ... Quek Leng Chan. I help you ... you help me, mantap!

baca sini.


- Gua FUCK Gila Babi Anwar Ibrahim-

Saturday, March 24, 2012

PEMBAZIRAN: Lagi Bukti Kukuh Pemimpin Bazirkan Duit Rakyat. Beli Katil Harga RM24k!!

Bil. Pembelian Katil RM24,000.00



Fuyooo.. Beli katil untuk tidur pun dengan harga RM24,000.00. Hebat betul Ahli Parlimen Gombak PKR. Azmin Ali jambu kepada Anwar Ibrahim yang juga pemilik kepada sebuah kereta jenis Ferarri begitu kaya sekali. Mana duit kamu rembat? Duit rakyat Selangor ker?

FOTO: Cipta Sejarah, Sambutan Paling Ramai Ceramah Khalid Gereja!!



sumber: AIDC

Friday, March 23, 2012

TAHNIAH UMNO: Rafizi Gagal Tumbangkan Wanita UMNO.

Rafizi Gagal!!


KUALA LUMPUR 23 Mac - Naib Ketua Wanita UMNO, Datuk Kamilia Ibrahim hari ini menarik semula gesaan beliau dan memberikan sokongan padu kepada kepimpinan Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil bagi menghadapi Pilihan Raya Umum ke-13 nanti.

Beliau berkata, kenyataan yang dikeluarkan sebelum ini berdasarkan permintaan yang disuarakan akar umbi dan bukanlah bersifat peribadi.

Kamilia berkata demikian pada sidang media selepas Perhimpunan Wanita UMNO bersama Presiden di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC), di sini, sebentar tadi.


baca sini.



TG86: Entri gua petang tadi seolah gua kecewa dengan beberapa kepimpinan wanita UMNO yang mendesak ketua mereka meletak jawatan berikutan masalah yang sedang dihadapi beliau. Namun, malam ini gua amat terharu dengan semangat juang wanita UMNO yang terus berdiri teguh dibelakang ketua mereka dalam menghadapi PRU13 akan datang. Hanya ucapan tahniah yang mampu gua ucapkan kepada sayap wanita UMNO di atas kesetiaan mereka kepada ketua yang sekarang dimomok serta diserang oleh Rafizi bahlul PKR.


Gua acap kali menyampaikan ceramah kepada sayap wanita UMNO sebelum ini. Kata-kata yang akan selalu gua sampaikan kepada sayap wanita "UMNO bakal lumpuh jika WANITA hilang dalam perjuangan ini". Tanyalah pada siapa pun, pasti mereka akan cakap... wanita lah yang banyak memikul tugas dalam memastikan para pengundi untuk keluar dan mengundi kepada BN. Hal berikutlah Rafizi dan pihak kelentong PKR akan cuba sedaya upaya untuk merosakkan sayap wanita UMNO walaupun dengan cara yang jahat sekalipun.


Gua lagi sekali ingin berpesan kepada seluruh sayap wanita UMNO Malaysia "janganlah kita terperangkap dengan game juak PKR yang terus menerus akan menyerang sayap wanita UMNO". Gua bangga dengan WANITA UMNO MALAYSIA. Sifat keibuan yang ada pada anda telah meniup roh semangat juang dalam diri masing-masing untuk memastikan nasib anak-anak kita terus terbela di bawah kerajaan UMNO/BN.


-HIDUP UMNO!!! HIDUP WANITA!!!-




UMNO GAGAL!!!

Ayat gua ringkas jer untuk entri ini. UMNO gagal mempertahankan rakan seperjuangan tetapi PKR gagah dalam melindungi syaitan. Apa maksud gua? Walaupun secara terang Anwar adalah pelaku dalam video seks, PKR terus gagah membela Anwar dan beliau tidak pun di desak oleh pemimpin DAP dan PAS supaya letak jawatan sebagai ketua pembangkang. Tetapi UMNO? Apabila Ketua Wanita dikaitkan dengan isu NFC, kawan sendiri yang desak supaya beliau letak jawatan sedangkan isu NFC masih lagi dalam siasatan.

Come on la UMNO, jangan terikut dengan rentak permainan juak PR. Kenapa bila fitnah yang direka oleh juak PR, pihak UMNO pula yang sambut perkara tersebut dengan baik?


Anwar Ibrahim Syaitan...

Anwar Gila Bercakap, Tapi Menipu Jer.


KUALA LUMPUR 22 Mac - Datuk Seri Anwar Ibrahim yang sebelum ini enggan berdebat dengan pengendali portal Malaysia Today, Raja Petra Kamaruddin, hari ini menukar pendirian dan bersedia untuk berbuat demikian termasuk dengan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.

Ketua pembangkang itu berkata, beliau bersetuju untuk berdebat setelah dicadangkan berbuat demikian oleh pengasas WikiLeaks, Julian Assange yang menghubunginya malam tadi.

Menurut Anwar, Assange mencadangkan beliau berdebat dengan Raja Petra dan Najib secara terbuka dan Assange akan menganjurkan debat tersebut secara langsung. Saya telah memberi jawapan untuk bersetuju kepada Assange melalui Twitter," katanya pada sidang akhbar di lobi Parlimen hari ini.

Beliau berkata, Assange tidak memaklumkan mengenai tarikh debat berkenaan, namun, beliau bersedia pada bila-bila masa untuk menyertai debat itu yang boleh diikuti oleh seluruh dunia.


sumber: Utusan Online

Wednesday, March 21, 2012

FOTO: Bukti PAS Semakin Sesat.


Juak PAS, tolong senaraikan hujah yang tepat bahawa muslim boleh berdoa supaya tokong budha sentiasa selamat. Gempar seluruh Malaysia apabila terdapat pemimpin PAS tempatan yang berdoa di dalam sebuah tokong bersama dengan penganut budha. Malaysia tidak pernah menghalang agama lain untuk diamalkan di Negara ini, tetapi harus ada batasanya. Janganlah kebebasan yang diberikan ini disalah ertikan oleh juak PAS. Jika di zaman pemerintahan Rasulullah SAW, berhala diruntuhkan tetapi kenapa juak PAS hari ini seolah-olah mengangkat agama lain lebih tinggi berbanding agama Islam. PAS semakin sesat dek kerana mengejar undi rakyat pada PRU13.

GEMPAR!! BERUK TUNGGANG MOTOSIKAL SAMBIL WHEELY.

video


Anwar Beruk Bonceng Motor


Monday, March 19, 2012

JOM TUKAR!! Parti PAS Makin Hanyut.

KOTA BHARU 18 Mac - Bekas penyokong Pas menyifatkan parti itu semakin hanyut sehingga sanggup menyokong mana-mana pihak termasuk umat Islam mengadakan kerjasama serta hubungan dengan Yahudi semata-mata memenuhi tuntutan nafsu hendak berkuasa.

Bekas Ahli Jawatankuasa Dewan Ulama Pas, Prof. Madya Mohd. Noor Deris berkata, Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang perlu merujuk kembali perintah Allah dalam al-Quran yang secara terang menyatakan sifat-sifat orang Yahudi yang merupakan musuh umat Islam.

"Apakah Hadi, pemimpin Pas dan kawan-kawannya yang berangan-angan ke Putrajaya tidak nampak penjelasan-penjelasan Allah tentang Yahudi, pegangan hidup dan perjuangan mereka yang terpapar dalam al-Quran?.

"Saya minta Hadi rujuk kepada al-Quran dan sunah, usah bermain politik sehingga boleh menggadaikan maruah bangsa dan agama, menjadi alat golongan tertentu untuk menghancurkan kedaulatan Islam di tanah air sendiri," katanya kepada Utusan Malaysia di sini hari ini.

Sumber: utusan online.


Sunday, March 18, 2012

SEBARKAN!! Semua Dijemput Hadir!!!

Pendedahan Siapakah Anwar Ibrahim oleh YB N Gobala Krishnan malam ini. Akan berlansung di Chandan Puteri Kuala Kangsar Perak. Bermula seawal jam 8.30 malam 18/03/2012. Dapatkan kupon hadiah cabutan bertuah percuma di kaunter-kaunter yang disediakan.

Orang Kuala Kangsar akan kenal siapa Anwar Ibrahim yang sebenarnya. Gua pun nak join sekali malam ni. Kalau ada rakan blogger di sana malam ni, caling-caling la derr.. Boleh lepak minum...


VIDEO KEMALANGAN NGERI: Bukti DS Zamby Kadir Juga Hamba Allah.

video

Tidak ada perkataan lain yang mungkin dapat diluahkan oleh keluarga mangsa kemalangan kepada MB Perak melainkan ucapan terima kasih. Video ini jelas menunjukkan kepada kita bahawa MB Perak bukanya seorang yang sombong serta bongkak dengan jawatan yang ada pada beliau. Beliau juga hamba Allah yang miliki perasaan kasih sayang sesama manusia. Tetapi masih ingatkah kita dengan Nga Kor Meng Pemimpin DAP yang pernah menghina DS Zambry Kadir? Apapun, tahniah buat MB Perak ini. Gua tabek sama lu DS Zambry.


-Anwar Ibrahim Suka Misi Bantuan Untuk Aweks-

GEMPAR!!! Anak Lelaki Pelakon Rozita Che Wan Hilang!!


Sedang hangat di’Twitter sekarang ini dengan nama Aniq Ezra yang tiba tiba menjadi trending topic untuk pengguna di Malaysia.

Khabar yang tidak sahih di’terima mengatakan yang Aniq Ezra, anak lelaki kepada aktress Rozita Che Wan di’laporkan kini hilang.

Aniq Ezra berusia 14 tahun ini khabarnya kali terakhir di’lihat ada di USJ 11/12 dan Rozita Che Wan sendiri di’katakan meminta siapa siapa yang ternampak Aniq Ezra supaya menghubungi balai polis berdekatan dengan segera.

Namun, ada laporan dari mereka di Twitter yang mengatakan status terkini bahawa Aniq Ezra sudah pun di’temui. Kekecohan kehilangan Aniq Ezra ini juga telah menjadikan satu hashtag berbunyi #PrayForAniqEzra menjadi popular.

Kami akan cuba bawakan perkembangan kisah kehilangan anak lelaki Rozita Che Wan ini secepat mungkin. Jika apa yang kami baca ini benar belaka, kami doakan yang terbaik untuk Aniq Ezra.


(Tq rotikaya)

Saturday, March 17, 2012

PANAS!!! Rupanya Bekas Pencuri Dikalangan Pemimpin PR.


Jom Curi Nasi



Puncanya, apabila nasi untuk dihidangkan kepada tetamu dalam satu program Pakatan Pembangkang tidak mencukupi, pemimpin Pakatan Pembangkang sanggup mencuri periuk berisi nasi di majlis kenduri milik orang lain. Pakatan Pembangkang dah gila. Habis semuanya hendak dicuri oleh mereka. Kalau sekalipun ingin program puak kamu berjalan lancar..jangan ler sampai curi nasi milik orang lain yang nak kenduri. Beria nak buat negara kebajikan, tetapi curi periuk nasi orang.


-Anwar Kepala Pencuri-

FOTO LAWAK: Kereta Polis Salah Ejaan.


POLIS perkataan yang betul. POILS gua pun tidak tahu apakah maksudnya. Tetapi ini hanyalah perkara biasa. Kesilapan pasti ada di mana-mana. Tetapi agak lawak la kan? hehehe


sumber: Facebook

ARTIS & DADAH: Radhi OAG Bebas.


Menurut Radhi, dibelenggu masalah penagihan dadah sejak 15 tahun lalu banyak memberi impak kepada perjalanan hidupnya. Bukan tidak pernah mahu berhenti tetapi menurut Radhi ketika mengambil keputusan nekad meninggalkan najis ini, dirinya pula terlalu lemah.

Takut akan kesan yang lebih teruk menimpa diri, akhirnya pada tahun lepas Radhi atau nama sebenarnya, Muhammad Radhi Razali, 34 membuat keputusan untuk berada di Pengasih, bagi mendapatkan bantuan menjalani rawatan pemulihan dadah.

Ternyata untuk bebas dari dadah bukanlah sesuatu yang mudah. Ini kerana bagi Radhi pemulihan ini bakal berlangsung sepanjang hayatnya.

Bagaimanapun dalam pertemuan terbaru dengan Hits, dia mengakui berada dalam fasa 'sebenar-benarnya' bebas dari belenggu dadah.


sumber: Utusan Online


-Say No To Drug Abuse & Free Sexs Like Anwar Ibrahim-

FOTO: Sambutan Baik Di Konvensyen Media Sosial 1 Malaysia Sabah.



Tahniah buat barisan penganjur yang berjaya melaksanakan Konvensyen Media Sosial 1 Malaysia di negeri bawah bayu Sabah. Kehadiran yang menggalakkan ini satu petanda yang baik kepada kerajaan bahawa penggemar media sosial akan terus menjadi "front liner" dalam turut membantu untuk menjayakan agenda negara Malaysia. Tahniah! Tahniah! Tahniah!


-Anwar Ibrahim Israel Makin Gila-

Anwar Ibrahim Terkencing Dalam Dewan Parlimen? Kesian...

video


Berhubung isu Anwar yang menyokong negara Israel nampaknya semakin parah apabila KJ dengan lantang menghentam beliau dalam sidang parlimen. Hujah yang KJ keluarkan membuatkan Anwar Ibrahim terkedu dan mencipta helah untuk mengelak dari terus di hempuk oleh KJ. hehehehe.. Gua rasa Anwar Ibrahim terkencing dalam seluar kot.. hehehe.


-Anwar Hantu Israel-

GEMPAR: Wanita Warga Emas Kelantan Ditangkap Khalwat. Nik Aziz Gagal!!

Kalau dah kemaruk nafsu, jangan kata undang-undang.., agama pun ada yang sanggup langgar.. Itulah jadinya bila manusia hilang pedoman..
Bila nafsu menjadi raja dihati, apa saja boleh jadi.. Bukan setakat bohsia, malah lebih dari tu pun orang akan sanggup buat asal dapat kepuasan..

Ceritanya..., seorang wanita berusia 55 tahun yang tidak sampai 24 jam diceraikan, ternyata tak dapat menahan nafsu apabila dicekup berkhalwat dengan pasangan berusia 34 tahun dalam serbuan di rumah warga emas berkenaan di Kampung Kuala Semerak.

Serbuan ke atas kediaman wanita yang berstatus nenek tapi berselera muda itu dilakukan pasukan Skuad Amru bersama Jabatan Hal Ehwal Agama Islam Kelantan (JAHEAIK) diketuai Ketua Operasinya, Ismail Yaacob, kira-kira jam 1 pagi, sebaik mendapat maklumat awam.

Ketika serbuan dilakukan, wanita itu yang mempunyai beberapa cucu sanggup berbohong dengan memberi alasan kononnya lelaki muda bersamanya di dalam bilik tidur itu suaminya.

Tindakannya itu nyata gagal meyakinkan penguat kuasa agama dan pasangan itu dibawa ke Pejabat Agama Pasir Puteh untuk diambil keterangan serta disoal siasat sebelum dibebaskan dengan ikat jamin.

Ismail berkata, serbuan ke atas rumah terbabit dilakukan hasil maklumat orang ramai yang dikumpulkan sejak seminggu lalu berhubung kejadian khalwat yang didakwa membabitkan seorang wanita warga emas bersama pasangannya.

“Berikutan aduan yang diterima, rumah itu diserbu penguat kuasa agama yang mengetuk pintu rumah berkenaan beberapa kali sebelum dibuka seorang wanita warga emas dalam keadaan berkemban beberapa minit kemudian.

“Ketika siasatan dilakukan, wanita itu berdolak-dalik dengan mengatakan lelaki berseluar pendek yang tidur di biliknya adalah suaminya menyebabkan penguat kuasa mencurigainya,” katanya.

Katanya, tidak sampai lima minit disoal, wanita berkenaan menukar pengakuan dengan mendakwa dia tidak tahu menahu kehadiran lelaki berkenaan yang didakwa secara tiba-tiba berada dalam biliknya.

“Selepas disoal siasat, wanita itu mendakwa dia baru bercerai dengan suaminya kira-kira jam 5 petang kelmarin, menyebabkan pasangan berkenaan terus disiasat untuk dihadapkan ke mahkamah,” katanya.

Ismail berkata, tiada orang lain berada di dalam rumah berkenaan ketika serbuan dan sebagai warga emas, wanita itu tidak sepatutnya berkelakuan tidak senonoh sebaliknya perlu menjadi teladan kepada cucunya yang remaja.

Berikutan itu, katanya, pasangan berkenaan didakwa di Mahkamah Rendah Syariah Pasir Puteh, di bawah Seksyen 9(1)(2), Enakmen Kanun Jenayah Syariah Negeri Kelantan No 2/85 yang jika sabit kesalahan boleh didenda sehingga RM2,000 atau penjara tidak lebih setahun atau kedua-duanya.

Friday, March 16, 2012

FOTO: 3 Individu Gantung Diri Di Pokok Serentak.


Katanya akibat cinta tiga segi. Gua pun tidak pasti kesahihanya tentang gambar ini. Gua ambil gambar ini dari facebook. Gua ingin berpesan pada diri gua dan kawan-kawan yang membaca, jangan kita cari jalan penyelesaian yang sebegini, sekalipun masalah yang besar menimpa kita.

BONGKAR: Pendedahan Oleh Blogger @PapaGomo Hari Ini Buat PKR Gila.

Tahniah Gomo.

Sudah pasti dengan pembongkaran ini, telah membuka mata rakyat Malaysia siapa sebenarnya PKR. Setiap modus operandi PKR yang lebih banyak menyebarkan berita yang tidak benar atau fitnah merupakan ilmu didikan Yahudi untuk melihat negara Malaysia berlaku kekacauan. Tahniah buat gomo yang berjaya mendapatkan dokumen sulit tentang modus operandi PKR yang selama ini menfitnah serta berbohong kepada rakyat Malaysia. PKR sudah sampai ke pengakhiran dalam dunia politik Malaysia. Gua amat yakin, bala Allah sudah sampai kepada PKR serta ketuanya Anwar Ibrahim.



Sila klik dan baca blog PapaGomo untuk lihat sendiri pendedahan tersebut. Lepas baca mohon untuk disebarkan pada seluruh rakyat Malaysia samada melalui akaun FB, Twitter, atau laman sosial milik anda yang lain. Allah sentiasa bersama golongan yang benar. Yang Hak pasti berdiri dan yang Bathil pasti tumbang.

wOoW!! Ratu Rock Malaysia "ELLA" Kahwin?


BERITA tentang perkahwinan dan Ella memang cukup sinonim apabila setiap kali bertemu dengannya, soal jodoh tidak pernah terlepas daripada ditanya kepada empunya diri.

Dalam usia yang sudah mencecah 46 tahun, memang sudah sampai waktunya untuk Ella mendirikan rumah tangga sekali gus membina keluarga sendiri.

Bukan hanya keluarga tetapi jutaan peminat Ella juga tidak sabar untuk melihat penyanyi kesayangan mereka bergelar isteri.

Lalu untuk sekian kalinya, penyanyi pujaan ramai ini mencuri perhatian peminat hiburan tempatan apabila dikhabarkan akan menamatkan zaman bujangnya tidak lama lagi.

Semuanya gara-gara berita yang menyatakan Ratu Rock Negara itu telah menghadiri kursus perkahwinan bersama bakal suaminya yang hanya dikenali sebagai A sekitar dua minggu lalu.


sumber: Utusan Online


-Siapa "A" tu? Pasti Bukan Anwar Ibrahim-

Wednesday, March 14, 2012

HoOReyyy!! PASTI MERIAH ORANG TRANUNG KITE!!


Jom gamatkan Karnival 1 Malaysia di Terengganu. Semua di jemput hadir. Pelbagai aktiviti menarik bakal berlansung. Dapatkan hadiah cabutan bertuah yang misteri. Mohon untuk disebarkan terutama kepada anok tranung kite... Nang! nang! nang! Tranung Kite...

Jom Tonton!! Memang Ada Blogger atau Wartawan Yang Bodoh.



Steady la MB Pahang!!

Blogger Juak PR Memang Sial...

Wartawan Juak PR Memang Bodoh...

FITNAH Makanan Harian juak PR...

Layan Video Di Bawah Ini!!

video

Tuesday, March 13, 2012

DEDAH FOTO: Ini Muka TokGuru86 Kalau Anda Belum Kenal.

Tom Cruise

Dulu ada minah sorang ni cakap muka gua macam Tom Cruise. Gua punya la gelak. Tetapi dalam hati gua bangga gila sebab muka gua sama macam artis tersohor. Gua kadang-kadang cermin juga muka gua ni. Sekali imbas memang ala-ala Tom gitu.. Tapi bila tengok lama... Macam muka Mat Sabu pun ada. Hahahaha.. Tapi hensem sket dari Mat Sabu 121 la kot.. Anda belum kenal Mat Sabu? Tengok gambar di bawah.. Hah!! itulah Mat Sabu.. Terkenal selepas di tangkap khalwat dengan bini orang dalam bilik hotel 121 di Kota Bharu Kelantan.. Hensem ker dia? hehehe.. Kalau lu cakap Mat Sabu hensem, maknanya gua pun hensem la..

Mat Sabu Badut.



Monday, March 12, 2012

Wangsa Maju. Kehadiran 200 Ribu Orang Ke Ceramah ABU. Habislah UMNO!!

Penampilan Badut-Badut Gila.

X cukup Orang Kerusi Nak Duduk.


20 Ribu?


-Rakyat Tolak Anwar Israel-

KERETA DI CURI. MOHON BANTUAN BLLOGGER!!!

Pada sahabat di Terengganu.. Kalau terjumpa atau berjumpa dengan kereta Satria GTI plate no
TAA 9911
.. Sila hubungi sy atau terus hubungi polis... Kereta ini telah dicuri smlm di kemasik



MOHON SEBARKAN!!!

KEMALANGAN NGERI!!! DS Zambry Kadir Terlibat.




Menteri Besar, Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir melalui detik cemas apabila menyaksikan sendiri kemalangan maut yang mengorbankan pasangan suami-isteri di Jalan Kuala Gula, petang tadi.

Sebelum itu, rombongan Dr Zambry dan Setiausaha Kerajaan Negeri, Datuk Abdul Puhat Nayan dalam perjalanan pulang ke Ipoh selepas mengadakan perjumpaan bersama masyarakat Cina di Kuala Kurau kira-kira jam 3 petang.

Sebaik tiba di tempat kejadian, beliau segera menghulurkan bantuan dan cuba mententeramkan mangsa kemalangan yang turut mencederakan lima penumpang yang lain termasuk dua kanak-kanak berbangsa Cina.

Salah seorang kanak-kanak itu cedera parah.

baca lanjut...

TG86: Tahniah MB Perak. Penglibatan anda dalam membantu mangsa kemalangan telah membuktikan pada rakyat bahawa pemimpin juga punyai perasaan kasih dan sayang sesama manusia. Biarlah orang pernah mengutuk MB sebagai hitam metalik sekali pun, tetapi MB jangan putus asa dalam membela nasib rakyat.


-ADUN DAP Pernah Langgar Lari Anggota Tentera-

Sunday, March 11, 2012

LIVE UPDATE!! PELANCARAN PERKASA SUNGAI SIPUT PERAK


11 Mac 2012, 2.00 petang bertempat di Dewan Bandaran Sungai Siput (U) Perak, Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia di lancarkan bagi daerah Sungai Siput.

Saturday, March 10, 2012

NAH!!! Ini Jam Omega Anwar?

Gambar Hiasan

Umum masih mengetahui yang Anwar GAGAL untuk sumpah laknat bahawa beliau bukan pelaku dalam video seks yang telah disebarkan oleh blogger pro BN. Anwar bagaikan gila untuk mencari jalan keluar dari terus di label sebagai pelanggan pelacur walaupun hakikatnya benar dia gemar main jubor pelacur. Mungkin soal angkat sumpah Anwar amat sukar kerana lidah beliau yang pendek dan bercabang, tetapi kenapa perlu takut untuk tunjukkan pada rakyat bahawa jam omega yang beliau pakai sebelum ini. Jam yang dikatakan hilang sewaktu beliau menutuh chinadoll dikatakan masih ada pada Azizah. Azizah suka simpan jam dia? hehehe. Macam x logik jer. Yang jelas jam tersebut ada pada Eskay apabila pelacur tersebut menyerahkan padanya. Kenapa pelacur tersebut serahkan pada Eskay? Begini ceritanya....

korek jubor sket.

Selepas Anwar menutuh jubor cina tersebut, beliau terus masuk bilik air. Ketika itu pelacur tersebut mengambil peluang mengambil jam Omega Anwar. Tetapi kenapa Eskay boleh ambil jam tersebut? Baca lagi.. Gua sambung esok jer la citer.. Solat Maghrib dulu...

FOTO GEMPAK: Zina Tetapi Kopiah Tidak Cabut.

Pakai kopiah belum tentu seseorang itu baik. Orang PAS pakai jer jubah tetapi belum tentu diorang ahli syurga. Undi PAS belum menjamin masuk syurga. Hari ini ramai syaitan bertopengkan manusia. Manusia sanggup menipu untuk cari keuntungan.


Anwar Ibrahim Bertopengkan Iblis

Friday, March 9, 2012

FOTO: PM Dengar Keluhan Rakyat.


Najib tidak pernah mewujudkan jurang antara beliau dengan masyarakat biasa. Walaupun beliau pemimpin utama Malaysia, namun setiap keluhan hati rakyat beliau sentiasa mendengar..

Thursday, March 8, 2012

SBPA DIBATALKAN?


Gua masih menunggu sumber yang tepat berkenaan dengan pembatalan SBPA. Apapun tindakan yang di ambil PM gua yakin ini adalah langkah yang terbaik demi menjaga dan membela semua penjawat awam melalui prinsip keadilan sosial.

Jika Anda Lupa, Jom Kita Baca.


Pagi ini gua baca balik 5 rukun negara kita yang diwujudkan pada 31 Ogos 1970 akibat dari insiden 13 Mei 1969. Anda hafal rukun negara? Kalau belum hafal jom kita baca:

1. Kepercayaan kepada tuhan.

2. Kesetiaan kepada raja dan negara.

3. Keluhuran perlembagaan.

4. Kedaulatan undang-undang.

5. Kesopanan dan kesusilaan.

Inilah 5 perkara asas yang harus rakyat Malaysia jaga dalam menjaga hubungan kekeluargaan kita.

Wednesday, March 7, 2012

WooWw!!! Sabah Pula Menjadi Sasaran #KMS1M


Gua doakan moga program yang bakal berlansung ini berjaya dengan hendakNya. Kalau tidak ada keberatan, jemputlah beramai-ramai untuk turut menjayakan program ini. Mohon disebarkan.


-Anwar Ibrahim Nak Join?-

Tuesday, March 6, 2012

TAHNIAH!!! ORANG PAS JANGAN BACA ARTIKEL INI.


Hampir 3 kali gua baca artikel yang ditulis oleh YB Dato' Zulkifli Nordin (Ahli Parlimen Kulim Bandar Bharu) yang menutuh rapat kejahilan Anwar Ibrahim. Artikel ini bagi gua paling tidak boleh membuka hati penyokong PAS yang keras seperti batu. Orang PAS sudah sampai masa untuk menolak Anwar Ibrahim Yahudi. Jika anda ingin baca artikel tersebut sila klik di sini.





-Anwar Ibrahim Harus Bertaubat-

Monday, March 5, 2012

UMB VS NADI RAKYAT?



VS



hehehehe.. Sempoi.. Gua tatau nak duduk belah mana. Apapun gua yakin yang both of that sayangkan Agama, Bangsa dan Tanahiar. Kan ? Kan ? Kan ?

Anwar Ibrahim Jadi Gila Babi Sebab Semua Ini.




Kedai Rakyat 1Malaysia

P
erumahan
Rakyat
1Malaysia

Amanah Saham
1Malaysia

Bantuan
Rakyat 1Malaysia

Baucer Buku 1
Malaysia

Bantuan Persekolahan

Kedai Ikan
1M
alaysia

Klinik
1Malaysia

Menu 1Mal
aysia

Saham Amanah
1Malaysia

Skim Latihan 1Malaysia

Pasport
Siap
1 Jam

My Kad Siap
2 Jam


"Tahniah
Najib
Razak"

Haiyak!! Mampos Aku!! Cilakak Najib


WooWW!! Pengacara Tersohor Aznil Sokong BN!!


Vote For BN GE13


Say No To PR

Tonton video untuk melihat sendiri sokongan pengacara tersohor Malaysia Pak Nil turut mengajak rakyat Malaysia yang cintakan keamanan untuk memberi undi kepada Parti Barisan Nasional. Sempoi...

video

Steady Pak Nil

Sunday, March 4, 2012

FOTO MENARIK: Tun Mahathir Yang Gagah.



Foto ini gua ambil dari laman FB kawan gua. Tun M yang di apit oleh Mantan KP BTN dan KP BTN sekarang dilihat amat gagah dan sihat hendakNya. Apa yang menarik tentang gambar ini? Walaupun umur Tun yang menjangkau 86 tahun, namun beliau mampu turun tangga tanpa alat bantuan seperti tongkat atau selainya bahkan masih mampu tersenyum lebar sewaktu berjalan. Gua doakan agar Tun M sentiasa diberi kesihatan yang sempurna oleh Allah SWT untuk teruskan perjuangan beliau.



Tetapi Tun M tetap kalah dengan Anwar Ibrahim jika dibandingkan dengan gambar di atas. Anwar masih gagah untuk berlaku sempurna atas katil bersama amoi maaa... hehehe..


-Anwar Ibrahim Harus Bertaubat-