About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Monday, January 9, 2012

HARUS TAHU!!! KENAPA UMNO SUKA ANWAR BEBAS? BUKAN SEBAB NIK AZIZ!!!



Nik Aziz Pening Kenapa Anwar Terus Bebas.

09/01/2012 7:26pm

KOTA BHARU 9 Jan. – Keputusan Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur berhubung kes liwat melibatkan pemimpin pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim menunjukkan mahkamah adalah adil, kata Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat.

Beliau yang bersyukur dengan keputusan tersebut, berkata Anwar kini sudah terlepas daripada fitnah yang dihadapinya.

Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur hari ini membebas dan melepaskan Anwar daripada tuduhan meliwat bekas pembantunya, Mohd Saiful Bukhari Azlan.

Sementara itu, Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa (Perkasa), Datuk Ibrahim Ali berkata, semua pihak perlu menghormati keputusan mahkamah itu dan menghormati kedaulatan undang-undang.

Katanya, mana-mana pihak tidak seharusnya mencetuskan huru-hara serta melakukan perkara yang boleh mendahului mahkamah dan sistem kehakiman negara.

"Sebelum ini ada pihak terang-terang tuduh mahkamah berat sebelah, konspirasi dan mahu rakyat jadi hakim, apa mereka mahu kata sekarang?

“Apakah mereka kini tidak percaya kepada keadilan mahkamah?” katanya dalam satu khidmat pesanan ringkas. – BERNAMA


Lihatlah dunia, bila keputusan berpihak kepada mereka sistem perundangan negara terus dipuji bagai nak rak. Tetapi bila mahkamah membuat keputusan yang tidak memihak kepada mereka, bermulah kritikan pedas dengan kata-kata jahat serta mahkamah akan terus dicemuh oleh mereka. Inilah lumrah dunia, jika sesuatu itu menguntungkan kita sudah pasti kita akan gembira dan jika sesuatu itu memberi kesan yang tidak baik pada kita, maka mulalah kita membenci akan perkara tersebut. Walaupun begitu, gua memuji Saiful Bukhari yang tetap redha dengan keputusan mahkamah walaupun tidak memihak kepada beliau. Perjuangan Saiful tanpa jentera dilihat amat berliku tetapi dengan sokongan keluarga terdekat serta beberapa orang rakan karib menjadikan beliau seorang yang tabah.

Gua amat berminat dengan kenyataan yang diberikan oleh kedua-dua pemimpin idola gua iaitu Tun Mahathir dan YAB Datuk Sri Najib. Mereka berkata, "keputusan mahkamah iaitu membebaskan Anwar daripada hukuman penjara atas tuduhan meliwat menunjukkan bahawa tidak pernah wujud unsur konspirasi untuk menjatuhkan Anwar." Jika beliau tidak bersalah atas dakwaan meliwat secara paksa, untuk apa undang-undang menghukum beliau. Namun jika individu itu didapati bersalah memang hukuman akan dikenakan. Lihat sahajalah dengan nasib bekas menteri besar Selangor yang telah dijatuhkan hukuman penjara atas kesalahan penyalahgunaan kuasa atau korupsi. Mahkamah membuat keputusan yang tepat samada beliau UMNO ataupun tidak. Yang salah tetap dihukum. Adakah ini dikatakan mahkamah tidak adil yang selama ini dicanang oleh pihak pembangkang.


Peguam Bela Anwar

Hari ini sekali lagi gua nak terangkan kepada pembaca yang Anwar bebas dari hukuman sebab pihak pendakwa gagal membawa bukti yang cukup bahawa Anwar memaksa Saiful untuk diliwat. Juga sekali lagi gua nak ulang kenyataan peguam bela Anwar iaitu Karpal Singh bahawa liwat yang berlaku antara Saiful dan Anwar adalah Suka Sama Suka. Sekali lagi gua ulang Suka Sama Suka. Ini bermakna Anwar bebas dari hukuman dunia, tetapi hukum Allah Anwar tetap bersalah kerana melakukan hubungan di luar tabi'i. Seks sesama jenis sudah tentu menjadi minat Anwar Ibrahim. Anwar tetap peliwat di mata rakyat. Bakal Perdana Menteri Pakatan pembangkang adalah seorang peliwat. Gua sedikit pun tidak kecewa Anwar bebas dari hukuman mahkamah bahkan gua lagi suka Anwar terus berlegar dalam arena politik Malaysia. Paling tidak ianya mengagalkan Anwar untuk menabur fitnah kekejaman warden penjara yang menumbuk mata beliau sehingga lebam. Beliau juga gagal untuk menfitnah layanan yang diberikan oleh pihak penjara Sungai Buluh pada beliau amat kejam. Beliau juga gagal untuk menfitnah yang penjara menghidangkan susu dan roti kepada beliau yang mempunyai racun. Beliau juga gagal untuk menfitnah pihak penjara memberi racun jenis arsenik kepada beliau. Semuanya ini Anwar gagal bila beliau terus bebas berlegar di luar. Anwar GAGAL!!!


Bukti Video Anwar Pernah Berlakon



Menjelang PRU13 yang belum pasti bila masanya, sudah pasti Anwar akan mencari idea lain untuk menjatuhkan kepimpinan kerajaan yang ada hari ini. Gua nak bagi cadangan pada Anwar dan pihak pembangkang, sudah sampai masa anda menyerang institusi kerajaan yang lain selepas kegagalan anda meyerang PDRM dan Mahkamah. Cadangan gua anda perlu juga menyerang JPAM, BOMBA, Persatuan Bulan Sabit Merah, Syarikat Insuran, Jabatan Pelajaran, dan mana yang kau rasa kau nak serang ler. Kalau itu membolehkan parti anda terus survival dalam politik Malaysia dipesilakan.


p/s: Misi Anwar Gagal!!! FUCK YOU Anwar Ibrahim!!! 3S Suka Sama Suka

No comments: