About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Tuesday, December 11, 2012

Sikap Kurang Ajar Abby Abadi Semakin Melampau!!


Apa hebat Abby jika nak dibanding dengan mufti Perak (Tan Sri Harussani)? Di mana lebihnya Abby Abadi jika dibandingkan dengan Ybhg. Ustaz Fathul Bari? Apa kelebihan Abby untuk mengalahkan Ustza Ismail Mina yang juga menentang PAS? Siapa Abby nak dibandingkan dengan ilmuan negara yang tidak menyokong PAS?

Abby hanyalah sampah di mata kami. Abby tidak lebih seperti seorang pelacur di mata kami. Abby hanya layak digelarkan anjing yang suka menyalak tanpa asas yang kukuh. Salaklah puas-puas wahai Abby, sebab rakyat lebih kenal siapa yang jahil siapa yang baik.

Kalau setakat pergi ceramah politik PAS lepas tu berlaga bahu dengan jantan di demo jalanan, baik Abby tutup mulut sahaja. Abby patut basuh tahi dijubur dia sendiri sebelum basuh tahi Anwar Ibrahim.

3 comments:

Anonymous said...

Janda PUAKA neh mulut ngalahkn pelacur lagi..suka suki nghina dan mmfitnah org len yg xsehaluan dgn dia...

Antara makhlok yg paling di benci di Malaysia selain dr ANUwar n family , Lim family ialah Abby Albabi...

Dulu aq simpati giler dgn dia bila kena tinggal dgn laki dia..tapi skrg...xlangsong...ada hikmahnya..ke'capoi'an mulut dia memang akan memalukn 'suaminya' nnt..

Anonymous said...

Biarlah si Abby ni terjun dgn labunya.. macam si Luncai.. Dia x sedar diri yg PAS tengah gunakan dia utk tarik undi je bukan apa pun.. Lepas PRU 13 tengoklah nanti dia nak jadi apa.. silap2 jilat balik ludah dia kat kerajaan bila dah xde job ceramah lagi.. Kita tunggu dan lihat je..

Anonymous said...

Aku memang kadang2 tu kurang setuju dengan cara Abby approach topik2 kaitan politik ni. Kadang2 bahasa yang digunakan pun aku rasa agak keterlaluan sikit.

Tapi aku rasa tak payah la sampai nak panggil dia pelacur bagai.