About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Saturday, December 31, 2011

PERLU TONTON!! VIDEO INI SEBAGAI PENGAJARAN DI TAHUN BARU.



Gua ingin berpesan kepada remaja Malaysia hari ini, janganlah kita menjadikan malam ambang tahun baru 2012 sebagai medan untuk melepaskan nafsu serakah. Dan janganlah juga jadikan hari-hari yang lain untuk kita mengumpul dosa selagi kita belum di ikat secara halal untuk jalinkan hubungan seks. Janganlah kita jadikan individu di dalam video tersebut sebagai ikon dalam kehidupan kita. Setiap perkara yang hendak kita lakukan mestilah ingat Allah dan juga kedua ibu bapa kita.

Jauhlah diri kita daripada perkara yang boleh menjurus kepada zina. Mungkin orang lain tidak melihat segala dosa yang kita lakukan. Memanglah orang lain tidak nampak setiap zina yang kita lakukan. Tapi Allah maha mengetahui segalanya. Jangan sampai video seks kita tersebar sebagaimana video seks Anwar Ibrahim di atas, akibatnya keluarga yang terpaksa menanggung malu. Menyesal dahulu pendapatan menyesal kemudian tidak ada gunanya.

Gua bukanya alim ulamak yang punyai ilmu yang tinggi dalam bidang agama, tetapi paling tidak gua reti membezakan mana yang hak dan mana yang batil. Gua juga reti bezakan mana pemimpin yang patut dipilih dan yang mana patut kita sisih. Jika disebut nama Anwar Ibrahim, awal-awal gua akan ludah. Harrkk Tuiihh!!


p/s: Anwar ikon terbaik buat gay! FUCK Anwar!!

No comments: