About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Monday, March 25, 2013

@PapaGomo Menang Saman Pertama. Husam Musa Kantoi Beb!!



Tindakan Husam menyaman blogger PapaGomo nampaknya satu kerja yang sangat sia-sia. Hari ini Husam didapati menarik balik saman tersebut atas satu faktor yang cukup mudah.

Peguam yang mewakili blogger PapaGomo telah bertalu-talu bertanyakan apa agenda sebenar Husam Musa pergi ke negara China? Kerana bimbang segala skandal Husam di China terbongkar, maka Husam terpaksa menarik balik saman tersebut.

Kenapa Husam takut sangat nak bercerita kisah yang sebenar apa yang beliau lakukan di China dalam mahkamah? Hehehe.. Semuanya sudah ada dalam poket kami la bro.

Apapun, kalau aku jadi Husam... Memang malu besar la beb. Dah nak saman orang, pastu tersilap orang pula tu, kemudian takut skandal bocor.. Saman ditarik balik. Bukankah itu kerja bodoh?

Orang Kelantan tahu ker Husam antara kepala yang menguasai bijih besi di Kelantan? Mana semua bijih besi yang Husam rembat? Ke mana Husam jual? Mana royalti duit untuk rakyat hasil jualan bijih besi itu?

Tahniah PapaGomo. Husam Musa bukan lawan kamu la bro. Husam Jamnapari hanya padan lawan dengan Mat Sabu Normah jer. Buat malu Nik Ajiz jer kau ni Husam.

Satu masa kita akan londehkan semua skandal Husam Musa di China beb. Biar dia saman semua blogger kemudian dia tarik balik. Saman tarik saman tarik dan saman kemudia tarik.

5 comments:

Anonymous said...

Husam Musa batu asas. Kah kah kah..

Anonymous said...

Jangan berlagak la gomo. Sampai masa kau akan tersungkur..

Anonymous said...

Al-Juburi pun sama jugaklah, jgn berlagak. Jgn ingat dgn berbilion duit rakyat yg dia songlap, dia boleh beli segala-galanya didunia ni. Sampai masa tersungkur jua ...

Anonymous said...

penemuan bukti baru kes saman Datuk Husam Musa terhadap Wan Muhammad Azri Wan Deris menyebabkan hakim menasihatkan kes itu difail semula.

Oleh itu bagi membolehkan kes tersebut difail semula, kes yang berjalan hari ini ditarik balik. hehehehehe saman tetap saman. kena baca habis isu teknikal mahkamah. so dont ingat tarik balik saman bermakna selamat!! dan pihak yang tarik balik tu rasa bersalah! wakakakaka

http://darisungaiderhaka.blogspot.com/2013/03/husam-tarik-balik-kes-terhadap-papagomo.html

Anonymous said...

Sama jugaklah dgn kedua-dua kes liwat Al-Juburi tu kan?

Hakim bebaskan Al-Juburi bukan krn perlakuan liwat tak berlaku, tapi hanya salah teknikal saja.

Liwat I lepas, pasal percanggahan tarikh.
Liwat II lepas, krn salah teknikal juga, sedangkan Karpal Singh pun terpaksa mengaku "liwat suka sama suka".

Apa pun, baik Papagomo atau Al-Juburi, mottonya tetap "lawan tetap lawan".