About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Sunday, January 1, 2012

BONGKAR!!! KEKEJAMAN FRU WAKTU DEMO UPSI SATU KONSPIRASI MURAHAN!!

Inilah keadaan mayat Anwar nanti

Gua terus gelak bila dapat berita seorang budak UPSI dikatakan nazak kerana di bantai oleh brother FRU semalam. Sambil gelak terkeluar secara tidak sengajan dari mulut gua FUCK YOU Safwan. Siapa yang bagi skrip lakonan demo haram macam sampah korang? Anwar Ibrahim ker? Sengaja Anwar lari ke Phuket semalam untuk memberitahu kepada rakyat bahawa beliau bukanya dalang kepada demo haram di UPSI semalam. Kantoi!! Sejak dari awal kami sudah hidu mainan kamu Anwar. Skrip kamu sudah tidak laku untuk dipasarkan di Malaysia. Ianya mungkin laku jika kamu jual skrip sampah kamu kepada negara Indonesia.

Meraih undi simpati rakyat cukup senang dalam mengatur strategi. Disebabkan PDRM merupakan golongan yang setia kepada kerajaan, maka disinilah tempat untuk PR mengambil peluang bagi memperlihatkan kekejaman kerajaan BN. PDRM sukar untuk menumbuk mahupun terajang orang umum jika tidak mempunyai asas yang kukuh. PDRM juga tidak akan serbu rumah penjenayah selagi waran tangkap atau waran serbu belum dikeluarkan. Gua cukup yakin apa yang dilaksanakan oleh PDRM mesti mengikut SOP yang baik. Tetapi bagaimana kita nak mencabar PDRM supaya memukul kita? Cukup senang. Hanya dengan membuat kekacauan di tempat awam sudah tentu PDRM akan bertindak tegas untuk memulihkan keadaan. Jika PDRM tidak memukul kita, kita mesti sumpah maki anggota PDRM yang bertugas. Jika kaedah ini juga tidak berjaya, kita ludah muka PDRM.

Tetapi percayalah, PDRM sudah mendapat latihan yang begitu cukup dalam mengawal emosi mahupun fizikal. Mereka tidak akan bertindak keras walaupun kita memaki hamun tugas mereka. Tetapi jika tindak tanduk kita memberi impak negatif kepada orang awam yang lain, sudah tentu PDRM akan bertindak keras atas faktor menyelamatkan individu lain. Hal inilah yang berlaku di UPSI semalam. Dikatakan sejumlah siswa siswi yang bangsat telah membuat rusuhan haram sehingga membahayakan siswa siswi yang lain. Kebetulan sewaktu demo dilakukan, kebanyakkan siswa siswi yang lain tengah menjalani musim "study week" menjelang peperiksaan akhir tidak lama lagi. Keadaan demo yang dikepalai oleh Adam Adli semalam membuatkan begitu ramai siswa siswa yang ingin tumpukan masa kepada pembelajaran terganggu.

Demo semalam dikatakan satu konspirasi sampah yang telah dirancang. Seorang ikon baru mesti diwujudkan dalam sinetron semalam yang akan melakonkan watak sebagaimana Anwar Ibrahim berlakon sewaktu BERSIH 2.0. Safwan adalah yang terpilih kerana sifat keberanian beliau yang boleh bertindak membabi buta berlawan dengan PDRM. Skrip yang diberikan kepada Safwan adalah beliau mesti berlakon cedera jika disentuh oleh PDRM. hahahaha. Memang terbaik. Inilah juga yang dilakukan oleh Anwar sewaktu demo BERSIH 2.0. Anwar dikatakan tersepak ranting kayu dan terjatuh di atas jalan kemudianya dikejarkan ke hospital. Tetapi media pro PR dengan lantas melaporkan PDRM bertindak kejam terhadap Anwar. Tetapi rakyat bukan bodoh.

Watak lain yang diwujudkan dalam plot drama BERSIH 2.0 adalah Suhardi yang kononya meninggal dunia akibat daripada kekejaman PDRM. Namun muslihat tersebut berjaya di bongkar oleh master blogger PRO BN baca sini


Segala drama dan watak lakonan waktu demo BERSIH2.0 saling tidak tumpah dengan apa yang berlaku di UPSI semalam. Samada dari segi watak yang diwujudkan serta jalan cerita yang direka. Sinopsis yang boleh digambarkan dalam kedua cerita ini, mesti ada watak yang membuat rusuhan dan akhirnya tindakan PDRM menyebabkan watak tersebut jatuh sakit ataupun nazak. Hahahaha. Memang cerita kuno dan sampah mampu dilakukan oleh mereka ini dalam meraih undi simpati menjelang PRU13. Pagi tadi sempat gua berbual dengan orang kampung yang setiap pagi pekena teh di kedai kopi. Kebanyakkan mengeluarkan ayat " Mak bapak hantar belajar tinggi-tinggi paling tidak boleh bantu kelurga yang susah, tapi pergi masuk U buat perangai tidak senonoh. Habiskan duit kerajaan jer buat IPTA. IPTA tempat belajar, kalau nak demo pergi demo dalam bukit". Hahahaha. Mantap la orang kampung. Siswa sekarang sudah tidak lagi bernilai buat orang kampung. Jika dahulu seorang anak yang nak masuk U paling tidak seekor kambing dikendurikan, tetapi sekarang IPTA sudah tidak ada beza dengan pentas kempen PRU. Hancur siswa siswi Malaysia.

Dah mati ker belum? hehe

Kedua-dua gambar tersebut dalam keadaan yang sama. Hebatkan? Inilah watak-watak yang diwujudkan dalam konspirasi sampah Anwar Ibrahim. Tetapi apa yang gua sedih, kenapa siswa yang dijadikan alat untuk Anwar mengejar matlamat? Sedangkan beliau senang lenang bercuti di Phuket bersama Azizah.


p/s: Siswa pro Anwar dilabelkan sampah kepada masyarakat. FUCK YOU Anwar!!

No comments: