About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Friday, March 1, 2013

Info Menarik!! Utusan Online Pilihan Utama Rakyat Berbanding Lidah Fitnah Malaysia Kini dan Keadilan Daily.


371, 502 orang pembaca telah mengikuti berita melalui facebook milik Utusan Online. Biarpun pembangkang melabelkan Utusan Malaysia dengan nama Utusan Meloya, namun ianya tidak sedikit mengubah minat pembaca untuk terus mengikuti perkembangan berita melalui facebook Utusan Malaysia.



Jauh sekali dengan portal lidah fitnah pembangkang iaitu Keadilan Daily. Sehingga kini, baru 24,406 orang mengikuti laman fitnah Keadilan Daily. Kemungkinan besar ini adalah disebabkan Keadilan Daily selalu menyebarkan cerita-cerita yang berbaur fitnah semata-mata.


Laman portal Malaysia kini yang kononya adalah senjata terbaik pembangkang untuk menyebarkan fitnah terhadap kerajaan sedia ada. Namun, ianya masih tidak mampu menandingi kehebatan Utusan Malaysia dalam menyampaikan maklumat. Setakat ini, hanya 123,801 orang yang mengikuti berita fitnah melalui FB Malaysia Kini.

Admin mengucapkan tahniah pada Utusan Malaysia kerana terus berada di hadapan yang menjadi pilihan utama rakyat Malaysia untuk mendapatkan informasi berguna.

Kenapa admin tidak masukkan harakah daily dalam tulisan ini? Jawapan dia senang. Sebab Harakah adalah akhbar sampah yang banyak cerita pasal ubat kuat.

No comments: