About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Saturday, April 20, 2013

Panas!! SMS DAP Tipu Melayu Tersebar Luas Di Internet. #GE13 #TolakDAP


Penipuan DAP terhadap orang Melayu terbongkar. Terkini, SMS dari pihak DAP kepada orang cina didedahkan oleh individu yang tidak dikenalpasti.

SMS tersebut sepatutnya sulit hanya kepada ahli DAP, namun disebabkan ada orang cina sendiri yang tidak berpuas hati dengan kepimpinan DAP maka disebarkan SMS tersebut kepada orang lain.

Umum kita tahu yang DAP tidak boleh mengunakan logo mereka dalam PRU13 dan mereka lebih memilih logo PAS berbanding PKR. Di situ sudah mula timbul keraguan dikalangan orang Melayu.

Kenapa DAP lebih suka memilih logo PAS berbanding PKR. Pembaca sendiri boleh fikir antara logo PAS dan PKR yang mana melayu akan suka.

Mereka cuba salahkan SPR dalam kes logo DAP yang diharamkan, tetapi disebalik penipuan itu, rupanya DAP sendiri merancang agar logo mereka tidak digunakan dalam PRU13 bagi membolehkan mereka guna logo PAS.

Dalam SMS yang mula tersebar itu,  DAP kata orang Melayu bodoh. Asalkan nampak logo bulan, pasti Melayu akan pangkah berbanding melihat logo roket.

Nampaknya percaturan politik DAP untuk perbodohkan orang Melayu cukup hebat. Harap orang Melayu sedar dengan kelicikan DAP ini.

PAS hanya dipergunakan oleh DAP bagi meraih sokongan pengundi Islam dalam PRU13. Selepas DAP menang, kita tidak pasti apa nasib PAS dan orang Islam yang mengundi DAP.



3 comments:

Anonymous said...

Bukan semua melayu bodoh.... melayu bodoh hanya dalam kalangan pemimpin serta konco konco pas+pkr je ....

Anonymous said...

MUNGKIN KAH DAP MERANCANG SUPAYA PARTI NYA DIHARAMKAN? SUPAYA MEREKA BOLEH GUNA SIMBOL PAS DALAM PILIHAN RAYA INI? BERTUJUAN MENARIK ORANG MELAYU ? KEMUNGKINAN TU TETAP ADA.
CELAKA LAH DAP DAN MELAYU YANG MENGUNDI NYA!!!!!!!

Anonymous said...

Orang cina undi DAP aku faham kerana mereka ingin hak sama rata. Tetapi alangkah bodohnya kalau orang melayu sendiri mengundi DAP untuk mempertahankan hak mereka ? Supaya hak melayu diberikan kepada mereka ? Bukan ke kita sebagai orang melayu mesti mempertahankan hak kaum kita sendiri. Jadi bersyukurlah dgn hak hak orang melayu yang telah diperjuangkan oleh pejuang pejuang kita dahulu. Renung renungkanlah...