About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Tuesday, April 23, 2013

Subhanallah!! Tuduhan Anwar Ibrahim Pada UMNO Dibayar CASH Oleh Allah. #GE13 #TolakPR.


Saat ini heboh dalam media perdana dan juga media baru tentang kenyataan Haji Hadi yang mendakwa punca berlakunya pertindihan calon antara PAS dan PKR di kerusi yang sama disebabkan PKR meletak pengedar Pil Kuda sebagai calon mereka.

Tetapi tidak ramai yang tahu, pada malam yang sama di Lumut Perak, Anwar Ibrahim telah membuat tuduhan palsu ke atas UMNO. Anwar Ibrahim menuduh UMNO mendakwa Nik Aziz makan dadah pil kuda.

Apakah ini suratan atau kebetulan? Kita tidak menolak semua ini berlaku dengan kekuasaan Allah SWT. Pada waktu dan hari yang sama, Anwar Ibrahim dan Haji Hadi boleh berdebat dari tempat yang berbeza.

Allah maka kuasa. Tidak ada yang mustahil bagi Allah SWT. Sikap segelintir PAS dan PKR yang mengadaikan kalimah suci Allah kepada orang Kristian mungkin akan dibalas setimpal oleh Allah yang satu.


8 comments:

Anonymous said...

TAK PAHAM LAH....VIDEO AMBIL SEKERAT LAIN DAN SEKARAT LAIN NI....NAK TENGOK VERSI PENUH LAH...BARU TAU....MAIN SKIT2 NI....FITNAH TAU!!!!!.....LAIN MAKSUDNYA....TAK BAIK CARA MCM NI BROTHER....KAU NI LAHIR IKUT JUBUR KE???...BAPAK KAU DULU MAIN JUBUR MAK KAU...TU KAU KELUAR LALU JUBUR....SO KAU ANAK JUBUR...SEBAB TU CARA PUN MACAM JUBUR....

Anonymous said...

anon: 1.44: cai PR sah bodoh. Tengok video ni pun payah paham. Patut ler video Anwar dengan Stopa spender dikatakan besi. X reti layan video rupanya. Video ini nak tunjuk bahawa tuduhan Anwar yg x berasas dah dapat balasan. Anwar tuduh UMNO kononya umno kata Nik Aziz makan pil kuda. Tub Tub.. Haji Hadi balas, PKR letak calon PRU pengedar pil kuda.

Anonymous said...

Memang benar. geng Abdullah Samaah memang ada kata TGNA makan pil kuda di ceramah kat Besut.. Kalau dah nama umnosex memang bangang selamanya...

Anonymous said...

wahhh...ade bukti ke ko nk cakap tok guru abdullah camtu? tu bkn kira fitnah ker...tang pok nik ko mintak bukti memacam...mmg ko jahnam...

Anonymous said...

Allah Maha Adil. Dengan kekuasaan Allah, Kenyataan Anwar dibalas terus oleh Haji Hadi dari tempat yg berbeza. Subhanallah..

Anonymous said...

Yang di kata ULAMAK itu kan wajib mengajak umat kepada kebaikan, jangan mendoakan keburukan apa lagi menghina saudara islamnya...Jangan risau, janji Allah itu benar..Jika kita sebagai KETUA di amanahkan untuk berkata benar dan mengajak kepada perpaduan sesama muslim tetapi tidak melaksanakannya, tunggu lah di dunia lagi Allah akan tunjukkan..Kita sama-sama saksikan ..

Anonymous said...

anon April 23, 2013 at 1:44 PM kau ni mesti ketagih JUBOR! dulu kecik2 mak kau menetekkan kau ngan air jubor dia ke? hehehehhehe .... bodos!

Anonymous said...

anon 1:44 pm kat atas tu dah OVERDOSE PIL KUDA.

Pemimpin2 atasan PAS boleh dikatakan SEMUA TELAN PIL KUDA, terutama Nik Aziz dan Hadi.

Cakap merapu, berfatwa ikut selera, hukum hakam agama mcm mrk yg tentukan, apa saja buat tak kira betul ke tak betul mesti cari contoh yg berlaku dizaman para2 nabi dan para2 sahabat seolah-olah mrk lah pejuang Islam yg sejati, weekkk ...

... alih2 akhirnya "TAK ADA NEGARA ISLAM DLM AL-QURAN" (mmg tak ada pun, dia aje yg kelentong berzaman pd pengikut2 yg cetek ilmu agama); HUDUD tiba2 jadi hukum Allah yg terlalu kecil (remeh?) utk dilaksanakan; menyokong dgn kata2 "KALIMAH ALLAH" boleh disamakan dgn tuhan2 org kafir terutama kristian; sanggup "TERIMA BANTUAN SYAITAN (kalu boleh bantu menang pilihanraya)" dan beraneka lagi yg karut-marut ...

Inilah KESAN SAMPINGAN dari termakan PIL KUDA samaada disedari mrk atau tidak. (yg betul2 mendapat manfaat dari pil kuda adalah Stopha Spender)