About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Tuesday, November 27, 2012

ALLAHUAKHBAR!!! Cina Pelampau Bagi Mesej Mengancam Orang Melayu?



Apa maksud disebalik sepanduk di atas? LYNAS lu balik kampung tanam jagung lor merupakan  mesej yang di bawa oleh segelintir puak pelampau cina yang anti Lynas.

Logik akal, Lynas bukanlah benda bernyawa dan juga bergerak. Lynas tidak punyai kampung. Lynas tidak reti menanam jagung.

Masih ingat kata-kata yang pernah dikeluarkan oleh Lim Kit Siang yang mengakibatkan berlakunya pergaduhan kaum 13 Mei 1969? "Melayu Boleh Balik Kampung. KL Cina sudah pegang".

Bukankah kata-kata Lim Kit Siang ini hampir sama mesej yang dipegang oleh cina betina dalam gambar tersebut? Apakah mesej itu untuk Melayu cuma berselindung disebalik perkataan Lynas?

Secara peribadinya aku yakin bahawa cina sial di atas ingin sampaikan mesej "melayu lu balik kapung tanam jagung lor". Memang puak cina pelampau ini begitu serius nak cabar orang Melayu.

Jika ditakdirkan kita berperang dengan Cina, berdoalah pada Allah agar mati kita mati syahid untuk perjuangkan agama Allah. Tunjukkan pada dunia yang kita berani segerombolan dan tidak takut berseorangan.

Sebelum melayu balik kampung, biarlah balik kita dengan bermaruah. Menang kita biar bergaya. Tunjukkan kembali keberanian cucu Dato Bahaman. Keluarkan balik kekebalan arwah Tok Janggut. Kedegilan Dol Said perlu dijelmakan kembali.

Anak cucu Abdul Rahman Limbong perlu bangkit, mana peninggalan Maharajalela? Keberanian leftenan Adnan harus keluar. Biar kita berputih tulang asalakan anak cucu tidak berputih mata. Melayu bukanya bangsa yang lemah. Kita pernah buktikan hanya bersenjatakan keris mampu kita tutup ego orang putih.

Kaum mata sepet cibai perlu diberi pengajaran. Mereka mula bertindak kurang ajar. Mereka tidak lagi hormat Islam, mereka secara perlahan memijak Melayu. ALLAHUAKHBAR!!!!

3 comments:

Anonymous said...

ya Allah! bersemangat sungguh saya membaca penulisan saudara. saya menyunjung tinggi luahan perasaan saudara. saya yakin ramai lagi diluar sana yang sudah pun punyai semangat yang berkobar kobar menantikan masa dan ketikanya sahaja. terima kasih saya tak terhingga kepada saudara yang berusaha membangunkan bangsa Melayu untuk bersatu mempertahankan agama, bangsa dan negara tercinta. syukur alhamdulillah.

Anonymous said...

PELIKNYA KALI NI PUAK2 NI BERSUNGGUH2 TAPI X NAMPAK PULAK MUKA MELAYU...ADAKAH KERANA MEREKA GAGAL MENDAPAT SEBARANG PROJEK DARIPADA PEMBANGUNAN LYNAS MAKA MEREKA JADI KURANG AJAR!SELAMA INI MEREKA MENGAUT KEUNTUNGAN DARI BUMI TANAH MELAYU INI TAPI KITA X KISAH PUN!

MEGAT PERAK said...

ASALAMUALAIKUM!

TAK SEMUA CINA DI MSIA KURANG AJAR!
MAJORITY TAK MAU KACAU BILAU,MAU HIDUP SEP.BIASA!

CINA YG JAHAT ADALAH:
-PUAK ANTI LYNAS
-LIMKIT SIANG & DAP
-DONG ZONG
-CINA YG JADI BARUA SUNDAL2
AMOY DR CHINA
-CINA JUAL VCD LUCAH

OLEH ITU KERAJAAN MESTI MEMBENTRAS
KEMASUKAN PELACUR2 DR CHINA,KITA
TGK MAKIN HARI MAKIN BERTAMBAH!..APA DAH JADi??

MAJORITI KAUM INDIA TIDAK MEMBUAT KACAU!

INDIA JAHAT ADALAH:

HINDRAF-KEPALA DIA NAMA UTYAKUMAR!
PENYANGAK2 YG MEROMPAK DI RUMAH
PON & GENGSTER TERDIRI DRP
PARIAH2 YG TAK ADA PELAJARAN

KERAJAAN MASIH LAGI NAK BERUNDING DGN PUAK HINDRAF??

UNDANG2 DARURAT DIMANSUHKAN..PADAHNYA BANYAKLAH
JENAYAH BERLAKU SEKRANG!

WAHAI KAUM MELAYU-PERKASA,UMNO
& ORG MELAYU AMNYA..

BERWASPADA TERHADAP GOLONGAN
ANTI MELAYU YG TERSEBUT!

MEGAT & RAKAN2