About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Wednesday, April 20, 2011

Che Gu Bad Labun/Menipu Kome






Semalam Tok Limbong kebetulan melaui jalan Chemor nak ke Tanjung Rambutan Perak, Tok bukan gila yer. Tok nak ke rumah kawan jer. Dalam perjalanan tiba-tiba jalan jammed di Kampung Tanah Hitam, yang berpunca daripada kereta yang park lintang pukang. Kalau nak ceramah pon cari la tempat elok sikit. Jangan sampai menyusahkan orang yang tidak suka kamu. Siapa kamu yang dimaksudkan itu? Che Gu Bad PKR yang melabun dan menipu orang Perak atas pentas ceramah. Tok singgah la nak dengar apa yang Che Gu Bad cuba menipu rakyat Perak. Bukan ramai pon yang dengar Che Gu Bad berceloteh, yang ramai hadir semalam rupanya nak beli barang murah yang dijual kat situ. Tok Limbong sempat beli tukul besi serbaguna dengan harga RM20 sahaja. Yang dengar ceramah dalam sekitar 100 orang jer kot. Itu pun termasuk kanak-kanak. Kesian PKR. Orang Perak bukan bodoh la Che Gu Bad. Orang Perak dah jelas dan tahu siapa Anwar Ibrahim. Hehehehehe... Azizah pon hadir sama semalam untuk raih simpati. huahua

p/s: Che Gu Bad nak jadi Menteri Kebudayaan bila Anwar jadi PM


2 comments:

Anonymous said...

la ingatkan deme dok tayang bedio yg 22 minit tu.siap doa lagim untuk penutoh terhebat, apa lah nak jadi yop, kesian kalau bila2 rupe itu yop.baik tunggu doghoyan gugur ada pekdah yop.

TOKGURU86 said...

Deme duk kena tipu sama Che Gu Bad. Tapi ada ler sorang dua yang duk sembang kt blkg, kata Che Gu Bad tu ada citer2 nak jadi menteri yeop oi..