About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Saturday, November 3, 2012

Esok PR Menang, Kaum India Paling Seronok.


Masih ingat dengan kejadian Kampung Buah Pala? Apa janji Anwar sebelum  mereka menang? Apa jadi lepas mereka menang? Waktu itu ramailah orang India yang menangis, merintih dan melalak. Anwar kejam! Anwar Belot! Anwar Penipu! 

Menyesal kemudian ada guna ker? Soal tukar kerajaan bukan macam tukar seluar dalam. Hari ini pakai colour biru, esok pakai colour hijau, lusa pakai colour merah dan kadang tak pakai. Itu seluar dalam mungkin tidak ada masalah nak tukar. 15 minit sekali nak tukar pun no hal.

Tukar kerajaan perkara biasa? Orang India jadikanlah tragedi hitam Kampung Buah Pala sebagai pengajaran. Sebab tukar BN kepada PR, maka Anwar Ibrahim hantar jentolak untuk robohkan rumah di Kampung tersebut. Sebab apa? Nak rasa tukar kerajaan kan?

Lepas tu mula nak melalak. Salak la macamner pun, tunggu la pula PRU akan datang. 5 tahun kita nak tunggu untuk tukar balik kerajaan? Dalam tempoh 5 tahun, macam-macam harta negara PR boleh rompak. Ketika itu, dapatlah kita tukar kerajaan tetapi dalam keadaan negara yang daif. Selangor antara contoh terbaik rejim PR rampas harta negeri. Rompak Pasir, Aset UNIsEL dn sebagainya.

Kalau benar kerajaan BN kejam, memang layak kita nak tukar kerajaan. Tapi aku nak tanya apa yang BN buat hingga kita nak jatuhkan BN? Sebab bagi BR1M? Sebab wujudkan KR1M? Sebab bagi bonus 1 bulan 1/2? Sebab wujudkan Klinik 1Malaysia? Apakah itu semua sebabnya kita nak jatuhkan BN? (semuanya telah terlaksana)

Atas faktor apa pula kita nak menangkan Pakatan? Sebab nak turunkan harga minyak? Turunkan harga kereta? Hapus PTPTN? Adakah ini faktor untuk kita bagi undi pada Pakatan? (masih janji belum laksana dan ini janji populis)

Atau kita nak angkat Pakatan jadi kerajaan sebab ini? Anwar main pelacur, Anwar liwat Saiful, DAP nak jadikan Malaysia negara Kristian, Azmin skandal, Mat Sabu main normah, LGBT diperjuangkan. Faktor ini ker yang mendorong kita nak tukar Kerajaan?

Tukar kerajaan bagi aku satu hijrah. Tapi biarlah hijrah dari yang tidak baik kepada sesuatu yang lebih baik. Tapi kalau nak tukar BN kepada PR, seolah menukar motor honda c70 kepada honda c70 yang tidak bertayar dan berenjin.

PRU 13 aku akan sokong BN sepenuhnya. Baik mati dari bergelar dayus bila PR memerintah. 

2 comments:

Anonymous said...

Bro..lu tido lagila..

Anonymous said...

Orang India masih tido. Depe duk sanjung lagi Anwar. Padahal Anwar kaki kelentong.