About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Sunday, April 21, 2013

Panas!! Dua Video Ini, Mana Satu Konspirasi Yang Jelas? #GE13 #TolakPR



Amacam kawan? Ada best ker skrip ciptaan Chegu Bad ini? Punya panjang berjela, pastu berbelit-belit. Biasalah.. Skrip baru, masih belum khadam sepenuhnya.

Kesian aku tengok Chegu Bad. Terpaksa pulun gila babi untuk selamatkan Anwar Ibrahim. Semua ini salah Bala kerana mati cepat sangat. Sebab tu Chegu Bad terpaksa cipta skrip baru.

Semoga mendiang Bala selamat di alam satu lagi. Kenapalah Chegu Bad ni nak menyusahkan diri dia kan?




Bagi aku cukup mudah untuk Anwar Ibrahim nafikan bahawa bukan beliau yang beraksi dalam video tersebut. Oit.. Chegu Bad!! Daripada kau buang masa buat skrip sampah, baik ikut cara yang aku cadangkan ini.

1. Anwar Ibrahim buat sumpah laknat.

2. Anwar Ibrahim tunjukkan pada rakyat jam omega yang ada cop mohor pemberian khas dari VVIP.

3. Saman jer Dato Eskay. Kalau PapaGomo Anwar boleh saman, kenapa Eskay kau tak boleh saman.

4. Anwar bagitau jer rakyat mana dia pergi 12 hingga 13 Januari 2011? Sertakan bukti sekali.

Dengan 4 cara ini sudah cukup untuk Anwar nafikan video tersebut. Daripada Chegu Bad bersudah payah buat lakon layar, baik ikut jer apa yang aku cakap.

Ntah sapa-sapa la peguam, penyiasat Thailand yang Chegu Bad upah tu. Kah Kah Kah. Lawak dooww aku layan ceramah Chegu Bad ni. Ada juga manusia macam Bad erk atas muka bumi ni?

So kawan-kawan yang aku sayangi. Antara dua video di atas, kita boleh nilai sendiri mana satu konspirasi yang jelas sebenarnya.


No comments: