About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Tuesday, March 13, 2012

DEDAH FOTO: Ini Muka TokGuru86 Kalau Anda Belum Kenal.

Tom Cruise

Dulu ada minah sorang ni cakap muka gua macam Tom Cruise. Gua punya la gelak. Tetapi dalam hati gua bangga gila sebab muka gua sama macam artis tersohor. Gua kadang-kadang cermin juga muka gua ni. Sekali imbas memang ala-ala Tom gitu.. Tapi bila tengok lama... Macam muka Mat Sabu pun ada. Hahahaha.. Tapi hensem sket dari Mat Sabu 121 la kot.. Anda belum kenal Mat Sabu? Tengok gambar di bawah.. Hah!! itulah Mat Sabu.. Terkenal selepas di tangkap khalwat dengan bini orang dalam bilik hotel 121 di Kota Bharu Kelantan.. Hensem ker dia? hehehe.. Kalau lu cakap Mat Sabu hensem, maknanya gua pun hensem la..

Mat Sabu Badut.



No comments: