About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Sunday, March 31, 2013

Video Panas!! Kehidupan Di Kelantan Penuh Dengan Maksiat. PAS Raja Retorik!!



Kita tidak kata yang UMNO/BN parti yang sempurna. Kita juga tidak pernah kata Najib Razak seorang manusia yang sempurna. Tetapi UMNO/BN/Najib Razak bukanlah manusia yang hipokrit seperti Nik Aziz dan Mat Sabu.

PAS kononya sebuah parti yang perjuangkan Islam. Bagi Nik Aziz, Kelantan adalah negeri contoh yang terbaik dibawah pemerintahan parti yang bergelar PAS.

Tapi sejauh mana PAS Kelantan mendidik mentaliti rakyat mereka? Apakah mentaliti rakyat Kelantan selari dengan billboard iklan yang menggunakan ayat-ayat suci al-Quran?
                                 


PAS raja retorik. Di Kelantan, sebenarnya kerajaan PAS meminggirkan soal pembangunan modal insan. Belum ada langkah yang PAS buat untuk mendidik mentaliti anak muda Kelantan supaya menjadi insan yang baik.

Apa yang PAS Kelantan buat? Mereka hanya tahu jual balak dalam hutan, gadai tanah orang asli kepada cina dan penuhkan poket pemimpin PAS masing-masing.

Maksiat? Hermmmm.. Kalau baca harakah, Kelantan bersih dari maksiat. Tapi cuba kawan-kawan yang luar dari Kelantan bercuti ke Kelantan 2 atau 3 hari kemudian pusing sekitar Kota Bharu di waktu malam.

Dari gejala Mat Rempit, pengedar dadah, zina lelaki perempuan, karoeke malam, clubbing tertutup, kedai nombor ekor haram, judi belangkas, curi selipar di masjid sampailah kes curi balak..semuanya ada di Kelantan.



Tapi...kenapa orang cakap PAS negeri serambi Makkah? Faktor yang paling kuat sebab MB dia pakai serban. Cuba kalau Husam Musa yang jadi MB, model islamik Kelantan akan pudar beb.. Sebab itu Husam paksa Nik Aziz kekal jadi MB selepas PRU12 yang lepas.

Sekarang ini kita pun dah boleh lihat bagaimana PAS mula goyang dari dasar perjuangan mereka. Ceramah PAS dulu dimulakan dengan bacaan ayat Quran, sekarang dimulakan dengan nyanyian lagu oleh Abby atau Dayangku Inta serta artis yang lain.

Hermmm.. ntah ler kawan-kawan.. u all pikir ler sendiri.. 

1 comment:

Anonymous said...

Fitnah semata-mata....