About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Sunday, November 4, 2012

Anwar Ibrahim Disamakan Dengan Imam Shafie Dan Imam Abu Hanifah.


Aku mungkin blogger yang jahil bab agama. Aku tidak mahir dalam ilmu tafsir, tassawur, salahsilah Islam. Tapi bagi aku, amat tidak patut jika kita nak samakan si Anwar Ibrahim dengan Imam Abu Hanifah dan Imam Shafie.

Apa darjat Anwar hingga kita ingin samakan beliau dengan Imam Abu Hanifah dan Imam Syafie? Anwat Ibrahim sudah terang lagi bersuluh penah menipu kita dalam urusan tukar kerajaan pada 16 September.

Anwar juga seorang yang menghasut rakyat untuk merempuh dan menjahanamkan harta awam sewaktu rusuhan BERSIH 2.0. Video jelas membuktikan semua itu. 

Tidak cukup dengan itu, Anwar juga meliwat Saiful Bukhari dan ini terbukti di dalam Mahkamah apabila Karpal Singh sendiri mengakui perbuatan liwat tersebut berlaku secara suka sama suka. Saiful yang juga mangsa sudah membuat sumpah laknat, tapi Anwar Ibrahim sehingga hari ini cuba lari dari buat sumpah.

Apakah ini masih boleh kita samakan Anwar dengan Imam Abu Hanifah dan Imam Syafie? Taraf Anwar lebih teruk dari orang gila yang makan sampah. Taraf Anwar lebih hina dari seekor binatang.

Pagi tadi aku posting tentang gambar Anwar yang dijulang walaupun dia bekas banduan. Sila klik sini.  Seorang pencacai Anwar meninggalkan komen seperti print screen di bawah.


Pencacai Anwar beranggapan walaupun Anwar sebagai seorang banduan tetapi dia masih boleh di angkat menjadi pemimpin. Aku tidak nafi kalau seorang banduan itu masih mampu berubah ke arah yang lebih baik, tapi berubahkah seorang yang bernama Anwar Ibrahim ini?

Pencacai Anwar ini rela untuk samakan Anwar dengan Imam Syafie yang juga pernah dipenjarakan suatu ketika dahulu. Akai ada ker pencacai Anwar ini? Mungkin bab dipenjara itu sama antara Anwar dan Imam Syafie, tapi bab akidah, bab moral, bab ilmu samakah Anwar dengan Imam Syafie seperti dakwaan pencacai Anwar dalam ruang komen blog aku?

Anwar Ibrahim secara terang mengamalkan pluralisme agama (semua agama sama) sepatutnya menyedarkan kita bahawa Anwar memang tidak layak dijulang sebagai pemimpin. Hanya Islam yang diterima Allah, dan tidak ada agama yang lebih tinggi daripada Islam. Tapi Anwar kata semua agama adalah sama. Faktor ini juga menyebabkan Ismail Mina (kawan rapat Anwar ABIM) lari dari perjuangan Anwar.

Kepada pencacai Anwar yang meninggalkan komen itu, kalau dah gila sangat nak rampas Putrajaya, janganlah sampai nak gadai agama. Soal Putrajaya hanyalah ciptaan dunia, tapi bab agama jangan terlampau tinggi toleransi dengan agama lain. DAP memang suka gaya pemikiran liberal dan Plural seperti Anwar.

Kesimpulanya, Anwar Ibrahim hanya layak disamakan dengan seekor B**I. Terima kasih.


No comments: