About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Friday, March 8, 2013

Bapa Saiful U-Turn 360 Darjah. Apa Peranan Johari Abdul?

Kah!!Kah!! Memang Anwar Ibrahim Balun Chinadool
Sebelum aku mulakan penulisan ini, jangan sesekali kita lupa bahawa Anwar Ibrahim dan Nur Misuari perancang utama pencerobohan tentera Kiram III di Lahad Datu hingga mengorbankan 8 orang polis Malaysia.

Hari ini, Anwar sikit sebanyak menarik nafas lega apabila bapa kepada Saiful Bukhari iaitu En. Azlan telah buat PC dengan mengeluarkan kenyataan bahawa anak beliau tidak pernah diliwat oleh Anwar.

Kenyataan yang dikeluarkan oleh Azlan itu seolah-olah memberi nafas baru kepada Anwar Ibrahim untuk survival politik Anwar yang hampir ke penghujungnya.

Bagi Anwar Ibrahim, dengan timbulnya isu pengakuan bapa Saiful ini, rakyat tidak lagi memberi perhatian kepada pencerobohan di Lahad Datu yang ada kaitan kuat penglibatan Anwar sebagai dalangnya.

Aku sangat bersimpati dengan En. Azlan iaitu bapa Saiful yang begitu kesempitan hidup dan memerlukan wang yang begitu banyak. Bagi Azlan, Saiful Bukhari adalah aset kepada UMNO dan ianya boleh dijadikan alat untuk mengaut duit daripada Najib Razak.

Tetapi Azlan silap, apakah dia lupa bukan UMNO yang memaksa Saiful untuk membuat pengakuan di mahkamah bahawa beliau pernah diliwat oleh Anwar Ibrahim. Azlan mungkin lupa bahawa Najib Razak tidak pernah mendesak Saiful Bukhari untuk mendakwa Anwar dalam kes liwat tersebut.

Tetapi, kenapa Azlan cuba minta duit daripada Najib? Kenapa Azlan perlu marah bila permintaan beliau itu tidak dilayan oleh Najib? Apa kaitan Najib dalam kes liwat Saiful? yang diliwat adalah Saiful dan yang meliwat adalah Anwar. so.. kenapa Azlan minta duit dengan Najib?

Untuk apa mereka berjumpa?
Apakah disebabkan Najib Razak tidak melayan permintaan Azlan yang keterlaluan itu menyebabkan beliau U-TURN 360 darjah hari ini? Tetapi apakah tidak ada habuan lain yang mempengaruhi pendirian Azlan?

Siapa Johari Abdul? u all kenal kan Johari Abdul? Beliau adalah orang penting dalam drama bapa Saiful hari ini. RM 1 juta? Kayalah kau Azlan. Anak kau menderita sebagai mangsa liwat, tapi kau ambil kesempatan dek kesempitan Saiful Bukhari.

Hari ini blogger pro pembangkang bagaikan mendapat satu rahmat yang begitu besar apabila bapa Saiful yang diupah itu membuat pengakuan kononya anak dia adalah mangsa konspirasi UMNO. Tetapi, apakah blogger pro pembangkang tahu cerita di sebalik penipuan Azlan itu?

Aku tabek spring dengan Anwar Ibrahim kerana berjaya umpan Azlan untuk survival politik beliau. Tetapi aku jauh lebih tabek spring Najib Razak yang tidak melayan tuntutan Azlan yang melampau.  

Saiful Bukhari dalam rekasi segeranya menjawab pengkhianatan bapanya itu sebagai berkata bapanya telah diperalatkan,saya tetap istiqamah dan takkan sesekali berganjak.Tengah fikir tindakan balas selanjutnya dan tidak mahu melatah-itu kata Saiful Bukhari.

Siapa yang peralatkan En. Azlan hingga sanggup menjual maruah beliau dan keluarga? Apakah maruah En. Azlan hanya berharga RM 1 juta? 

Tahniah sekali lagi Anwar Ibrahim. Setelah usaha kamu berjaya mengucar kacirkan Lahad Datu dengan menyebabkan kematian polis Malaysia seramai 8 orang, hari ini kamu suap Azlan dengan habuan yang besar demi menutup segala dosa kamu.

Allah maha mengetahui. Kalaupun Najib Razak kalah pada kamu, tapi kami yakin tidak ada manusia yang mampu menandingi kehebatan Allah SWT termasuklah pemimpin paling suci seperti Anwar Ibrahim.


5 comments:

Anonymous said...

Anwar Ibrahim sejak pemilihan UMNO waktu nak lawan Tun Ghafar Baba pun dia sudah mahir beli membeli untuk jadi TPM. Hari ini dia bayar RM1 Juta kepada Azlan untuk survival politik.

mk said...

Makhlok yang paling jijik dalam sejarah negara ini sanggup melakukan apa saja demi mencapai matlamat cita cita politiknya.
Anwar sanggup melacurkan keluarga sendiri demi politik murahan nya.
3 perkara pelik berlaku dalam masa terdekat:
1 - Kepulangan mamat india si Bala
2 - Insiden Lahat Datu
3 - Bapak Saifol "U turn"
Entah apa lagi kejutan yang Anwar akan lakukan dan percayalah Anwar ada lagi kejutan namun anwar jangan lupa bahawa apa sekali pun yang berlaku, Anwar tidak dapat mengubah keputusan DNA yang diketemui didalam karung kunyit Saifol.

Anonymous said...

Azizah akan di bunuh dalam masa terdekat. Rakyat akan simpati dengan Anwar.

Anonymous said...

Bodoh punya bapak Saiful. Dah tahu hutang berjuta-juta, cari la kejer halal. Yg ko makan duit yahudi tu apahal. bangsat jer..

Anonymous said...

U la yg bodoh..d perbodohkan ..fitnah merata tempat nak ckp sal hukum Allah..cermin diri dulu..kau x berhak tuduh orng..ko pon sama jew?,.kes2 kecil pon semua salah anwr..curi kambing pon org tuduh anwr.pendek kata semua bnda jhat..kalau org tnya salah sapa..mesti salah anwr...haha..mmang dah xdk idea lain kan!..u ingat ari dah 9.3.2013..malaysia dah xdk krajaan..bila nak buat PRU..apsal lewat2 kan tarikh??takoott???..pengecut..