About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Friday, March 8, 2013

Keranamu Kami Masih Di Sini ASP Michael. #OpsDaulat



Sedih... hiba...pilu.. pasti itu yang dialami keluarga mendian ASP Michael yang telah terkorban sewaktu bertugas dalam Operasi Daulat di Lahad Datu.

Kita mungkin tidak rasa apa yang dirasai keluarga mendiang Michael, tapi paling tidak kita pasti bangga dengan ASP Michael yang mati kerana berjuang untuk negara.

Berbeza agama bukan penghalang untuk kita mengenang jasa ASP Michael. Michael berjuang di medan tempur kerana mendiang seorang yang patriot dan sayang akan negara.

Tetapi apa yang sedih, kematian itu terus dianggap satu sandiwara oleh sesetengah pihak yang buta hati. Merekalah dalang yang mencetuskan huru-hara ini, dan mereka juga yang kata ini adalah sandiwara.



Anwar Ibrahim jangan cuba nak lari dari kesilapan ini. Anwar Ibrahim jangan jadikan isu bapa Saiful Bukhari sebagai benteng untuk melindungi kejahilan beliau.

Darah pejuang kita yang mengalir hingga ke hujung nyawa Anwar harus bayar dengan nyawa. Jangan Anwar nak lari dari dosa yang beliau lakukan.





Pejuang kita meninggalkan balu isteri, anak kecil dan ibu bapa, Anwar Ibrahim dengan rakus cuba lari dari kesalahan beliau.




No comments: