About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Monday, April 30, 2012

18SX. Maka Bermulalah Pendedahan Video Makan Aiskrim Azmin Ali.

Selak Kain Azmin... hehehe..
Pagi ini blogger PapaGomo mula muat naik gambar seperti yang di atas. Terkejut beruk la mamat dalam gambar tu. Hehehe. Tetapi video masih lagi belum sesuai untuk di muat turun berikutan isu Bersih 3.0 masih belum pulih. Azmin Ali.... ooooo... Azmin Ali.... Mana mau lari? hehehe


11 comments:

Anonymous said...

wooooo... panas ni.. hehehe

Anonymous said...

hah.. ada lagi ker aksi seks juak PR? mmg gila la...

Anonymous said...

azmin ali selak baju siapa tu? Mantap jer.. Cepat la dedah video Tokguru.. aku x sabar ni.. Hancur PR..

TOKGURU86 said...

Gua pun tunggu Gomo dedahkan video ni der... Jom kita desak gomo dedah cepat.. Gua dah mula stimmm ni.. hahahaha

Anonymous said...

wahhhh... Ada berita hangat disini. Ice Cream perisa apa ni?

Anonymous said...

nk join...hehe



JiwaKacau

Anonymous said...

hahahaha.. Kantoi la ko Azmin...

Anonymous said...

Patut la die xkisah bini die anuar test drive..
Bini nuar xde org selera kott nak test drive..
Si nurul izah tu pon tah2 kena test drive ngan bapak die..

TOKGURU86 said...

hahahahha.. x baik fitnah derrrr...

manjung (TIBAI) said...

yehaaaaaa agak2nya apa asmin tengah buat sekarang...menyorok dalam jamban la tuuuuuuu syamsidar tengah mengamuk sakat la ni....

OrgGanuKite said...

Korg plik x,asl je org lwn BN,mst kuar video luch?tu modal BN sbg Fitnah utk hncurkn spe2 yg brni mlwn nye.kalu aku jd ahli politik,lwn BN,mst kuar video aku berzina,pdhl aku x prnh brzina pn..?plik kn?rkyt sume,korg jd la bjk ckt,UMNO sggup MURTAD skalipun utk trus mmerinth.itu fakta!