About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Monday, June 30, 2008

Anwar mengganas lagi

Dato' Seri Anwar Ibrahim mengganas lagi. Terkini yang menjadi mangsa beliau ialah pegawai khasnya sendiri iaitu Saiful Bukhari Azlan. Tok terfikir ada rakyat boleh menerima berita ini. Adakah ianya realiti atau retorik politik? Tapi pagi nie tok terbaca dalam web malaysiakini.com yang bertajuk; Anwar berlindung di Kedutaan Turki.





Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim kini sedang mendapatkan perlindungan di Kedutaan Turki di Kuala Lumpur.Bercakap dalam satu sidang akhbar, Naib Presiden Azmin Ali mendedahkan Anwar berbuat demikian demi keselamatan dirinya."Beliau telah dihantar ke sana sejak jam 6 pagi tadi. Tidak siapa pun yang boleh menziarahi beliau kecuali isteri dan anak-anaknya," kata Azmin. (petikan dari http://www.malaysiakini.com/news/85277)


Lantas terlintas di fikiran dengan pepatah orang lama-lama yang berbunyi "berani kerana benar, takut kerana salah". Kalau Anwar merasa dirinya tak bersalah, buat apa nk pergi sembunyi-sembunyi. Ingat ni lagu Misha Omar ke!!!



Lantas tok ambil pendekatan positif, mungkin Anwar berbuat demikian kerana tuntutan nafsunya atau Wan Azizah terlampau sibuk sebagai Ahli Parlimen hinggakan tuntutan batin suaminya yang kuat seks pun tidak dapat dipenuhi.



Tapi mengapa lelaki menjadi pilihan?

Sekali lagi Tok berfikiran positif.Kiranya Anwar memilih perempuan untuk memenuhi tuntutan nafsunya, silap-silap haribulan bikin tumbuh benih. Jadi sebagai pendekatan selamat ialah dengan memilih lelaki.

Kemungkinan juga Anwar memilih lelaki kerana beliau suka kepada jalan sempit dan berliku, sama seperti jalan hidupnya. Wan Azizah tidak mampu memberikan ini semua kerana Wan Azizah tidak suka memakan jamu. Jadi sebagai jalan penyelesain, lelaki macho la yang menjadi pilihan Anwar.

Moral of the story dari cerita Anwar, tok limbong akui Anwar merupakan satu-satunya pemimpin di negara ini yang mempunyai pelbagai kemahiran yang tidak dimiliki oleh pemimpin lain seperti mampu masuk melalui lubang depan atau lubang belakang. Samaada lubang depan atau lubang belakang, Anwar terbukti hebat kedua-duanya.

Syabas tok ucapkan kepada Anwar kerana berjaya buktikan kepada dunia tentang kehebatannya melakukan hubungan seks sesama lelaki.





No comments: