About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Wednesday, January 11, 2012

ANWAR BEBAS AGENDA AMERIKA BERJAYA?


10/01/2012 Portal milik pembangkang melaporkan bahawa Amerika Syarikat menyambut baik keputusan mahkamah Malaysia membebaskan Anwar Ibrahim daripada tuduhan meliwat. Menurut AFP yang memetik kenyataan media jurucakap Jabatan Negara Amerika Syarikat, Victoria Nuland keputusan itu adalah peluang bagi rakyat Malaysia untuk maju ke hadapan. Beliau juga mengeluarkan kenyataan "Kami alu-alukan kes yang telah kami perhatikan sekian lama ini akhirnya ditutup". Tahniah Anwar!! Anda bukan sahaja mendapat sokongan daripada juak pembangkang yang jahil, bahkan yahudi Amerika Syarikat juga akan terus menyokong anda melakukan liwat secara suka sama suka.


Persoalanya kenapa Amerika yang beria-ia sangat menunggu dan memerhati kes Anwar Ibrahim? Siapa Anwar untuk Amerika? CIA? Talibarut? Petualang? Gua malas nak fikir. Tetapi yang jelas Amerika yang rata-rata pemimpinya berbangsa Yahudi akan sentiasa di belakang Anwar Ibrahim. Sememangya Amerika selama ini telah memperjuangkan "Human Right" atau kebebasan hak asasi manusia yang mana manusia tidak punyai batasan dalam kehidupan. Samada individu tersebut nak kahwin sesama jenis mahupun liwat lelaki sama lelaki tidak menjadi masalah bagi Amerika Syarikat. Mungkin atas faktor itu, Amerika Syarikat amat gembira bila mendapat khabar Anwar tidak dihukum walaupun liwat berlaku secara suka sama suka antara beliau dengan Saiful Bukhari.


Gua lagi suka Anwar dibebaskan yang mana paling tidak ianya tidak mengundang kekacauan dan huru hara di bumi Malaysia. Gua yakin, jika Anwar disumbat ke Sungai Buluh, sudah pasti segelintir juak pembangkang akan cuba membuat rusuhan agar kuasa besar seperti Amerika Syarikat boleh campur tangan atas alasan memperjuangkan hak demokrasi rakyat Malaysia dan pada masa yang sama mereka akan mengintai peluang untuk menggengam bumi Islam Malaysia.


p/s: FUCK YOU ANWAR!!!

No comments: