About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Friday, January 13, 2012

PREVIEW!!! BERIKUT SENARAI RAKAMAN BERKAITAN MASALAH SEKS PEMIMPIN PEMBANGKANG!!



Rakaman Perbualan Seks Mat Sabu dan Normah




Pengakuan Saksi Kes Zina ADUN PAS Selinsing



Sah ini Anwar Ibrahim Raja Seks Bebas

Rakaman 1: Rakaman perbualan telefon antara Mat Sabu (Timbalan Presiden PAS) dengan Normah di mana antara mereka adalah bukan muhrim. Rakaman tersebut mula tersebar sejurus Mat Sabu ditangkap khalwat dengan Normah di salah sebuah bilik hotel Kota Bharu. Nombor bilik 121. Perbualan yang langsung tidak bermoral sebagai seorang pemimpin.

Rakaman 2: Pengakuan saksi yang melihat dengan mata sendiri ADUN PAS Selinsing berzina dengan bini seorang cikgu dalam gerabak VIP keretapi. Sehingga hari ini ADUN tersebut tidak menyaman saksi tersebut.

Rakaman 3: Rakaman yang paling meletop berkaitan dengan salah laku seks pemimpin pembangkang. Anwar Ibrahim iaitu ketua pembangkang yang kantoi melanggan pelacur berbangsa cina dalam sebuah hotel. Ianya didedahkan oleh bekas rakan karib beliau sendiri iaitu Dato' Eskay. Sehingga hari ini Anwar tidak menyaman Eskay dan juga blogger papagomo yang menyebarkan video tersebut.

Gua yakin, dengan 3 rakaman tersebut jelas membuktikan bahawa rosaknya pakatan pembangkang kerada terdapat pemimpin yang gilakan BUDU. BUrit dan DUit. Gua cabar Anwar untuk menyaman individu yang menyebarkan video tersebut jika beliau ingin menafikan bahawa dalam rakaman ke tiga tersebut bukanya beliau. Berani kerana benar dan takut kerana salah.

p/s: Rakaman ke3 juga suka sama suka tetapi selepas membuat bayaran. hahaha

No comments: