About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Tuesday, December 4, 2012

Blogger @PapaGomo And The Gang Dedahkan Video Konspirasi Anwar Dan Deepak!!



Akhirnya kejahilan terbaru Anwar hanya tumpas di tangan blogger. Terkini blogger PapaGomo telah mendedahkan video perbualan Deepak dengan individu yang tidak pasti. Deepak beberapa kali menyebut nama Anwar Ibrahim dalam perbualan tersebut.

Penafian demi penafian dibuat oleh Anwar Ibrahim. Anwar kata, bukan dia yang berada di belakang Deepak. Kalau bukan dia, kenapa Deepak sebut beberapa kali nama Anwar? Tembelang Anwar Ibrahim akhirnya pecah.

Cubaan Anwar untuk memburukkan imej PM dan isteri nampaknya sia-sia. Tugas Deepak untuk pecahkan pemimpin utama UMNO juga gagal. Rakyat dari awal sudah menghidu permainan busuk mereka ini. Di tambah pula dengan bukti video ini, rakyat semakin jelas bahawa Anwar dan Deepak memang suka main bontot.

Syabas buat PapaGomo and the gang yang berjaya membongkar mainan busuk Anwar dan Deepak. Usaha PapaGomo ini sepatutnya di puji oleh kepimpinan UMNO/BN. Maka betulah ucapan terima kasih oleh Zahid dan Najib kepada Media Trooper pada PAU2012 baru-baru ini.


1 comment:

Anonymous said...

saya bersetuju dan menyokong penuh saranan saudara penulis agar blogger saperti PapaGomo and Gang diberikan penghargaan berdasarkan artikel artikel panas yang mereka telah berjaya mendedahkan. syabbas!!!!! macamana pula dengan UMB, hampeh?