About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Friday, October 12, 2012

Saya Orang Islam Wajib Undi PAS. Sesat Makin Sesat.


Aku malas nak ulas panjang pasal gambar di atas. Tapi selaku umarak serta ulamak dalam PAS yang pakai serban serta berjubah, sila bagi nas kepada kami yang jahil agama ini. Ayat dalam surah mana di dalam Qalamullah menyebut hukum wajib undi PAS?

Apakah PAS ini mula wujud sebelum al-Quran ini diturunkan? Apakah dalam rukun Islam ada tertulis mesti undi PAS? Jangan permainkan Islam dalam politik kepartian wahai pemimpin PAS. PAS hanya parti bukanya agama.

Selama aku bersama UMNO, belum ada keluar dari mulut pemimpin parti UMNO sejak dari Dato Onn hinggalah kepada Datuk Najib, UMNO menjaminkan syurga kepada ahlinya. Tetapi selagi orang UMNO berpegang pada al-Quran dan sujud kepada Illahi, insyallah selamat dunia dan akhirat.

UMNO hanya parti ciptaan manusia. UMNO tidak menentukan syurga mahupun neraka. Septutnya, itu juga perlu difahami oleh pengikut PAS. PAS hanya parti ciptaan manusia. Undi PAS bukan beerti itu jalan singkat untuk ke syurga.

Harap para pengundi dapat membezakan antara parti dan juga agama. Jangan terjerumus dengan dakyah sesat yang cuba di bawa oleh PAS. Kalau undi PAS tapi balun bontot bini orang dan tidak sempat bertaubat, neraka juga tempat kamu.

1 comment:

Anonymous said...

Padat dan ringkas ayat kamu tokguru. Kena batang idung pemimpin PAS yg balun bini org atas keretapi