About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Thursday, March 28, 2013

Video Panas!! Ahli PAS Terjah Bekas Calon PAS Sungai Rapat!!


Kita pasti masih ingat dengan isu pembinaan Sekolah Agama Rakyat di Taman Desa Aman Gopeng. Sekolah Agama itu telah diusahakan oleh YB Dato Hamidah Osman ADUN Sungai Rapat.

Pembinaan tersebut menjadi isu yang cukup hangat di Perak suatu ketika apabila ada pihak yang cuba menghalang proses pembinaan Sekolah tersebut.

Kenapa mereka protes pembinaan SAR tersebut? Siapa mereka yang protes pembinaan SAR tersebut?

Bekas calon PAS Sungai Rapat
Gambar di atas adalah pencacai yang bangang dan menjadi anjing kepada cina PKR. Nama pencacai bangang tersebut adalah Radzi yang pernah bertanding di DUN Sungai Rapat sebagai calon PAS menentang YB Dato Hamidah Osman.

Mungkin Radzi ada dendam dengan YB Hamidah Osman kerana beliau kalah pada PRU11, namun apakah tindakan beliau menghalang pembinaan SAR tersebut satu langkah yang bijak?

NGO Yang menentang Radzi
Kerana dendam kesumat dan gilakan kuasa untuk jadi wakil rakyat, Radzi ustaz celop ini sanggup melihat anak-anak orang Islam yang mahu belajar disekat hak mereka.

Kalau aku kata Radzi anjing cina PKR sudah pasti Radzi akan marah, tetapi Radzi sendiri yang menganjingkan diri beliau apabila menjadi hantu petualang untuk merobohkan SAR yang dalam pembinaan.


MP Gopeng bersama Radzi Ustaz celop.
Walaupun pembinaan SAR tersebut cuba disabotaj oleh Cina PKR dengan bantuan Radzi bekas calon PAS Sungai Rapat, namun YB Hamidah terus mendapat sokongan penduduk taman tersebut dan juga beberapa NGO agar pembinaan SAR diteruskan.

Akhirnya sekolah agama rakyat tersebut siap dibina dan anak-anak kecil sudah memulakan proses pembelajaran dengan kemudahan yang cukup selesa termasuklan anak-anak orang PAS.

Akibat kerja gila Radzi bekas calon PAS yang cuba menyekat usaha baik kerajaan BN, beberapa orang ahli PAS dalam kawasan Gopeng mula keluar parti kerana melihat Radzi hanyalah anjing dan keldai kepada Cina PKR.

No comments: