About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Friday, January 13, 2012

AMERIKA SEKALI LAGI MENYERANG MALAYSIA WALAUPUN ANWAR BEBAS.


PRU13 gua melihat ianya satu pertarungan yang hebat antara BN dan Pakatan Rakyat. Ianya bukan disebabkan BN terpaksa berhadapan dengan penipuan besar seorang peliwat tetapi nampaknya kepimpinan YAB Datuk Seri Najib terpaksa berhadapan dengan kekuatan kuasa besar yahudi iaitu Amerika Syarikat. Hari ini kita semakin jelas dengan beberapa laporan media pro pembangkang yang banyak mengeluarkan artikel tentang beberapa pemimpin Amerika Syarikat yang mengulas tentang politik Malaysia.

Tarikh 10 Januari 2012, portal Malaysiakini mengulas tentang kenyataan media jurucakap Jabatan Negara Amerika Syarikat, Victoria Nuland sejurus keputusan Mahkamah membebaskan Anwar Ibrahim. Baca sini.


Kemudian portal Malaysiakini sekali lagi mengeluarkan artikel tentang ulasan mantan Duta Amerika Syarikat Mallot (gambar).


Dalam ulasannya di Wall Street Journal hari ini, Malott menulis walaupun Datuk Seri Najib Razak kini mendapat rangsangan politik akibat pembebasan Datuk Seri Anwar Ibrahim daripada pertuduhan liwat, pentadbiran perdana menteri Malaysia itu secara umumnya dilihat terpalit dengan rasuah. Mallot berpendapat PRU13 dilihat lebih kotor demi UMNO/BN mengekalkan kuasa politik di Malaysia.

Gua tidak pasti kenapa Mallot boleh membuat ulasan sebegitu rupa tentang PRU13 yang belum pasti bila tarikhnya. Mantan Duta Amerika Syarikat ini beria-ia untuk mengulas tentang PRU di Malaysia. Apa autoriti manusia ini untuk mengeluarkan kenyataan sebegitu rupa? Nampaknya, Amerika semakin menekan kepimpinan YAB Datuk Seri Najib yang cuba membawa transformasi dalam segenap ruang yang ada. Keputusan mahkamah yang memihak kepada Anwar baru-baru ini adalah bukti yang cukup jelas transformasi politik yang cuba dibawa oleh YAB PM sekarang. Apa yang diperkatakan oleh Najib ianya dikotakan. Tetapi keputusan tersebut meresahkan Anwar Ibrahim dan juga Amerika Syarikat. Najib dapat menafikan tomahan pembangkang yang kononya mahkamah adalah milik UMNO sekaligus Anwar gagal untuk meraih undi simpati daripada rakyat.

Gua percaya dengan kehebatan Anwar hari ini yang mendapat sokongan penuh daripada kuasa besar yahudi Amerika Syarikat. Jelas hari ini Amerika turut akan berjuang untuk seorang peliwat menjadi pemimpin di Malaysia. Inilah cabaran yang paling hebat terpaksa dihadapi oleh UMNO/BN dalam menghadapi PRU yang akan datang. Kita bukan sahaja berlawan dengan juak PR yang bodoh, tetapi juga perlu berjihad melawan yahudi Amerika Syarikat. "Nasrani tidak akan senang dengan bangsa lain sehingga bangsa tersebut mengikut ajaran mereka"

Jika benar PRU13 adalah kotor seperti yang dikatakan oleh mantan Duta Amerika tersebut, adalah lagi hina jika PRU13 nanti yang menang adalah seorang peliwat yang bernama Anwar Ibrahim. Adalah lagi kotor jika yang bakal memimpin bumi bertuah Malaysia ini adalah seorang yang gemar mengambil pelacur China Doll. Adalah lagi kotor jika PRU13 nanti Islam dan Melayu dipijak dan dikawal oleh bangsa cina Kristian Kafir DAP yang selama ini banyak menghina kesucian agama Islam.

Anwar hanya bergantung kepada Amerika untuk menang PRU13. Namun UMNO/BN akan berserah kepada Allah s.w.t. menghadapi PRU13. (ABU) Allah Bersama UMNO. Pertahankan tanahair adalah sebahagian daripada iman. Ayuh orang-orang UMNO kita bangkit menentang kemaraan kuasa jahat yang cuba meruntuhkan kedaulatan Agama Islam di Malaysia. Jangan kita gentar berhadapan dengan musuh kita dan yakinlah bahawa musuh kita itu juga adalah musuh seluruh ummat Muhammad s.a.w. Perjuangan kita perjuangan yang benar serta mengikut landasan yang benar. Jangan lagi kita meragui tentang prinsip perjuangan kita orang-orang UMNO. Sesungguhnya tidak ada lagi orang lain yang akan terus pertahankan agama Allah serta bangsa Melayu melainkan kita di Malaysia ini. ALLAHUAKHBAR!!!!

p/s: Anwar Bebas Bukti Kita Berperang Secara Anak Jantan!!!

No comments: