About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Saturday, January 5, 2013

Kenyataan Bodoh Oleh Blogger @milosuam 2013.




Admin pun kurang pasti apakah betul atau tidak kenyataan yang blogger bodoh ini keluarkan. Apakah benar mak beliau betul-betul keluarkan kenyataan tersebut. Kalau ianya betul, aku kurang pasti mak dia ni jenis yang macam maner. Kalau ianya satu gurauan oleh milosuam, memang milo suam perlekehkan pengorbanan seorang ibu.

KL112 bukankah satu himpunan bertujuan untuk melindungi Shamsidar dari di heret ke mahkamah atas bicara kes skandal beliau dengan Anwar Ibrahim. Sudah pasti KL112 ini bertujuan untuk membuat kacau bilau seperti mana bersih 3.0. Benarkah mak milosuam inginkan anak dia buat kacau dan halang Shamsidar dari dibicarakan di mahkamah?

Kesian mak milosuam. Sia-sia jer mengandungkan anak seperti milo suam selama 9 bulan 10 hari. Alih-alih anak dia permainkan ibu hanya kerana Shamsidar dan Anwar Ibrahim. Sepatutnya seorang ibu yang baik, perlu cakap pada anak "wajib solat jemaah di masjid", "mesti jadi orang baik", "wajib belajar tinggi". Itun kalau ada anak yang tidak mampu buat, ibu pasti akan mengaku itu jugalah anak mereka. 

Milosuam anak haram? Woooo woooo.. No komen la. Mudah-mudahan mak milo suam membaca entry ini. Kakakaka.. I LOVE MY MOM... 

5 comments:

Anonymous said...

Blogger tu memang anak haram..

Anonymous said...

Ntah2 dia anak pungut kot. Sebab tu mak dia senang2 x nak ngaku anak. Kakakaka

Anonymous said...

bukan milo suam ,milo basi

Anonymous said...

Nauzubillah.. Kenapa boleh permainkan soal mengaku anak ataupun tidak? Islam ker pemilik blogger milosuam ni? Kalau Islam, dia tahu ker adat2 pertuturan orang Islam? Minta dijauhkan..

Anonymous said...

Dia tu MILO SIAL..tu prangai mcm SIAL...