About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Sunday, November 4, 2012

Gambar Bekas Banduan Dijulang. Dunia Akhir Zaman.


Anwar Ibrahim seorang bekas banduan Penjara Sungai Buloh. Beliau pernah disabitkan kesalahan menggunakan duit negara untuk kepentingan peribadi. Anwar juga disabitkan kesalahan salahgunakuasa sewaktu bergelar TPM.

Memang sah Anwar Ibrahim bekas banduan. Tetapi masih ramai dikalangan penyokong beliau menyanjung tinggi bekas banduan ini. Gambar bekas banduan ini terus dijulang seolah bekas banduan tersebut seorang alim ulamak.

Kita juga percaya Anwar merupakan seorang homoseksual atau dengan kata lain penggemar seks bebas. Namun dia terus menjadi pilihan segelintir penyokong untuk diangkat sebagai seorang leader.

Kita juga tidak nafikan yang Anwar juga seorang penipu yang tidak pernah tepati janji. Lihat sahaja 16 september. Anwar kata mereka akan tukar kerajaan hingga menjual nama YdPA. Apa jadi kesudahanya? Semuanya penipuan besar oleh Anwar. Tapi gambar Anwar terus dijulang.


Video seks Anwar jelas kelihatan diri beliau sedang bercanda di atas katil bersama pelacur. Tapi gambar Anwar terus dijulang. Kenapa? Mungkin dunia sudah hampir dengan hari kiamat.

4 comments:

Damhar said...

imam abu hanifah juga dipenjara sampai mati, tapi dijulang tinggi umat islam sunnah waljamaah. imam shafie juga pernah di penjara dan dirantai dibawa ke iraq... adakah khalifah umayah & abbasid lebih mulia dari 2 imam tersebut?
Presiden Morsi al-hafiz (mesir) juga dipenjara sebelum manjadi prg no 1 Mesir, adakah Hosni Mubarak itu lebih mulia dari Morsi bertaraf al-Hafiz ? pikir- pikir kanlah... belajar lah dari sejarah, nescaya kamu akan terpegun dengannya..

Anonymous said...

DSAI ni ulamak @ al-hafiz ke? bersumpah dan mengeluarkan bukti untuk membersehkan masalah moralnye pun xberani. jgn samakan imam abu hanifah n persiden mesir morsi dgn DSAI tuan. berapa banyak pandangan DASI yang memihak kepada pluralisme tuan masih lagi nak sokong dia? MasyaALLAH tuan

Anonymous said...

Aku cadangkan pada yang anti-Anwar Jubur kerana nak selamatkan Malaysia, supaya bayar pada budak-budak Ah Long yang pakar tampal stickers...diupah supaya tampal pulak gambar-gambar Anwar beraksi dengan China Doll...dan Azmin aiskrim...juga Elis Wong....Apacam??

Anonymous said...

Tengok gambar pun genggam tangan macam orang tak ikhlas dan itulah juga sikap sebenarnya. Hati perut busuk...lebih busuk dari bangkai.