About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Monday, March 12, 2012

KEMALANGAN NGERI!!! DS Zambry Kadir Terlibat.




Menteri Besar, Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir melalui detik cemas apabila menyaksikan sendiri kemalangan maut yang mengorbankan pasangan suami-isteri di Jalan Kuala Gula, petang tadi.

Sebelum itu, rombongan Dr Zambry dan Setiausaha Kerajaan Negeri, Datuk Abdul Puhat Nayan dalam perjalanan pulang ke Ipoh selepas mengadakan perjumpaan bersama masyarakat Cina di Kuala Kurau kira-kira jam 3 petang.

Sebaik tiba di tempat kejadian, beliau segera menghulurkan bantuan dan cuba mententeramkan mangsa kemalangan yang turut mencederakan lima penumpang yang lain termasuk dua kanak-kanak berbangsa Cina.

Salah seorang kanak-kanak itu cedera parah.

baca lanjut...

TG86: Tahniah MB Perak. Penglibatan anda dalam membantu mangsa kemalangan telah membuktikan pada rakyat bahawa pemimpin juga punyai perasaan kasih dan sayang sesama manusia. Biarlah orang pernah mengutuk MB sebagai hitam metalik sekali pun, tetapi MB jangan putus asa dalam membela nasib rakyat.


-ADUN DAP Pernah Langgar Lari Anggota Tentera-

3 comments:

Anonymous said...

memang terbaik MB teman yeop. very humble person. Lahir dari keluarga miskin inilah gayanya. idok ler dia kekok nak nolong orang susah yeop..

Anonymous said...

MB yang tidak pernah taksub dgn jawatannya... biar dihina dan dicaci dgn kata2 yg tidak masuk akal, tetapi tetap cool menghadapi semuanya itu kerana katanya.... BIARLAH SEMUANYA DINILAI OLEH ALLAH SWT...BELIAU BERSERAH DAN PASRAH....

Anonymous said...

Pemimpin PR hanya reti tabur fitnah atas pentas ceramah. Tetapi soal dengar denyut nadi rakyat mereka hanya omong kosong.