About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Thursday, April 21, 2011

Cina Komunis Khianat Negara


Salam 1 Melayu 1 Bumi. Hari ini politik rasist kaum cina semakin berleluasa. Kemenangan 13 kerusi DUN daripada 15 yang bertanding oleh DAP cauvinist sewaktu PRU 10 negeri Sarawak memberi tamparan hebat kepada golongan bumiputera. Adakah ianya salah jika DAP dapat memenangi kerusi tersebut? Jawapanya tidak sebab setiap yang bertanding pasti mahukan kemenangan. Tetapi yang amat mengecewakan, di mana peranan SUPP parti komponen BN mewakili kaum Cina sehinggakan banyak kehilangan kerusi DUN di Sarawak? Kenapa Cina tidak lagi menyokong SUPP? Bila difikirkan dengan rasional, Cina juga ada keinginan untuk menerajui pucuk pimpinan utama negara Malaysia barangkali. Lim Guan Eng inginkan jawatan PERDANA MENTERI? huhuhu.. Jangan biarkan. Hakikatnya, cina bukan sahaja lagi ingin mendominasi dalam bidang ekonomi bahkan mereka juga ingin menguasai politik negara ini. Maka mereka melihat DAP lebih relevan kerana DAP dapat mengawal orang Melayu dalam Pakatan Pembangkang. Mereka akhirnya ingin menjadi BOS dalam negara ini dan boleh buat apa sahaja yang mereka inginkan.

Sepanjang pemerintahan BN yang dipimpin oleh YAB Dato Seri Najib Razak, setiap tuntutan orang cina telah dikabulkan. Namun apa balasan mereka kepada kita? "Diberi Susu Dibalas Tuba". Melayu dan bumiputera masih belum selamat untuk menghadapi PRU13 kerana mainan politik cina cukup hebat. Melayu diperalatkan untuk kepentingan kaum mereka.

p/s: DAP komunis zaman moden.

2 comments:

Anonymous said...

betul lah kalau dibandar yg penuh dengan kaum cina yg tinggal dan berniaga memilih bangsa mereka sebagai wakil rakyat.mereka memilih dua dari jagohan dari bangsa mereka sendiri. dan sudah pasti yg pandai putar belit dipilih kerana mereka pun dari masyarakat yg pandai putar belit. putar belit dalam perniagaan adalah seni bagi mereka. Tak heran kalau mereka memilih wakil dari kalangan kaum mereka yg pakar putar belit.

tapi yg pelik nya org melayu dikawasan melayu tertentu terpaksa pulak mengundi kaum cina sbg wakil rakyat mereka atas dasar perkongsian hak.

jadi apa kewajarannya sekiranya ada kawasan melayu diberi tempat pada wakil kaum cina.org melayu sahaja yg sangat2 beralah dalam soal ini.

org melayu sering dialih pandangan dari permasalahan di negara singapura. sepatutnya kita dibenar melihat siaran TV di singapura.baru melayu tahu betapa merempatnay mereka di tanah air sendiri.

X nampak penyesalan pada muka george Chan. macam tu jugak pada Koh Tsu Koon sbb yg penting kaum mereka jugak yg mendapat tempat.

fikir2kan bangsa ku

TOKGURU86 said...

Tetapi istilah perkongsian kuasa amat perlu tuan dalam negara kita yang berbilang bangsa ini. Tetapi menjadi persoalan berkongsi dengan siapa? dengan DAP? huhuhu. Amatlah malang kalau kita berkongsi dengan kafir harbi yang secara terang menolak kepimpinan agama islam. Yer... Melayu harus tahu siapa yang mereka perlu berkawan. Walaupun nama hampir sama antara Lim dan Lee, tetapi mungkin mempunyai agenda masing2. Komunis tidak akan mengalah sejak dari dulu. Menyerah kalah dahulu bukan beerti mereka kalah tuan.