About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Sunday, December 9, 2012

Warning!! Dont Play-Play With Anwar!!

Ingat Semua!! Ditangan Anwar Darah Umat Islam dikorbankan!!

(1) Selepas kejatuhan Anwar daripada jawatan Timbalan Perdana Menteri, dimasa itu lah sokongan yang telah diberikan oleh Wolfowitz amat tinggi sekali sehingga Anwar dilantik sebagai Pensyarah di John Hopkins University, Pengerusi International Foundation For The Future (IFFF) dan banyak lagi jawatan jawatan yang telah dinobatkan kepada Anwar.

(2) Kini Anwar telah kecundang didalam kariernya akibat dari hukuman kuasa Allah yang ingin menunjukkan kepada kita semua apa yang telah dilakukan oleh beliau terhadap orang lain. Apapun, tembelang dan kelentong Anwar makin terbongkar. Videoklip ini adalah petikan lapuran siasatan oleh sebuah media televisyen Britain, Channel 4 News yang menyiasat skandal bapak Yahudi, Paul Wolfowitz dan girlfriendnya Shaha Riza dan Anwar yang mengegarkan Bank Dunia sehingga menyebabkan Paul Wolfowitz dipecat daripada jawatan Presiden Bank Dunia.

(3) Untuk kekuatan maklumat daripada Video tersebut disusulkan lagi maklumat yang diambil dari Christopher Badeaux, New Ledger didalam hal scandal Bank dunia yang melibatkan Anwar Ibrahim dan juga Wolfwitz dan juga pautan dari sebuah laman blog tempatan untuk kita menilai kebenarannya.

(4) Kepada semua hamba abdi anwar ibrahim, diantara berjuta ayat dan perkataan yang mengaitkan isu isu Anwar Ibrahim didalam muka bumi ini, tidak ada kah satu perkataan yang mempunyai kebenaran- adakah semuanya di taja oleh UMNO?

(5) Sedarlah bahawa ditangan Anwar dan Wolfwitz ini mengalirnya darah darah umat Islam yang tidak berdosa akibat daripada tindakan mereka didalam banyak siri penjajahan alaf baru yang ditaja oleh yahudi di Negara Negara Telok.

(6) Government Accountability Project (GAP) atau Projek Kebertanggungjawaban Kerajaan, sebuah badan yang bertanggungjawab menjaga akauntabiliti pentadbiran kerajaan di AS bertajuk “The Foundation for the Future: What FOIA Documents Reveal” pada Julai 2010 menyerlahkan peranan Anwar Ibrahim sebagai tali barut Presiden Bush mulai 2006-2007 yang tidak dapat disangkal lagi.

(7) Apa juga penafian yang dibuat oleh Hamba Abdi PKR yahudi laknatullah ini , kebenaran akan berpihak dengan Izin Allah , Allah pastinya akan membuka ruang ruang kesilapan sebagaimana yang sedang dilakukan oleh Anwar sekarang. Sedarlah Anwar sedang dihukum oleh hukuman Allah akibat daripada pengaduan Umat Islam kepada Allah susulan penrsekongkoaln nya bersama Israel.

(8) Maklumat yang dikeluarkan oleh Jabatan Negara membuktikan FFF merupakan agenda kebebasan (freedom agenda) pentadbiran Bush untuk Timur Tengah antara 2005 dan 2008.

(9) Pasca Perang Iraq yang diarkitek oleh Paul Wolfowitz, Timbalan Setiausaha Pertahanan AS, bertemakan ‘perubahan regim’ (regime change), Presiden Bush dan Naib Presidennya, Dick Cheney mula bercakap tentang ‘demokrasi’ dan ‘Freedom’ di Iraq dan Timur Tengah.

(10) Slogan ‘perubahan regim’, ‘demokrasi’ dan ‘freedom’ yang diucapkan Presiden Bush sebenarnya datang dari Wolfowitz dan teman wanitanya, Shaha Ali Riza. Kini perkataan rejim dan kebebasan itu juga yang digunakan oleh Anwar dan PKR didalam politik mereka untuk memperlihatkan kekejaman kerajaan sedia ada.

(11) Shaha Ali Riza bercakap tentang tiga nama jawatankuasa yang dicadangkan iaitu, Rahma Bourqia dari Maghribi, Bakhtiar Amin dari Iraq, dan Anwar Ibrahim dari Malaysia. Mereka semua telah dihubungi dan bersedia untuk berkhidmat

(12) Akibat daripada kesetiaan Anwar kepada Yahudi Israel maka pada 2 Februari 2006, Jabatan Negara AS turut mendedahkan dokumen pelantikan Anwar sebagai Jawatankuasa Pemilih Ahli Lembaga Pengarah FFF. dengan rasminya.

(13) Sekarang amat jelas bahawa ditangan Anwar lah telah mengiktiraf Israel sebagai Negara yang sah, ditangan Anwar juga lah darah Palestin dikorbankan demi kesinambungan cita citanya untuk mendapat sokongan menjawat jawatan Perdana Menteri. Ditangan Anwar juga lah Israel diktiraf.
Sebagai umat Islam Anwar seharusnya mendapat hukuman daripada Allah untuk kita jadikan iktibar akibar kerakusannya memperjudikan nyawa umat islam didalam negara ini dengan apa yang telah dia lakukan bersama Yahudi dan Israel.
Berikut adalah pautan-pautan yang mengesahkan kenyataan di atas.;

http://www.thewashingtonnote.com/archives/002540.php

http://www.mfa.gov.il/MFA/History/Modern+History/Historic+Events/The+Annapolis+Conference+27-Nov-2007.htm

http://www.moonofalabama.org/2007/04/wolfowitz_cia_l.html

http://www.jcpa.org/JCPA/Templates/ShowPage.asp?DRIT=3&DBID=1&LNGID=1&TMID=111&FID=253&PID=0&IID=1639&TTL=Malaysia%3A_Anti-Semitism_without_Jews

http://bmena.state.gov/69104.htm

http://www.jhu.edu/~gazette/2005/04apr05/04deputy.html

http://www.larouchepub.com/eiw/public/2005/2005_10-19/2005_10-19/2005-17/pdf/60-62_17_int.pdf

http://www.nytimes.com/1998/11/16/world/albright-visits-with-wife-of-dissident-in-malaysia.html

http://www.wsws.org/articles/2000/sep2000/mal-s05.shtml

http://www.anwaraidc.com/2010/07/surat-anwar-ibrahim-kepada-presiden-obama-tuntut-dana-demokrasi-timur-tengah.html
http://carl-88.blogspot.com/2009/04/anwar-kawal-akaun-rm3b-pendedahan-bekas.html

http://www.whistleblower.org/storage/documents/FoundationfortheFuture.pdf

http://www.ned.org/where-we-work/asia/malaysia

http://www.ndi.org/malaysia

http://www.rand.org/pubs/monographs/2007/RAND_MG574.pdf

http://emsnews.wordpress.com/2010/07/12/anwar-ibrahim-made-his-own-bad-choices-during-dc-visit/

http://www.wmd.org/sites/default/files/fourthAssemblyReport.pdf

http://newasiarepublic.com/?p=17060#

http://www.huffingtonpost.com/evan-wolfson/al-gore-endorses-the-free_b_82913.html

http://agonist.org/mboz/20080813/paul_wolfowitz_the_ultimate_bad_penny

No comments: