About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Monday, November 26, 2012

Sorry!! Kes Ini Melayakkan Kita Gelarkan Cina Komunis F**K.

FUCK OFF CHINESE
Bukan bertujuan meniup api perkauman tulisan aku hari ini. Tetapi sejak akhir-akhir ini kelihatan gelagat cina komunis memang terlalu biadap terhadap orang Melayu. Tidak cukup menyerang Tan Sri Syed Mokhtar Bukhari (Jutawan Melayu), cina cibai berterusan cuba menutup periuk nasi orang Melayu. Klik sini untuk bacaan lain.

Kalau dibandingkan, kerajaan yang dipimpin orang Melayu tidak pernah meminggirkan orang cina di Malaysia. Berapa ramai peniaga cina di Malaysia ini dibuka ruang seluas-luasnya oleh kerajaan samada dalam bidang hartanah, insuran, kewangan, dan macam-macam lagi. Apa yang jelas, kebanyakkan pengguna adalah orang Melayu.

Sekarang ini cina cibai lancau berkumpul melalak macam pundek di sekitar KL bagi memprotes kewujudan kilang Lynas. Walaupun diakui oleh banyak pakar bahawa kilang Lynas ini tidak merbahaya, tetapi puak cibai ini tidak henti-henti menekan kerajaan suapaya menutup kilang tersebut.

Muka Macam BABI
Perbuatan geng pelampau ini seolah cuba mencabar orang Melayu untuk bertindak balas agar berlakunya pergaduhan yang diluar kawalan. Bagi mereka, jika berlaku pergaduhan, mainan mereka akan berjaya. Mereka mahu kalau boleh, melayu dilihat sebagai kaum yang jahat serta kejam.

Hari ini kilang Lynas mula beroperasi. Kebanyakkan yang berkerja dan mencari rezeki di situ adalah orang Melayu. Kilang Lynas yang dibina berhampiran di kawasan penduduk orang Melayu telah membuka peluang pekerjaan kepada orang Melayu.

Pekerja Lynas
Kalau benarlah kilang Lynas itu merbahaya, sudah pasti tidak ada manusia yang mahu mencari rezeki di kilang tersebut. Tetapi mungkin disebabkan kebanyakkan melayu yang mencari rezeki di situ, puak cina pelampau ini sanggup mengumpulkan kaum mereka dari Selangor, Johor, Pulau Pinang untuk mendesak kerajaan suapay menutup kilang Lynas.

Apakah cina pelampau ini dengan sengaja cuba membakar semangat orang Melayu agar insiden 13 Mei seperti 1969 kembali berlaku? Mungkin puak pelampau ini dalam cubaan untuk mengucar kacirkan keadaan negera Malaysia dengan membuat provokasi melampau terhadap orang Melayu?

Puak cina pelampau ini yakin, jika kekacauan berlaku, ruang terbuka luas untuk kuasa asing campur tangan. Bagi mereka kuasa asing lebih memihak kepada orang bukan Islam. Mereka mungkin mengambil contoh beberapa negara yang sudah berlaku campur tangan negara asing yang akhirnya Islam terus ditindas.

Bumi Palestin Selepas Campurtangan PBB
Masih ingat dengan sejarah bumi Palestin? Sewaktu mandat pemerintahan British, keluasan bumi Palestin cukup besar. Namun bila berlaku campurtangan PBB akibat kekacaun politik di Palestin, diluluskan sebidang tanah oleh PBB kepada Israel. Hari ini, bumi Israel lebih besar daripada bumi Palestin. Menjadi mangsa adalah muslim Palestin.

Memang benar 55 tahun terdahulu pemimpin kita telah buat perjanjian murni antara wakil pemimpin Cina, India dan Melayu. Tapi ini cerita 55 tahun dahulu. Itupun kaum cina pelombong bijih yang duduk berbincang. Menjadi kebimbangan kita hari ini adalah puak cina komunis yang suatu ketika dahulu pernah membakar polis Melayu Bukit Kepong.

Puak Cina inilah yang cuba menukar sejarah tanah Melayu. Mereka ini kalau boleh mahu menghapuskan sejarah negara agar golongan muda masakini tidak peduli tentang sejarah terdahulu. Maka sebab itu perjanjian murni 55 tahun terdahulu tidak laku dan hangus ditelan zaman.

Pelampau Cina.

13 Mei 1969, inilah muka yang mencetuskan kekecohan. Hari ini, sekali lagi cibai ini cuba bangkitkan insiden yang hampir sama. Mereka percaya PRU13 belum tentu memihak kepada mereka, sebab itu rancangan mereka bermula dengan lebih awal. Mereka cuba menuduh SPR tidak telus agar mereka boleh memberontak selepas menerima kekalahan PRU13.

FUCK OFF Chinese. Kaum ini memang tidak akan rasa cukup dengan hanya memerintah Pulau Pinang dan Selangor. Bagi mereka, kemenagan kaum Cina hanya akan diperolehi jika mandat PM menjadi milik orang Cina. Baca sini.

Aku senaraikan antara agenda Cina jadikan Melayu sebagai hamba:

1. Hapuskan perkara 153 dalam Perlembagaan Persekutuan yang menyebut YdPA bertanggungjawab melindungi kedudukan istimewa Melayu dan Bumiputra dan kepentingan sah kaum yang lain.

2. Dasar Ekonomi Baru yang membantu Melayu dihapuskan supaya Melayu yang lemah dalam ekonomi wajib bersaing dengan taukeh-taukeh cina.

3. Orang Islam dibenarkan murtad agar impian cina kristian untuk menambah jumlah orang kristian di Malaysia tercapai sekaligus menukar Islam sebagai agama persekutuan kepada kristian agama bagi persekutuan.

4. Jumlah penjawat awam dikurangkan agar orang Melayu di dalam jabatan kerajaan terpaksa keluar dan mencari sumber pendapatan lain.

5. Kilang-kilang besar yang menjadi milik orang Melayu dan pekerja ramai Melayu ditutup dalam kadar segera.

Banyak lagi agenda yang dirancang oleh puak pelampau ini tanpa kita sedar. Mereka ada duit dan mereka boleh buat apa sahaja. Mereka boleh beli orang Melayu dengan duit supaya tukar agama. Mereka boleh beli orang Melayu supaya jadi talibarut, mereka boleh umpan orang melayu dengan duit untut terus jadi hamba mereka.

Bagi aku, himpunan boikot kilang Lynas adalah lebih kepada agenda membunuh ekonomi orang Melayu bukanya kononya menjaga kebajikan penduduk setempat. FUCK YOU CHINESE.

No comments: