About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Friday, May 3, 2013

Akhirnya Calon PAS Pasir Panjang Mengaku Dia Ahli UMNO??! #GE13 #TolakPR


Aku pernah mengeluarkan artikel bagi memberi gambaran jelas kepada umum betapa hipokritnya calon PAS Pasir Panjang. Klik sini

Akhirnya, beliau sendiri mengaku bahawa memang beliau mendapat tender untuk perkhidmatan penyelenggaran netbook 1 Malaysia yang mula diperkenalkan bawah pemerintahan Najib Razak.

Tulisan aku yang terdahulu bukanlah berobjektifkan untuk persoal berapa nilai harga dan berapa keuntungan yang diperolehi oleh Roha calon PAS Pasir Panjang melalui tender tersebut.

Aku cuba menjelaskan pada umum, bahawa PAS juga hipokrit. Kalau dulu, permulaan awal Najib Razak perkenalkan Gagasan 1 Malaysia, PAS paling lantang kata 1 Malaysia hasil dari consultant APCO Israel.

Tetapi yang dikatakan APCO Israel inilah Roha calon PAS Pasir Panjang jadikan sebagai sumber pendapatan dengan menerima tender menyelenggara Netbook 1 Malaysia.

Jika betulah PAS boikot 1 Malaysia, kenapa Roha calon PAS Pasir Panjang boleh terima tender selenggara netbook 1 Malaysia? Kenapa Roha tidak tolak jer? Semuanya sebab duit kan? hehehe..

Kau jangan nak tipu la Roha. Cakap jer lah yang kau ni makan kiri kanan. Apa yang memberi untung pada kau, kau rembat jer kan?

Kenapa perlu berdalih? Kami orang UMNO tidak berkecil hatilah dengan tender yang Roha dapat tu. Tapi kami sakit hati bila orang PAS berlagak baik. Kutuk kerjaan, tapi apa yang kerajaan dibawah pentadbiran Najib berikan semua mereka rembat.

Kenyataan Roha dalam video itu, mengukuhkan lagi untuk membuktikan kerajaan Barisan Nasional tidak pernah memilih bulu atau kroni. Asalkan sesiapa punyai kemahiran, pasti kerjaan BN akan bantu.





1 comment:

Anonymous said...

Munafik jer Roha ni.