About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Monday, April 30, 2012

@NajibRazak Ziarah Mangsa Rusuhan #bersih3 Bangkit Semangat @PDRMsia Untuk Terus Berkhidmat.


29/04/2012 (Sabtu) Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini melawat empat mangsa termasuk dua petugas media yang cedera ketika perhimpunan anjuran pertubuhan bukan kerajaan di ibu negara semalam, di Hospital Kuala Lumpur di sini.

Najib meluangkan masa kira-kira 20 minit melawat anggota polis trafik cawangan Kuala Lumpur Mohd Nasir Abu Mansor, anggota polis Terengganu Mohd Kamil Paimin serta jurukamera berita Al-Hijrah Mohd Azri Mohd Salleh dan wartawan "The Sun" Mohd Radzi Abdul Razak yang ditempatkan di wad 15.

Turut hadir Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein dan Ketua Polis Negara Tan Sri Ismail Omar.

Najib yang tiba pukul 5 petang, sempat bertanya khabar mengenai keadaan mangsa dan mendengar pengalaman mereka ketika bertugas pada perhimpunan itu.

Dalam pertemuan tersebut, Mohd Radzi berkata Perdana Menteri berjanji untuk membantu menyiasat dan mencari mereka yang didakwa memukul mangsa sehingga mengalami kecederaan parah di kepala.

Mohd Radzi, 28, memberitahu pemberita kira-kira 15 orang memukulnya ketika dia cuba menghalang seorang anggota polis daripada dipukul oleh peserta perhimpunan.

"Saya dapat mengecam wajah mereka yang memukul saya berdasarkan rakaman video," katanya.

Sementara itu, Mohd Nasir berkata beliau dan rakannya dipukul teruk oleh peserta perhimpunan yang memakai baju berwarna merah di Kompleks Mara, Jalan Raja Laut.

Mohd Nasir dipukul dan ditendang di bahagian perut dan belakangnya.
- BERNAMA
 
 
Jika masih ada rakyat yang belum menonton video yang menunjukkan perusuh bersih 3.0 ini berlaku kejam, boleh melihat posting gua 2 hari lepas. Klik link di bawah ini:
 
 
Gua amat memuji tindakan berani wartawan TV Al-Hijrah yang cuba menyelamatkan anggota polis yang di belasah teruk oleh perusuh bersih 3.0. Dalam laporan beliau yang anda boleh baca pada link ini (laporan Wartawan TV Al-Hijrah) menjelaskan segala-galanya keadaan sebenar. Perusuh bersih 3.0 seolah-olah hilang kewarasan sewaktu berdemo. Mungkinkah mereka ini dalam pengaruh alkohol atau dadah kita pun tidak pasti. Tetapi ada gambar yang berjaya di ambil yang membuktikan ada perusuh yang mengambil arak sewaktu berdemo. Anda mungkin boleh klik pada link ini (Ambil Arak Waktu Merusuh) untuk kebenaran yang pasti.
 
 
Wartawan TV Al-Hijrah
 
 
Inilah kejayaan yang dikatakan oleh pemimpin Pakatan Pembangkang terutama Anwar Ibrahim. Mereka berjaya memukul anggota polis, mereka berjaya merosakkan harta awam, mereka berjaya melagakan orang Islam dan mereka berjaya menunjukkan pada dunia luar terutama negara Yahudi yang Malaysia sudah lagi tidak aman. Apa yang pasti bersih 3.0 langsung tidak menyentuh soal SPR pada hari rusuhan. Rakyat perlu buka mata dan gunakan akal bahawa bersih 3.0 sebenarnya mempunyai agenda yang tersembunyai terutama untuk menghalalkan LGBT di Malaysia. Sebab itu yang mengepalai rusuhan tersebut seorang lesbian bernama Ambiga. Agenda sulit bersih 3.0 juga adalah bertujuan untuk menuntut hak kebebasan beragama yang mana muslim di Malaysia boleh murtad sesuka hati. Sebab itu warna kuning yang mereka gunakan sebagai simbol utama dalam himpunan tersebut. Kenapa warna kuning? Jom kita klik link ini (Kuning Sinonim Dengan Demo LGBT Negara Luar).
 
 
-Anwar Ibrahim dan Ambiga Pengkhianat Negara-
 
Rakyat Malaysia Perlu Tolak Pakatan Pembangkang Pada PRU13 Demi Keamanan
 

1 comment:

Anonymous said...

Anwar Ibrahim dan S Ambiga adalah pencetus kepada huru hara. Dakwaan harus dijatuhkan kepada beliau. Sumbat jer dalam jail... Yg best Ambiga salahkan unit amal PAS pula yg mulakan kekecohan. Oooo.. Dah baling batu nak sorok tangan AMbiga celaka.