About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Tuesday, November 20, 2012

Gempar!!! KJ dan Mukhriz Doakan Kecelakaan PAS?


Siapa sebenarnya yang jahil antara PAS dan UMNO? Biarpun PAS tidak henti-henti mendoakan kehancuran UMNO, muncul dua orang pemimpin muda UMNO mendoakan kesejahteraan PAS sejagat.

Pemimpin muda UMNO iaitu KJ dan Mukhriz berpendapat, perbezaan politik antara muslim PAS dan UMNO tidak menghalang mereka untuk mendoakan kesejahteraan buat PAS sekeluarga.


Aku teringat zaman kecil ku, bila ada sahaja orang mengutuk aku ayah pasti akan pesan jangan kutuk balik orang tersebut. Sebaliknya sebutlah "Alhamdulillah". Semua ciptaan Allah sangatlah sempurna.

Aku respect tindakan Mukhriz dan KJ. Tindakan mereka menggambarkan bahawa pemimpin UMNO bukan manusia beremosi. Pemimpin UMNO bertindak profesional dalam apa jua keadaan. 

Mengambil pendekatan yang sama, aku juga nak berdoa pada seluruh ahli PAS agar sentiasa dalam keadaan sihat bersama keluarga tercinta. Semoga Allah sentiasa merahmati kalian. Doa dari ahli UMnO buat juak PAS.

3 comments:

Anonymous said...

Dari mula UMNo ditubuhkan hinggalah sekarang, dasar masih tidak berubah iaitu alif ba dan ta. Perjuangkan agama Islam, Bangsa Melayu dan Tanahair Malaysia.

Wujudnya PAS kerana dendam dan sehingga sekarang perjuangan PAS berlandaskan dendam iblis.

Anonymous said...

setuju....hanya yang ikhlas dan tidak belandaskan amarah sahaja yang akan mara dan mampu membawa malaysia ke puncak jaya...tabik

Anonymous said...

BRAVO UMNO....