About Me

My photo
BUNUH POLITIK JAHAT ANWAR

KAMI SEDIA MEMBANTU

Jika ada sebarang berita atau sebarang maklumat yang ingin diketengahkan boleh dihantar ke email infotokguru@gmail.com



Saturday, October 13, 2012

Fakta Kemenangan #TRW Menentang Selangor Yang Tidak Boleh Disanggah!!


MBI yang tercatat pada jersi Selangor adalah Menteri Besar Incorporate. Siapa Menteri Besar Selangor? hehehe.. Jawapanya adalah Khalid Ibrahim gagap. Semalam nampaknya MBI tewas kepada TRW 3-0 secara agregat di bawah kelolaan Ketua UMNO Bahagian Ketereh Tan Sri Dato Seri Annuar Musa.

Menumpang tuah TRW usaha Tan Sri Annuar Musa

Nampaknya
Nampaknya hasil usaha Tan Sri Annuar Musa selama ini berhasil. Annuar Musa berjaya menyatukan rakyat Kelantan dengan bola sepak. Jika selama ini rakyat Kelantan banyak berpecah belah kerana fatwa demi fatwa yang dikeluarkan oleh PAS hingga solat dua iman dalam satu masjid, namun dengan bola sepak rakyat Kelantan mula bersatu.

Solat dua imam di Kelantan
Di Kelantan berlaku solat dua Iman bila PAS pernah keluarkan fatwa haram bagi rakyat Kelantan menyokong UMNO. Bahkan ada juga fatwa yang dikeluarkan oleh orang PAS haram memakan binatang sembelihan orang UMNO. Akibat itu, banyak rakyat Kelantan berpecah hingga ada suami isteri bercerai berai. 

Rakyat Kelantan bersatu untuk TRW
Namun kini... sedikit sebanyak mungkin boleh berubah. Kejayaan yang dibawa oleh TRW bukan sahaja bakal membawa pulang piala Malaysia, tetapi secara tersiratnya rakyat Kelantan kembali bersatu padu. Mungkin sudah sampai masa, rakyat Kelantan buang jauh-jauh perbezaan ideologi politik demi kemajuan agama, bangsa dan tanahair. Kelantanku Sejahtera...

Penyatuan penyokong Kelantan banyak menjadi faktor untuk TRW terus maju dalam arena bola sepak. Go More Klate Go More.

No comments: