About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Thursday, November 8, 2012

Gempar!!! Saiful Bukhari Jatuh Sakit? Sumpah Laknat Makan Diri?



Sehingga kini Saiful Bukhari mangsa liwat kepada Anwar Ibrahim dalam keadaan sihat sejahtera. Ketabahan Saiful menjalani kehidupan sebagai seorang bekas mangsa peliwat memang aku respect. Biarpun dia pernah terjerumus dengan dunia yang hina, tapi paling tidak Saiful cuba mengubah nasib beliau.

Namun sebaliknya yang berlaku kepada peliwat Saiful iaitu Anwar Ibrahim. Memang secara fizikal Anwar dilihat sangat sempurna dan sihat, namun realitinya? Hanya Anwar sahaja yang ketahui.

Kadang-kadang kita tidak sedar bala Allah turun kepada kita atas dosa lampau yang kita lalui. Apakah ini juga mungkin telah dialami oleh Anwar? Apakah sumpah Saiful sudah terkena ke atas Anwar Ibrahim.

Kebanyakkan orang melihat kenyataan Nurul Izzah adalah kesalahan beliau sendiri. Tapi bagi aku ianya perlu kita lihat lebih daripada itu. Aku cuba senaraikan beberapa perkara untuk kita lihat ke belakang.

1. Video seks Anwar Ibrahim tersebar dan yang sebarkanya adalah Datuk Eskay (bukan pemimpin UMNO)

2. Pengerusi Karpal Singh memberi kenyataan dalam mahkamah bahawa liwat berlaku antara Anwar dan Saiful tapi suka sama suka. Karpal Singh juga bukan orang UMNO.

3. Kenyataan Anwar menyokong usaha menjaga keselamatan negara Israel dikeluarkan oleh WSJ. WSJ bukan lidah rasmi UMNO.

4. Anwar cuba fitnah YAB PM dengan kes Altantuya. Ianya di dedahkan oleh RPK. RPK bukan blogger UMNO.

5. Nurul Izzah Anwar pula keluarkan kenyataan bahawa tiada paksaan untuk seseorang Murtad dari agama Islam. Malaysiakini yang melaporkanya. Malaysiakini bukan portal UMNO.

Ini hanya secebis bala yang Anwar hadapi. Anda sendiri boleh cari apa lagi yang telah dihadapi oleh Anwar Ibrahim. Tetapi Anwar tetap akan salahkan UMNO.

Aku yakin, ini semua adalah alamat daripada Allah untuk kita menilai siapa sebenarnya Anwar Ibrahim. Semua 5 perkara di atas itu tidak mungkin terjadi tanpa izin Allah.

Bergantung kepada kita samada nak guna atau tidak akal yang diberikan. Bagi kita, ini semua mainan politik kotor. Tapi jika diperhalusi, kenapa perkara ini didedahkan oleh pihak mereka sendiri.

Mungkin ini bala Allah kepada Anwar Ibrahim. Sumpah Saiful memakan diri Anwar yang cuba nafikan beliau meliwat Saiful. Sehingga kini Anwar masih takut untuk bersumpah.

Kita kena ingat. Sekali kita buat salah, seorang sahaja buat salah, bala Allah amatlah perit. Fikirlah dengan waras untuk memilih pemimpin. 

5 comments:

TVpru said...

Sokong.....

Anonymous said...

ALLAH bersama hamba2NYA di pihak yang benar..semoga Saiful sentiasa dilimpahi kesihatan dan hidup yang diredhai oleh ALLAH SWT..AMIN

Longchepoh said...

Ada lagi Tok Guru. Bila geng dan orang kuat yang banyak simpan rahasia dia dulu sorang-sorang blah dan ceritakan kepada umum macam Zulkifli Nordin, Zahid TIBAI, Chandra Muzaffar,Raja Petra, Razali DAP Penang....depa ni semua bukannya orang UMNOpun. Hanya yang mau fikir saja akan terbuka hatinya.

Anonymous said...

Tambah satu lagi..tunggu kes Nalla..dah tentu bukan org umno

Anonymous said...

Tambah satu lagi..tunggu kes Nalla..dah tentu bukan org umno